SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

ferda-welding


#51 04-09-2020 13:36:45

ZDENÁL
Člen
Registrovaný: 03-01-2009
Příspěvky: 1112

Re: tig 30

NA NEREZ TIG.

Offline

 

#52 13-12-2020 15:25:40

joE
Člen
Registrovaný: 05-01-2008
Příspěvky: 64

Re: tig 30

ZDENÁL napsal(a):

NA NEREZ TIG.

CO.čkem jde snad taky ale plyn Argon+kyslík ? zatím jsem neměl možnost vyzkoušet a zajímalo by mne to. Vždyť CO.čkem je svařování nejrychlejší...
Bohužel s plynem to bude problém pokud nepodnikáme :-(

Offline

 

#53 13-12-2020 15:29:28

Rellik
Člen
Registrovaný: 20-09-2011
Příspěvky: 2533

Re: tig 30

itchy355 napsal(a):

Dík, ok, historii nechám historií.. ale cočkem přece nerez nelze, nebo blbě, co tak chápu? Výfuk chcu právě z nerezi a hlavně z toho dost často něco ,,potřebuju'' na kuchyň atd -- prostě, když už jednu svářečku ,,na vše'' vč neželezných kovů tak raděj tig, ne?

Proč by nerez nešel céóčkem? Plyn 98Ar+2Co2 (nouzově i 92+8)...  Vypadá to cca tak https://rellik.rajce.idnes.cz/Spartus_m … 1349306081 (tady byl plyn 92+8)


JET TIG II + Parker SGT 18, Speedglas 9100X, KOWAX 730ARC, PARTNER TIG 200 DC PULSE, Spartus MASTERMIG 200 + LORCH ML2400
Není nic co by nebylo možné, stačí jen najít tu správnou cestu.
http://dv-foto.cz https://rellik.rajce.idnes.cz/

Offline

 

#54 13-12-2020 15:38:45

joE
Člen
Registrovaný: 05-01-2008
Příspěvky: 64

Re: tig 30

Rellik napsal(a):

itchy355 napsal(a):

Dík, ok, historii nechám historií.. ale cočkem přece nerez nelze, nebo blbě, co tak chápu? Výfuk chcu právě z nerezi a hlavně z toho dost často něco ,,potřebuju'' na kuchyň atd -- prostě, když už jednu svářečku ,,na vše'' vč neželezných kovů tak raděj tig, ne?

Proč by nerez nešel céóčkem? Plyn 98Ar+2Co2 (nouzově i 92+8)...  Vypadá to cca tak https://rellik.rajce.idnes.cz/Spartus_m … 1349306081 (tady byl plyn 92+8)

nevypadá to špatně, a hloubka průvaru?
koukám že si koupil Fantasy BI.pulse ....taky jsem o ní uvažoval a nakonec koupil něco jiného

Editoval joE (13-12-2020 15:39:20)

Offline

 

#55 13-12-2020 16:27:48

Rellik
Člen
Registrovaný: 20-09-2011
Příspěvky: 2533

Re: tig 30

Hloubka průvaru stejná jako u obyč oceli... Záleží na kolik to vaříš... Tohle byly 3mm plechy na kolik to bylo si už nepamatuju, ale řekl bych 150A (podle dalších fotek)... A nemám fantasy BI pulse i když je poslední v galerii... wink


JET TIG II + Parker SGT 18, Speedglas 9100X, KOWAX 730ARC, PARTNER TIG 200 DC PULSE, Spartus MASTERMIG 200 + LORCH ML2400
Není nic co by nebylo možné, stačí jen najít tu správnou cestu.
http://dv-foto.cz https://rellik.rajce.idnes.cz/

Offline

 

#56 13-12-2020 20:29:53

jees
Člen
Registrovaný: 14-01-2013
Příspěvky: 1642

Re: tig 30

Teď jsem někde četl, že u nerezu je CO nad 3% špatně, nevím proč, tipoval bych vyšší teplotu a náchylnost ke korozi. To jen píšu co jsem četl a nijak se nevyjadřuju k tomu, co kdo čím svařuje, jen poznámka

Offline

 

#57 15-12-2020 00:57:21

Honza007
Člen
Místo: Český ráj 294 11
Registrovaný: 10-12-2011
Příspěvky: 2397

Re: tig 30

jees napsal(a):

Teď jsem někde četl, že u nerezu je CO nad 3% špatně, nevím proč, tipoval bych vyšší teplotu a náchylnost ke korozi. To jen píšu co jsem četl a nijak se nevyjadřuju k tomu, co kdo čím svařuje, jen poznámka

Syceni nerezu uhlikem.

Na nerez bezne pouzivame inomax mrkni na slozeni plynu.

Editoval Honza007 (15-12-2020 00:58:37)


Jak šel čas KS250 Triodyna WLSP315 Unimig 400 Trafo po dědovi, invertor telvin,gama,autogen a dalsi.Dnes Migatronic Pilot2400 Flex330 Alfa-in 350 a 250 plazma Cebora Fronius 1400 Speedglas 9100XX a doma pro radost BWIG 180 BSP-40 WMP 200 s  AEK 024
Prosím než se zeptáte nebudte líní HLEDAT www.google.cz  http://cs.wikipedia.org  a hlavně používat mozek wink Lidi nebuďte líní přemýšlet a číst.

Offline

 

#58 15-12-2020 01:49:28

joE
Člen
Registrovaný: 05-01-2008
Příspěvky: 64

Re: tig 30

Honza007 napsal(a):

jees napsal(a):

Teď jsem někde četl, že u nerezu je CO nad 3% špatně, nevím proč, tipoval bych vyšší teplotu a náchylnost ke korozi. To jen píšu co jsem četl a nijak se nevyjadřuju k tomu, co kdo čím svařuje, jen poznámka

Syceni nerezu uhlikem.

Na nerez bezne pouzivame inomax mrkni na slozeni plynu.

cit.: INOMAX 2, je specifická obchodní značka společnosti Air Products pro ochranné atmosféry určené pro svařování korozivzdorných ocelí elektrickým obloukem metodou MAG s obsahem 98% Ar a 2% CO2.

Offline

 

Zápatí

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 139  -  2021


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče