SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Stránky: 1
Zdravim,kdyz RV na acetylen připojim na láhev tak zcela povolim regulační šroub a uzavřu ventilak.nasledne otevru lahvovy ventyl a otevru ventilek do hadic a nastavim pracovni tlak.Kdyz ale ventilek znovu uzavru, tak na pracovnim manometru pomali stoupa tlak vyse a vys.prosim poradte jsem z toho zoufaly ten RV byl repasovan v 1997 a od te doby se nepouzival.dekuji
Offline
Nejjednodušší řešení -vyměnit celý RV
Offline
Predpokladam ze ti v RV stvrdli tesniace gumicky.. Bud si ich vymenis sam, alebo ho das na repas..
Offline
20 let je 20 let ... No a v 97 už se kostovalo ...
Offline
Gumičky nie. Keď sa jedná o pôvodný za sociku používaný RV, tak je tam kúžeľka z teflonu, prípadne u starších mosadzná so vsadeným ebonitom a dosadá na mosadzné sedlo. To býva často skorodované, stačí slabšia patina a začne to prepúšťať.
Offline
Nemáš na tom co pokazit . Sundej-vyšroubuj ten plechový kryt pružiny , vyndej membránu a vše prohlédni , vyčisti .
Offline
No, splašte jinej, na burze nebo v bazaru max. za tři kila, je toho hafo, v žádným případě doma neopravovat.Ve svar. potřebách Vám to vyměněj za opravenej, cca šest kilo.Opravuje to GCE Chotěboř, RAMI servis i jiní....zdravím
Offline
bobobo napsal(a):
Nemáš na tom co pokazit . Sundej-vyšroubuj ten plechový kryt pružiny , vyndej membránu a vše prohlédni , vyčisti .
Ešte sa musí vyšroubovať to sedlo cez ktoré prechádza ta tyčka. Je to dosť utiahnuté a je tam tesnenie z Cu plechu. pokaziť sa na tom nedá nič, v prípade, že by to prepustilo viac tlaku, tak membrana sa prehne ešte o trochu viac ako je potrebné na regulovanie tlaku. Tým sa otvorí cesta pre odfuk do atmosféry, jednoducho , zareaguje poistný ventil.
Offline
Stránky: 1