SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 23-01-2012 22:55:32

TooM-As
Člen
Registrovaný: 22-10-2009
Příspěvky: 32

Navaření materiálu na těhlici automobilu

Zdravím , obracím se na vás s  problémem. potřeboval bych navařit materiál na těhlici vozu škoda favorit .Potřebuji navařit materiál pro vyvrtání a vytočení závitu M12 ve kterém by měl držet brzdový třmen.
Bohužel vůbec nevím z jakého materiálu těhlice je ale tuším že litina.

Těhlicí myslím tu část ve které je ložisko kola, je v ní uchycen tlumič , čep řízení a spodní čep.

Offline

 

#2 24-01-2012 08:25:56

Honza007
Člen
Místo: Český ráj 294 11
Registrovaný: 10-12-2011
Příspěvky: 2481

Re: Navaření materiálu na těhlici automobilu

Vzhledem k dulezitosti a bezpecnosti bych se u takovehoto dilce nepoustel do jakychkoli uprav. Snad vyrobit ho cely novy nebo ho na prislusnem miste obrobit a vyrobit adapter ktery bude pristoubovany. Nicmene je treba zvazit bezpecnost techto uprav.


Jak šel čas KS250 Triodyna WLSP315 Unimig 400 Trafo po dědovi, invertor telvin,gama,autogen a dalsi.Dnes Migatronic Pilot2400 Flex330 Alfa-in 350 a 250 plazma Cebora Fronius 1400 Speedglas 9100XX a doma pro radost BWIG 180 BSP-40 WMP 200 s  AEK 024
Prosím než se zeptáte nebudte líní HLEDAT www.google.cz  http://cs.wikipedia.org  a hlavně používat mozek wink Lidi nebuďte líní přemýšlet a číst.

Offline

 

#3 24-01-2012 08:57:23

morseee1
Člen
Místo: tomášov
Registrovaný: 05-05-2010
Příspěvky: 207

Re: Navaření materiálu na těhlici automobilu

toom-as .... ak je to toto ... http://www.cc-autodily.cz/hlava-loziska … el=FAVORIT
                    tak za tu cenu sa to z bezpecnostnych dovodov naozaj neoplati opravovat. Ja viem, ze investovat do 20 rocneho auta cokolvek sa neoplati, ale toto je o bezpecnosti, a tych par stovak za to nestoji


--- ALFA IN Alf 180 HD ---
  ---      AS-3000F      ---
   ---  BINZEL MB 15  ---
    ---        ruky        ---

Offline

 

#4 24-01-2012 10:06:24

bobobo
Člen
Registrovaný: 20-08-2009
Příspěvky: 4073

Re: Navaření materiálu na těhlici automobilu

Vždyť toho máš plný šroty .... Jen se sebrat a navštívit šrotiště .

Offline

 

#5 24-01-2012 10:54:19

TooM-As
Člen
Registrovaný: 22-10-2009
Příspěvky: 32

Re: Navaření materiálu na těhlici automobilu

Jedná se o úpravu pro sportovní účely.Nejde o opravu , ani o cenu nového dílu. Potřebuji tu těhlici upravit pro použití jiného brzdového třmenu. Ty 2 "uši" na fotce se musí odříznout , pod jedním se o něco níž vyvrtá nová díra ovšem díky jiné rozteči na novém brzdiči mi druhá díra vychází do prázdného prostoru, kam potřebuji dostat materiál pro vytvoření nového závitu.

Kolega který se v materiálech vyzná trochu víc mi říkal že to litina nebude ale já si nejsem jistý.

http://s9.postimage.org/6pvt23h5n/115420421.jpg

Editoval TooM-As (24-01-2012 10:55:46)

Offline

 

#6 24-01-2012 11:00:12

pavol.sk
Člen
Místo: Prievidza
Registrovaný: 21-04-2010
Příspěvky: 3043

Re: Navaření materiálu na těhlici automobilu

skusil si uz dake tuning forum ? tam su velakrat popisovane rozne casom odskusane upravy

Offline

 

#7 24-01-2012 11:12:50

morseee1
Člen
Místo: tomášov
Registrovaný: 05-05-2010
Příspěvky: 207

Re: Navaření materiálu na těhlici automobilu

liatina to asi nebude, liatina je krehka a tu je vidiet princip uchytenia tusim tlmica cez stahovaciu svorku. Liatina by v takto namahanom spoji praskla... Osobne by som skusil takyto diel zohnat na vrakaci, vybrusit miesto zvaru do X a vyskusat. Elektrodu ti moc neporadim .. ale ak to pojde, tak to potom spravit na ostro ...


--- ALFA IN Alf 180 HD ---
  ---      AS-3000F      ---
   ---  BINZEL MB 15  ---
    ---        ruky        ---

Offline

 

#8 24-01-2012 11:23:02

Honza007
Člen
Místo: Český ráj 294 11
Registrovaný: 10-12-2011
Příspěvky: 2481

Re: Navaření materiálu na těhlici automobilu

Podobne upravy se zpravidla resily frezovanym adapterem. Material z ktereho je naboj kola je odlitek a tam nikdy nedosahnete stejnych vlastnosti zakladniho materialu prechodoveho pasma a uz vubec ne svaroveho kovu  proste zde nelze dosahnout zarucenych vlastnosti svaroveho spoje v tomto konkretnim pripade byt vami bych velmi rychle zapomel na reseni tohohle problemu svarenim a pokusil bych se to resit vyse zminenym zpusobem s velkym durazem na bezpecnost.A uz vubec bych Velmi opatrny pokud se chystate na sportovni upravy.Litin a ocelolitin je vicero druhu a sverne spoje jsou na nich vcelku bezne aplikovane.Protoze jiste predpokladate u tohoto dilce pomerne znacne dynamicke namahani ktere sebou nese velke naroky na svarovy spoj resil bych to jinym zpusobem.Ps: varit odlitek zahradni lavicky nebo grilu je opravdu o necem jinem.

Editoval Honza007 (24-01-2012 11:36:27)


Jak šel čas KS250 Triodyna WLSP315 Unimig 400 Trafo po dědovi, invertor telvin,gama,autogen a dalsi.Dnes Migatronic Pilot2400 Flex330 Alfa-in 350 a 250 plazma Cebora Fronius 1400 Speedglas 9100XX a doma pro radost BWIG 180 BSP-40 WMP 200 s  AEK 024
Prosím než se zeptáte nebudte líní HLEDAT www.google.cz  http://cs.wikipedia.org  a hlavně používat mozek wink Lidi nebuďte líní přemýšlet a číst.

Offline

 

#9 24-01-2012 17:07:15

Unihero
Člen
Registrovaný: 14-06-2010
Příspěvky: 707

Re: Navaření materiálu na těhlici automobilu

jak piše Honza007: originál třmen se zachová a kupují se na to redukce která oddálí brzdič od středu náboje pro napasování většího brzdového kotouče.
projel bych skoda virt ci skoda home a určitě s etam bude něco řesšit.

Offline

 

#10 24-01-2012 17:43:59

Unihero
Člen
Registrovaný: 14-06-2010
Příspěvky: 707

Re: Navaření materiálu na těhlici automobilu

JARDA V napsal(a):

pro Unihero: www.pk-weld.cz  - není to náhodou reklama? Zakázaná reklama?? Nevím, jen se ptám. smile sad sad

pokud se to bere jako reklama, tak smazáno..

Offline

 

#11 24-01-2012 19:47:56

bourač
Člen
Místo: Doksy, Máchovo jezero
Registrovaný: 01-06-2009
Příspěvky: 4716
Web

Re: Navaření materiálu na těhlici automobilu

samí mistři svářeči smile kurňa chlapi tak snad si věříte ne? já svařeč profesionál nejsem ale svým svarům věřím.
Tento materiál v žádném případě není "litina" je to odlitek z kvalitní, houževnaté oceli - a případný svar namáhání vyvolané zatížením brzdiče rozhodně vydrží, stačí si představit ty vektory síly smile a to i když stavíš buginu.
Shodou okolností zrovna bourám přesně na tom místě a tu technologii na které se tyto díly vyráběly, fabrika přesunula výrobu do Turecka a odlévají dále jen z Al. Vídám se tam s vedoucím hutí, je to vstřícný člověk, pokud ho uvidím, zkusím zjistit přesné složení - pro správný přídavný materiál.


Likvidace ocelových konstrukcí. Excelentní paliči železa. A nově také dřevorubci.
Plasmy. Přímočaré pily ocasky. Ruční orbitální pila (za studena). Utahováky. Sbíjecí kladiva. Plošiny. Jeřáby.
Vaření obalenou elektrodou (Lorch).
Práce ve vysokých výškách a v hlubokých hloubkách. Práce v jedovatých a výbušných atmosférách. Nic levného.

Offline

 

#12 24-01-2012 20:08:34

Honza007
Člen
Místo: Český ráj 294 11
Registrovaný: 10-12-2011
Příspěvky: 2481

Re: Navaření materiálu na těhlici automobilu

bourač napsal(a):

samí mistři svářeči smile kurňa chlapi tak snad si věříte ne? já svařeč profesionál nejsem ale svým svarům věřím.
Tento materiál v žádném případě není "litina" je to odlitek z kvalitní, houževnaté oceli - a případný svar namáhání vyvolané zatížením brzdiče rozhodně vydrží, stačí si představit ty vektory síly smile a to i když stavíš buginu.
Shodou okolností zrovna bourám přesně na tom místě a tu technologii na které se tyto díly vyráběly, fabrika přesunula výrobu do Turecka a odlévají dále jen z Al. Vídám se tam s vedoucím hutí, je to vstřícný člověk, pokud ho uvidím, zkusím zjistit přesné složení - pro správný přídavný materiál.

Nic proti vy by jste chtel sedet v aute ktere brzdi pred zatackou v 100 km rychlosti a v tom na posledni chvili kdy se da jeste brzdit se utrhne brzdovy trmen a protoze jsou na aute viceokruhove brzdy se vam blokne druhe kolo a skoncite v kotrmelcich treba mezi stromy, to vam pak ani ochranny ram nepomuze.
Ps: neco podobneho uz jsem varil a slo to dobre (tenkrat E-B 121) nicmene to slouzilo jen na prevoz do servisu kde se vse pozkozene menilo.

Editoval Honza007 (24-01-2012 20:16:22)


Jak šel čas KS250 Triodyna WLSP315 Unimig 400 Trafo po dědovi, invertor telvin,gama,autogen a dalsi.Dnes Migatronic Pilot2400 Flex330 Alfa-in 350 a 250 plazma Cebora Fronius 1400 Speedglas 9100XX a doma pro radost BWIG 180 BSP-40 WMP 200 s  AEK 024
Prosím než se zeptáte nebudte líní HLEDAT www.google.cz  http://cs.wikipedia.org  a hlavně používat mozek wink Lidi nebuďte líní přemýšlet a číst.

Offline

 

#13 24-01-2012 20:16:31

Michal01
Člen
Registrovaný: 05-07-2011
Příspěvky: 316

Re: Navaření materiálu na těhlici automobilu

TooM-As napsal(a):

Jedná se o úpravu pro sportovní účely.Nejde o opravu , ani o cenu nového dílu. Potřebuji tu těhlici upravit pro použití jiného brzdového třmenu. Ty 2 "uši" na fotce se musí odříznout , pod jedním se o něco níž vyvrtá nová díra ovšem díky jiné rozteči na novém brzdiči mi druhá díra vychází do prázdného prostoru, kam potřebuji dostat materiál pro vytvoření nového závitu.

Kolega který se v materiálech vyzná trochu víc mi říkal že to litina nebude ale já si nejsem jistý.

http://s9.postimage.org/6pvt23h5n/115420421.jpg

Zdravím,
jaký je výkon toho vozu a celková hmotnost???


MIG/MAG - WLSP 315si ; WTU 315-34 MIG + MIG 30 ; GCE autogen - C2H2+O2 ; PB + O2 ; navařovací souprva NPK-1;RSOMA řezací stroj
MMA - Triodyn RK 320 ; WTU 500-3 ; WTU 315-3 ; UTA-200-1
TIG - MA 315 AC/DC ; Triodyn TIG 30 (DC)
CUT - PLASMA CUT 40 - 70(pro ruční) ;  CNC vypalovací automat (plasma/autogen) 3000 x 8000 mm (PLASMA CUT 120)

Offline

 

#14 24-01-2012 20:21:23

bourač
Člen
Místo: Doksy, Máchovo jezero
Registrovaný: 01-06-2009
Příspěvky: 4716
Web

Re: Navaření materiálu na těhlici automobilu

Honza007 napsal(a):

vy by jste chtel sedet v aute ktere brzdi pred zatackou v 100 km rychlosti.

je třeba vědět jaké síly a kam působí (vektory, skaláry atd.) uchycení brzdiče je natolik předimenzované že při jakékoliv katastrofe se utrhne něco jiného.


Likvidace ocelových konstrukcí. Excelentní paliči železa. A nově také dřevorubci.
Plasmy. Přímočaré pily ocasky. Ruční orbitální pila (za studena). Utahováky. Sbíjecí kladiva. Plošiny. Jeřáby.
Vaření obalenou elektrodou (Lorch).
Práce ve vysokých výškách a v hlubokých hloubkách. Práce v jedovatých a výbušných atmosférách. Nic levného.

Offline

 

#15 24-01-2012 20:33:19

Honza007
Člen
Místo: Český ráj 294 11
Registrovaný: 10-12-2011
Příspěvky: 2481

Re: Navaření materiálu na těhlici automobilu

bourač napsal(a):

Honza007 napsal(a):

vy by jste chtel sedet v aute ktere brzdi pred zatackou v 100 km rychlosti.

je třeba vědět jaké síly a kam působí (vektory, skaláry atd.) uchycení brzdiče je natolik předimenzované že při jakékoliv katastrofe se utrhne něco jiného.

Dle ceho soudite? Dynamicky namahanemu svaru neznamych vlastnosti spoje a prechodoveho pasma bych ja svuj zivot nesveril.Ano souhlasim ze uchyceni brzdice je velmi predimenzovane to vsak nic nemeni na rozhodne nezarucenymi vlastnostmi svaru .Krom toho existuji i overena bezpecna reseni.


Jak šel čas KS250 Triodyna WLSP315 Unimig 400 Trafo po dědovi, invertor telvin,gama,autogen a dalsi.Dnes Migatronic Pilot2400 Flex330 Alfa-in 350 a 250 plazma Cebora Fronius 1400 Speedglas 9100XX a doma pro radost BWIG 180 BSP-40 WMP 200 s  AEK 024
Prosím než se zeptáte nebudte líní HLEDAT www.google.cz  http://cs.wikipedia.org  a hlavně používat mozek wink Lidi nebuďte líní přemýšlet a číst.

Offline

 

#16 24-01-2012 21:01:04

bourač
Člen
Místo: Doksy, Máchovo jezero
Registrovaný: 01-06-2009
Příspěvky: 4716
Web

Re: Navaření materiálu na těhlici automobilu

Honza007 napsal(a):

Dle ceho soudite?.

před 30 lety jsem uměl podobné věci spočítat, dlouholetou praxí při likvidaci všemožných kovových zařízení si dnes troufám toto kvalifikovaně odhadovat - po prohlídce konstrukce, věřím že TooM-as staví z nepoškozených dílů smile


Likvidace ocelových konstrukcí. Excelentní paliči železa. A nově také dřevorubci.
Plasmy. Přímočaré pily ocasky. Ruční orbitální pila (za studena). Utahováky. Sbíjecí kladiva. Plošiny. Jeřáby.
Vaření obalenou elektrodou (Lorch).
Práce ve vysokých výškách a v hlubokých hloubkách. Práce v jedovatých a výbušných atmosférách. Nic levného.

Offline

 

#17 24-01-2012 22:26:58

TooM-As
Člen
Registrovaný: 22-10-2009
Příspěvky: 32

Re: Navaření materiálu na těhlici automobilu

děkuji všem za hodnotnou diskuzi.

Michal01 - chtěl bych se dostat ke 100 - 120 koním , a hmotnost auta max 800kg. po vzoru Favoritu sk. A chci použít 4pískový brzdič (já ho mám ze š130).
Bourač - za zjištění materiálu těhlice bych byl velmi vděčný , stejně tak za zjištění materiálu kterým by to šlo případně zavařit.

Ohledně bezpečnosti - mám se rád a pokud nebude možno těhlici kvalitně zavařit samozřejmě to budu muset vymyslet jinak. Problém je v tom že chci zachovat 13" kola a brzdič musí být hodně blízko těhlici což skoro znemožňuje použití redukce (všechno ale ještě nemám přesně změřeno takže možná se tam nějaká vejde).

Offline

 

#18 25-01-2012 22:42:58

TooM-As
Člen
Registrovaný: 22-10-2009
Příspěvky: 32

Re: Navaření materiálu na těhlici automobilu

dnes jsem řezal a pasoval a nakonec jsem se dopasoval k tomu že brzdič přijde namontovat do původního materiálu , jen bude potřeba zavařit starou díru (byla by moc blízko nové) a dovařit materiál kvůli vyrovnání plochy. takže se nároky na kvalito sváru velmi snižují.

http://s13.postimage.org/xuplz6zyr/DSC_0095.jpghttp://s13.postimage.org/h881q470z/DSC_0091.jpghttp://s13.postimage.org/d0d9hd5lf/DSC_0092.jpg

http://s13.postimage.org/soego5l77/DSC_0094_Large.jpghttp://s13.postimage.org/n1mp4f82b/DSC_0094.jpghttp://s13.postimage.org/y2hu9g0b7/DSC_0097.jpg

http://s13.postimage.org/jxc17mr9v/DSC_0099.jpghttp://s13.postimage.org/nuzax1e37/DSC_0100.jpg

Editoval TooM-As (25-01-2012 22:43:20)

Offline

 

#19 26-01-2012 09:44:46

Honza007
Člen
Místo: Český ráj 294 11
Registrovaný: 10-12-2011
Příspěvky: 2481

Re: Navaření materiálu na těhlici automobilu

Do te diry jen zasroubuj zaslepku ale pred tim oba zavity vycisti odmasti a zalep a bude to take stacit a ani nemusis nic varit.


Jak šel čas KS250 Triodyna WLSP315 Unimig 400 Trafo po dědovi, invertor telvin,gama,autogen a dalsi.Dnes Migatronic Pilot2400 Flex330 Alfa-in 350 a 250 plazma Cebora Fronius 1400 Speedglas 9100XX a doma pro radost BWIG 180 BSP-40 WMP 200 s  AEK 024
Prosím než se zeptáte nebudte líní HLEDAT www.google.cz  http://cs.wikipedia.org  a hlavně používat mozek wink Lidi nebuďte líní přemýšlet a číst.

Offline

 

#20 26-01-2012 19:48:05

kemppin
Člen
Registrovaný: 24-05-2011
Příspěvky: 940

Re: Navaření materiálu na těhlici automobilu

Material je s nejvyssi pravdepodobnosti kvalitni ocelolitina. To by nemel byt velky problem. Nezname slozeni,tak bych volil prechodovy material typu "312 nebo 307 " . Moji oblibenou elektrodou je E-B 415 nově OK 67.45 . Dovareni materialu neni problem. Horsi bude rezani zavitu do vysoce pevneho a houzevnateho nerezu. Predehrev neni nutny, chladnuti v zabalu neuskodi.


Už jenom doma.
KEMPOWELD 4000w , AFIN 280AC/DCw ,  KITIN 1700hf , KM 12c , BERLAN BPS 40 ,
autogen + řezací RS 12 , ARISTO tech , ARISTO air

Offline

 

#21 26-01-2012 20:26:20

bourač
Člen
Místo: Doksy, Máchovo jezero
Registrovaný: 01-06-2009
Příspěvky: 4716
Web

Re: Navaření materiálu na těhlici automobilu

vedoucího hutí jsem dnes zahlédl na opačné straně areálu, v poklusu, s nějakou delegací, já při tom držel v jedné ruce autogen a v druhé zbíječku (není čas)
TooM-as už má zavařeno, ale to vyjádření o složení materiálu sem dám pro místní mozkový trust hned jak to zjistím.
TooMasi, když vidím foto tech zkorodovaných brzdičů (zejména válcové plochy kde chodí pístky divím se že se s tím vůbec děláš sad
myslím že je to úplný nesmysl - jestli to děláš kvuli brzdné síle, i jednopístkový brzdič bezproblému zablokuje 13" kolo u 1,5tunového auta.


Likvidace ocelových konstrukcí. Excelentní paliči železa. A nově také dřevorubci.
Plasmy. Přímočaré pily ocasky. Ruční orbitální pila (za studena). Utahováky. Sbíjecí kladiva. Plošiny. Jeřáby.
Vaření obalenou elektrodou (Lorch).
Práce ve vysokých výškách a v hlubokých hloubkách. Práce v jedovatých a výbušných atmosférách. Nic levného.

Offline

 

#22 27-01-2012 10:39:23

TooM-As
Člen
Registrovaný: 22-10-2009
Příspěvky: 32

Re: Navaření materiálu na těhlici automobilu

zkorodovavé jsou jen lehce v prostoru mezi prachovkou a těsnícím kroužkem, zavařeno ještě nemám , zatím jsem to jen ořezal a zjistil že se vejdu do původních uší . vařit se tedy budou jen původní díry + dorovnat dosedací plochy aby se to pěkně opřelo.
Že vymýšlím blbosti už mi řeklo víc lidí :-D ale takhle jsem si to vymyslel tak to tak chci .

Offline

 

#23 27-01-2012 11:18:23

Honza007
Člen
Místo: Český ráj 294 11
Registrovaný: 10-12-2011
Příspěvky: 2481

Re: Navaření materiálu na těhlici automobilu

Jirotka Saturnin: teta Katerina rika "kdo chce kam pomozme mu tam"


Jak šel čas KS250 Triodyna WLSP315 Unimig 400 Trafo po dědovi, invertor telvin,gama,autogen a dalsi.Dnes Migatronic Pilot2400 Flex330 Alfa-in 350 a 250 plazma Cebora Fronius 1400 Speedglas 9100XX a doma pro radost BWIG 180 BSP-40 WMP 200 s  AEK 024
Prosím než se zeptáte nebudte líní HLEDAT www.google.cz  http://cs.wikipedia.org  a hlavně používat mozek wink Lidi nebuďte líní přemýšlet a číst.

Offline

 

#24 27-01-2012 18:54:15

Michal01
Člen
Registrovaný: 05-07-2011
Příspěvky: 316

Re: Navaření materiálu na těhlici automobilu

bourač napsal(a):

TooMasi, když vidím foto tech zkorodovaných brzdičů (zejména válcové plochy kde chodí pístky divím se že se s tím vůbec děláš sad
myslím že je to úplný nesmysl - jestli to děláš kvuli brzdné síle, i jednopístkový brzdič bezproblému zablokuje 13" kolo u 1,5tunového auta.

Zdravím,
v tomhle musím souhlasit s bouračem.
Pokud neuvažuješ o výměně seriových kotoučů za dvojité nebo vrtané(určené pro závodní účely) tak tato přestavba nemá žádný výsnam a je bezpředmětná.
Š-Favorit,stejně jako Š-Felicie jde s určitými zkušenostmi odlehčit na hodnotu 650Kg až 700Kg;takže seriové brzdy jsou s hlediska účinnosti dostačující.
Na techto vozech se přestavba brzdové soustavy dělá s jinného důvodu,a to hlavně pro použití větších kol,většinou na 15''-ky.Kola se zase mění kvůli přenesení výkonu na vozovku(pro taková kola je už zapotřebí podstatně větší brzdný učinek než pro seriová) a stálemu převodu v převodovce,stálý převod kvůli odstupňování převodovky atd....
Pokud neuvažuješ ani o jedné,výše popsané úpravě tak výměna brzdičů nic neřeší a je zbytečná.
Raději se v první řadě zabívej motorem a až budeš mít motor postavený a nasazený v autě,potom teprve můžeš ladit brzdy a popřípadě že budou nedostantečné tak je můžeš přestavovat.
Jaké máš představy o motoru do tohoto vozu???


MIG/MAG - WLSP 315si ; WTU 315-34 MIG + MIG 30 ; GCE autogen - C2H2+O2 ; PB + O2 ; navařovací souprva NPK-1;RSOMA řezací stroj
MMA - Triodyn RK 320 ; WTU 500-3 ; WTU 315-3 ; UTA-200-1
TIG - MA 315 AC/DC ; Triodyn TIG 30 (DC)
CUT - PLASMA CUT 40 - 70(pro ruční) ;  CNC vypalovací automat (plasma/autogen) 3000 x 8000 mm (PLASMA CUT 120)

Offline

 

#25 27-01-2012 19:51:06

TooM-As
Člen
Registrovaný: 22-10-2009
Příspěvky: 32

Re: Navaření materiálu na těhlici automobilu

Motor fabia 1.4 , vacka 280 p. Krejbich, karburátory z motorky. K tomu samozrejme další potřebné věci. Kotouče půjdou z fiat uno turbo chlazené se skoro totožným rozměrem.Kola zůstanou malá , ale ještě s nižším profilem pro akceleraci, a širší pro přenos výkonu. Na autě je podvozek hp s teď upravuji karosérií.

Pokud bude tohle vše přes léto (a při sérii salalomů které se u nás jezdí ) fungovat, nešetřím na vacku 300 , shledanou převodovku a ochrany ram a chci začít jezdit vrchy. Proto tyhle brzdy.

Offline

 

Zápatí

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 139  -  2024


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče