SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARINFO - magazín o praktickém svařování


Oznámení

Upozornění! Forum je dočasně pouze pro čtení. Nelze přidávat nové příspěvky!

#1 16-07-2009 18:20:53

Mata
Člen
Registrovaný: 02-04-2009
Příspěvky: 13

WLSP 315 nepodává

Během svařování (nízký proud i napětí) se mi najednou zasekl drát. Podezříval jsem špatně namotané klubko, ale ejhle, klubko volné a při otevřeném víku podavače drát normálně posouvá a jeho rychlost reaguje na potenciometr.
Ovšem jakmile víko zavřu (nebo jen zmáčknu kontrolní spínač) tak motorek podavače stojí.
Ostatní se zdá normální, stykač je slyšet, napětí naprázdno vyskočí a plyn si pšoukne.
Nevíte prosím, zda je před motor podavače umístěna pojistka, funkční, jen při seplém stykači?
Schema mám, ale nejsem elektrikář, tak kouknu a hned nevidím, trvá mi to trošku déle smile
Doufám, že to neskončí výměnou celé ROT 150...
Prosím o jakoukoli radu, zítra mašinu oddekluji a půjdu po stopách problému.
Předem díky

Offline

 

#2 16-07-2009 20:24:44

arno
Člen
Registrovaný: 02-08-2007
Příspěvky: 778

Re: WLSP 315 nepodává

Mata, už sa to tu rozoberalo niekde, je tam  bezpečnostný koncák(spínač) pri dvirkach asi je pokazený, skús pohladať

p.s. dobre si pamatám, kolegové?


Zablokovaný z vlastní vůle z důvodu napadení jiným uživatelem.

Offline

 

#3 16-07-2009 20:25:58

arno
Člen
Registrovaný: 02-08-2007
Příspěvky: 778

Re: WLSP 315 nepodává

http://www.svarforum.cz/forum/viewtopic.php?id=1101

Editoval arno (16-07-2009 20:27:57)


Zablokovaný z vlastní vůle z důvodu napadení jiným uživatelem.

Offline

 

#4 16-07-2009 20:26:47

killer
Zablokovaný
Registrovaný: 19-09-2007
Příspěvky: 549

Re: WLSP 315 nepodává