SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

ferda-welding


#1 23-01-2008 19:48:28

MISTRLI
Člen
Registrovaný: 16-01-2008
Příspěvky: 14

Ochrana proti teplu

Prosím o radu,
Má někdo zkušenosti s nějakýma pomůckama na ochranu proti teplu? Svařujeme plechy (50mm) silné k sobě a zákazník důrazně vyžaduje předehřev 150stupňů,jelikož jsou desky velké je nutné si "nalehnout" a tam je problém. Desky mají velkou teplotu a nelze vařit dlouho. Proto sháním nějakou podložku která by toto teplo eliminovala. Nemohu se ničeho dopátrat.

Offline

 

#2 28-01-2008 21:38:54

tuma.tt
Člen
Registrovaný: 09-11-2007
Příspěvky: 7

Re: Ochrana proti teplu

Zkuste sibrál maji takové propletené role který drží v celku dobře a nesype se a sila je asi 20 mm

Offline

 

Zápatí

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 139  -  2021


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče