SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 02-09-2021 09:35:49

ethanol3
Člen
Registrovaný: 05-04-2019
Příspěvky: 3

PAW navařování stellitu 21

Mám dotaz ohledně navařování stellitu 21.
Nevíte někdo, čím může být způsobeno poměrně velké množství defektů v navařené vrstvě stellitu 21.
Jsou v něm bublinky a potřebujeme tento materiál absolutně bez defektů (bublinek).
Navařená vrstva slouží jako sedlo (dosedací plocha) ventilu.
Přikádám i foto konkrétní situace - viz odkaz:

http://leteckaposta.cz/316378913

Navařování probíhá na automatu metodou PAW a stellite je ve formě prášku.
Děkuji za pomoc s hledáním zdárného výsledku.

Offline

 

Zápatí

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 139  -  2022


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče