SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 23-06-2022 08:03:23

Miro1769
Člen
Registrovaný: 23-06-2022
Příspěvky: 1

Zváranie rôzne hrubých plechov

Zdravím, nenašiel som na fóre na to odpoveď. Budem vyvárať auto a potrebujem zvariť 3mm jokel a 0,8mm plech karoserie. Ako nastaviť COčko, prípadne ako postupoavať aby bol zvar kvalitný. Ďakujem.

Offline

 

#2 23-06-2022 14:59:40

varok
Člen
Místo: Havířov
Registrovaný: 20-11-2009
Příspěvky: 7581

Re: Zváranie rôzne hrubých plechov

Záleží jak umíte svařovat? Já bych nastavil větší napětí(proud) zhruba na ten 3mm jekl nebo trošku nižší a vždy začal na tom jeklu a vždycky jen "líznul" ten plech 0,8mm. Když nastavíte napětí podle toho plechu, jekl nebude prohřátý a bude to v podstatě jen přilepené.


Omicron GAMA 1900L HF, Omicron GAMASTAR 176L, kukla BOHLER Guardian 62

Offline

 

Zápatí

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 139  -  2022


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče