SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
BMW hotovy Kuriér
Offline
No neni spatne,... ja som na auta tiez gurman musi to stat za nieco sak popridavam sem foto aby sa nepovedalo:
takto nejak no cize robim okolo aut a obcas znamim
Offline
ja mám Passat B5 r.97 strieborny,chodim na nom do práce do Nemecka mam na tom 320 tis.km,auto mam 5 rokov,najlepsie vozy tej doby a velký konkurent supermodernym vozidlam teraz
Offline
Zdravím,dívám se že se tady s toho stává diskuzní forum o autech.Když už,tak už.Když u ''bavoráka'' otevřu kapotu tak se mi vždy naskytne nevídaný pohled,posuďte sami.
Vidlicový 12-ti válec o zdvyhovém oběmu 5389ccm přeplňovaný dvěma turbodmychadly GARET.Výkon 330kW(445PS) na brzdě.
Editoval Michal01 (20-11-2011 17:40:07)
Offline
200hp 1.8t na lpg ako si to dosiahol ? ked smiem vediet.
Offline
ten W12 kolko papá? nadherny stroj je to
Editoval Warlockvw (20-11-2011 21:40:05)
Offline
to nieje W12 ale V12 ked sa nemylim
Offline
http://www.flat4.org/galerie/albums/use … c02290.jpg
jeden z mojich motorov
http://www.flat4.org/galerie/albums/use … c02303.jpg
jeden z podvozkov
http://www.flat4.org/galerie/albums/use … C04287.JPG
700kg vahy v kopcoch super povozenie.
Offline
no krasa zacina to tu byt zaujimave, BMW je super paci sa mi na spotrebu sa pytat nebudem ale 450HP je krasa,... Podvozky a motor super pekna praca,... Nechapem co som ako dosiahol je tam TURBO, a je tam sekvencny vstrek su vacsie vstreky a je tam CHIP samozrejme je tam aj vyssi tlak na regulatore standartne je 1,3bar ja tam to mam az na 2bar. LPG ma 108 octanov neviem co je tam nedosiahnutelne,.. ja tam neviim problem ani na 450HP len budem musiet asi pouzit dva splynovace aby mi to slo a mozno este navrtat trysky (zdvyh mam tiez upraveny) pridavam foto este a LPG 200HP ako dokaz staci nie?
Offline
SO 545 napsal(a):
to nieje W12 ale V12 ked sa nemylim
pardon V12
Offline
Warlockvw napsal(a):
ten W12 kolko papá? nadherny stroj je to
Zdravím,spotřeba??Toď věčná otázka každého...
Ne, ale teď vážně;manželka dokáže jet za 13L/100km,já to neumím,jsem pořád někde na 20-25L/100km.S tímhle letadlem to ani jinak nejde,ona se bojí radši jezdí se svým ale když už musí tak jede stejně tak 100km/h.
Offline
Warlockvw pohoda nic v zlom :-)
tibi1702 ja sa pohybujem medzi ludmi ktory vykon necitaju zo sklenenej gule ale z odbrzdenia na valcoch.
ak to budes mat takto kludne ti budem verit aj 500hp. tiez nic v zlom ale reci ze mam chip a tralala z toho som uz vyrastol.
ja mam v chrobaku na kolesach 50hp. som luzer.-)
Offline
SO 545 napsal(a):
Warlockvw pohoda nic v zlom :-)
tibi1702 ja sa pohybujem medzi ludmi ktory vykon necitaju zo sklenenej gule ale z odbrzdenia na valcoch.
ak to budes mat takto kludne ti budem verit aj 500hp. tiez nic v zlom ale reci ze mam chip a tralala z toho som uz vyrastol.
ja mam v chrobaku na kolesach 50hp. som luzer.-)
Ano toto bolo odbrzdene, auto malo seriovo 150HP a slo to len na 195HP kvoli komponentom, ale povedali mi ked si vymenim turbo, ojnice, namontujem este jeden IC a + dam benzinove 680ccm vstreky mozeme auto odladit na 400HP az 450HP + podmienka spojka a samosvorny diferencial,.. niesom zaciatocnik co sa tyka aut nieco to mam za sebou. neviem ci si luzer ale mam aj ja erku a ta ma seriovy motor 62HP a svoje dokaze
Offline
hoši ale ved toto neni forum o autach zacina sa to tu podobat ako keby som sledoval cesky Kotel a auto-moto magazin naraz
Offline
Ale čoby vieš si predstaviť koľko zvarov také auto potrebuje??? od jedného zvaru alebo lepšie povedané od kukly na zváranie až k autám
Offline
tibi1702 napsal(a):
SO 545 napsal(a):
Warlockvw pohoda nic v zlom :-)
tibi1702 ja sa pohybujem medzi ludmi ktory vykon necitaju zo sklenenej gule ale z odbrzdenia na valcoch.
ak to budes mat takto kludne ti budem verit aj 500hp. tiez nic v zlom ale reci ze mam chip a tralala z toho som uz vyrastol.
ja mam v chrobaku na kolesach 50hp. som luzer.-)Ano toto bolo odbrzdene, auto malo seriovo 150HP a slo to len na 195HP kvoli komponentom, ale povedali mi ked si vymenim turbo, ojnice, namontujem este jeden IC a + dam benzinove 680ccm vstreky mozeme auto odladit na 400HP az 450HP + podmienka spojka a samosvorny diferencial,.. niesom zaciatocnik co sa tyka aut nieco to mam za sebou. neviem ci si luzer ale mam aj ja erku a ta ma seriovy motor 62HP a svoje dokaze
Zdravím tibi,na těch 400 nebo 450koní to určutě nebudeš mít tak jednoduché.To co si přečteš v TUNINGmagazínech nebývá až tak pravda.V první řadě to nevydrží klika a ojnice a o chvílu později hlava.Chce to kovanej motor,tlak turba min.2,5baru(turbo s keramickým uložením) a to je jen začátek.
Určitě budeš muset zvýšit otáčky,tím pádem přispůsobit plnění(převrtat kanály,vyměnit ventily z větší).Ostrou vačku beru jako samostřejmost,celoplechové těsnění pod hlavou bude nutnost.Další problém příjde s přenosem výkonu do převodovky;tam už bude nezbytná keramika.Potom další problém to přenést na silnici jen s předním náhonem;nebo je to SYNCHRO.
Když se nebudeš bát zainvestovat a uděláš nebo spíše necháš udělat aspoň polovinu toho co jsem ti řekl tak by ses mohl dostat na hranici 350koni a životnosti motoru cca 5000km.O spotřebě se nebavíme;rozhodně to nebude motor do silničního provozu ale spíše pro pobavení na okruhu.
Offline
Michal01 napsal(a):
tibi1702 napsal(a):
SO 545 napsal(a):
Warlockvw pohoda nic v zlom :-)
tibi1702 ja sa pohybujem medzi ludmi ktory vykon necitaju zo sklenenej gule ale z odbrzdenia na valcoch.
ak to budes mat takto kludne ti budem verit aj 500hp. tiez nic v zlom ale reci ze mam chip a tralala z toho som uz vyrastol.
ja mam v chrobaku na kolesach 50hp. som luzer.-)Ano toto bolo odbrzdene, auto malo seriovo 150HP a slo to len na 195HP kvoli komponentom, ale povedali mi ked si vymenim turbo, ojnice, namontujem este jeden IC a + dam benzinove 680ccm vstreky mozeme auto odladit na 400HP az 450HP + podmienka spojka a samosvorny diferencial,.. niesom zaciatocnik co sa tyka aut nieco to mam za sebou. neviem ci si luzer ale mam aj ja erku a ta ma seriovy motor 62HP a svoje dokaze
Zdravím tibi,na těch 400 nebo 450koní to určutě nebudeš mít tak jednoduché.To co si přečteš v TUNINGmagazínech nebývá až tak pravda.V první řadě to nevydrží klika a ojnice a o chvílu později hlava.Chce to kovanej motor,tlak turba min.2,5baru(turbo s keramickým uložením) a to je jen začátek.
Určitě budeš muset zvýšit otáčky,tím pádem přispůsobit plnění(převrtat kanály,vyměnit ventily z větší).Ostrou vačku beru jako samostřejmost,celoplechové těsnění pod hlavou bude nutnost.Další problém příjde s přenosem výkonu do převodovky;tam už bude nezbytná keramika.Potom další problém to přenést na silnici jen s předním náhonem;nebo je to SYNCHRO.
Když se nebudeš bát zainvestovat a uděláš nebo spíše necháš udělat aspoň polovinu toho co jsem ti řekl tak by ses mohl dostat na hranici 350koni a životnosti motoru cca 5000km.O spotřebě se nebavíme;rozhodně to nebude motor do silničního provozu ale spíše pro pobavení na okruhu.
Ano suhlasim,... co som sa bavil s ludmi co s tymito motormi robia povedali ze vymena turba zvodov a vymena ojnic (ktore sa nad 280HP polamu ako sparatka) tak viem ist na 350HP + samozrejme odladenie software,.. 450HP ani neocakavam viem a uvedomujem si ze je to uz dost no zo 150HP seriovo na 350HP vymenou toho turba, ojnic, novy IC, odladeny soft, spojka a druhe vstreky myslim ze je vcelku realne,... co sa tyka vykonu uspokoji ma aj skutocnych 300HP lebo ako si uz vsimam tychto 195HP uz poriadne obcas potrapi udrzat na ceste... Na suchej vozovke pri zaradenom 2stupni nemam problem pretocit kolesa na suchej vozovke,...
Offline
Kukla je doma genialna vecicka,.. max spokojnost.
Offline
ta r-ka je moc pekna...nove auto si moze upravit hoc kto ale vidiet nieco starsie co aj dako vypada a funguje je nieco uplne ine
Offline
pavol.sk napsal(a):
ta r-ka je moc pekna...nove auto si moze upravit hoc kto ale vidiet nieco starsie co aj dako vypada a funguje je nieco uplne ine
Dakujem, viacej foto najdes na stranke skoda-virt.cz je tam v sekcii Erka a nazov ma Rosnička. No bolo to moje prve auto auto na ktorom som sa ucil a proste nechcem to auto ako sa hovori zbastardit ako to robi niekto, ponechal som ju v 100% original. Jedine co je tam domontovane je elektronicke zapalovanie a elektricke palivove cerpadlo ale su to veci vratne behom 15min ....
Offline
Michal01 napsal(a):
tibi1702 napsal(a):
SO 545 napsal(a):
Warlockvw pohoda nic v zlom :-)
tibi1702 ja sa pohybujem medzi ludmi ktory vykon necitaju zo sklenenej gule ale z odbrzdenia na valcoch.
ak to budes mat takto kludne ti budem verit aj 500hp. tiez nic v zlom ale reci ze mam chip a tralala z toho som uz vyrastol.
ja mam v chrobaku na kolesach 50hp. som luzer.-)Ano toto bolo odbrzdene, auto malo seriovo 150HP a slo to len na 195HP kvoli komponentom, ale povedali mi ked si vymenim turbo, ojnice, namontujem este jeden IC a + dam benzinove 680ccm vstreky mozeme auto odladit na 400HP az 450HP + podmienka spojka a samosvorny diferencial,.. niesom zaciatocnik co sa tyka aut nieco to mam za sebou. neviem ci si luzer ale mam aj ja erku a ta ma seriovy motor 62HP a svoje dokaze
Zdravím tibi,na těch 400 nebo 450koní to určutě nebudeš mít tak jednoduché.To co si přečteš v TUNINGmagazínech nebývá až tak pravda.V první řadě to nevydrží klika a ojnice a o chvílu později hlava.Chce to kovanej motor,tlak turba min.2,5baru(turbo s keramickým uložením) a to je jen začátek.
Určitě budeš muset zvýšit otáčky,tím pádem přispůsobit plnění(převrtat kanály,vyměnit ventily z větší).Ostrou vačku beru jako samostřejmost,celoplechové těsnění pod hlavou bude nutnost.Další problém příjde s přenosem výkonu do převodovky;tam už bude nezbytná keramika.Potom další problém to přenést na silnici jen s předním náhonem;nebo je to SYNCHRO.
Když se nebudeš bát zainvestovat a uděláš nebo spíše necháš udělat aspoň polovinu toho co jsem ti řekl tak by ses mohl dostat na hranici 350koni a životnosti motoru cca 5000km.O spotřebě se nebavíme;rozhodně to nebude motor do silničního provozu ale spíše pro pobavení na okruhu.
Konecne niekto co vie o com pise. tleskam bratmmm.
450hp je 450hp.
Offline
neviem 100% s tym nesuhlasim aj ked s 75% vecami suhlasim o com som aj vedel. ale pred upravou si musime povedat ci tych 450HP vyuzijeme obcasne na ceste alebo na okruhu a to ci motor budeme stale drzat vo vykone alebo ho budeme vyuzivat na obcasne predbiehanie. Cize pokial zvazujeme nad cestnou premavkou, piesty a podobne srandy netreba menit, je nutnost menit capy, ojnice, turbo, IC, vstreky, spojka (samosvor nieje podmienkou ale treba sa zmierit potom s tym ze vzdy jedno koleso bude preklzavat a auto bude tazko udrzatalne na ceste) je to ako pisem vec toho na co to auto chcem. Uprimne povedane aj ten vykon 195HP je problem vyuzivat casto, predbehnem a spomalim na predpisanu rychlost. S vykonnym autom nemam za potreby letiet ked viem ze stlacim plyn a to auto proste IDE. Ked som mal len polo a mal som 18rokov furt som si nieco dokazoval a tlacil auto do vykonu. odkedy som presedlal na auta 130HP vysie a pripudli sucastne aj roky som pochopil ze tlacit to nema zmysel 1x som siel na passate 260 fotku som urobil u 250 necelych a pochopil ze to auto proste ide a nepotrebujem si nic dokazovat. Ked potrebujem tie kone mam pod kapotou.
Offline
Tak je doma a pridávam dodatočne foto ) varenie s ňou je fakt luxus som moc spokojný.
Editoval tibi1702 (07-12-2011 20:34:17)
Offline
mmm pekne,tej mojej 9002 X zacina pekne hrabat,slabucko preblikava ked varim ,asi je kazeta na odchode no asi zvolim inu znacku
Offline
Warlockvw napsal(a):
mmm pekne,tej mojej 9002 X zacina pekne hrabat,slabucko preblikava ked varim ,asi je kazeta na odchode no asi zvolim inu znacku
Inak tento problem som aml aj ja treba tam nastavit inu citlivost,...
Offline