SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

ferda-welding


#1 01-02-2020 15:48:36

ok
Člen
Registrovaný: 15-02-2019
Příspěvky: 38

Rizeni tyristoru - vyzkousene a osvedcene zapojeni

Zdravim a pridavam zapojeni pro kutily elektroniky pro sestrojeni vlastniho rizeni tyristoru do svarecky. Jedna se o dvoucestne rizeni. Vice viz schema:

http://www.svarforum.cz/forum/uploads/thumbs/8918_tyr-rizeni-schema.png

A obrazek plosneho spoje ktery ma rozmer 170 x 75 mm

http://www.svarforum.cz/forum/uploads/thumbs/8918_tyr-rizeni-dps-170x75mm.png

Detail trafka s feritovym jadrem:

http://www.svarforum.cz/forum/uploads/thumbs/8918_trafo1.jpg

Foto osazenych desek:

http://www.svarforum.cz/forum/uploads/thumbs/8918_osaz1.jpg

http://www.svarforum.cz/forum/uploads/thumbs/8918_osaz2.jpg

Original foto ve vetsim rozliseni: https://uloz.to/file/vYmZenwpCtlg/tyristory-rizeni-7z

Vice v komentarich viz vase dotazy.

Editoval ok (09-02-2020 09:21:52)

Offline

 

Zápatí

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 139  -  2021


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče