SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 30-08-2023 21:25:08

Karapax99
Člen
Registrovaný: 12-09-2021
Příspěvky: 10

Jak navařit "příruby" průměr 700 mm

Zdravím, prosím o radu. Rozříznul jsem tlakovku a chtěl bych na ni navařit příruby. Obvykle vařím TIGem trubky 2", tohle je průměr 700 mm, takže vlastně moc nevím jak na to. Tloušťka nádoby 6 mm, materiál neznámej černej, vyrobeno za krále klacka. "Příruby" jsou tl. 8 mm za tepla tvářený mat. DD11. TIG nebo elektroda? (CO2 nedisponuju), (s elektrodou si moc nevěřím.., nejradši bych to vařil TIGem). Dál, v jaké poloze by příruba vůči stěně nádoby měla být? Mám přírubu úplně nasadit, aby hrany lícovaly, nebo třeba jen do půlky tj. 4mm nasazena a 4mm přesah? A potom kouťák jenom jeden? nebo i tom v rohu, který vnizk z vnitřní strany tím přesazením? Samozřejmě nabodovat, ale pak svářet na čtvrtiny proti sobě? Nebo to objet dokola? Půl z jedné a půl z druhé strany? Kolik vrstev? Předehřát? Médium bude pára 3-4 bar (max. 150 stupnů Celsia). Dík.

Offline

 

#2 31-08-2023 20:38:10

bobobo
Člen
Registrovaný: 20-08-2009
Příspěvky: 4085

Re: Jak navařit "příruby" průměr 700 mm

Tak se zkus doučit . Oproti elektrodě budeš tak 10x dražší . ( i pomalejší)

Offline

 

Zápatí

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 139  -  2024


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče