SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

ferda-welding


#1 29-11-2012 11:00:28

Zdeněk15
Člen
Registrovaný: 08-11-2010
Příspěvky: 30

Pájení nerezu a mosazi

Zdravím, potřebuji nějákým způsobem spojit nerezovou trubku s mosaznou. Nevím zda by to šlo pájet stříbrem? Trubka nerez je 60x2,5 a mosaz 15x1,0, mosazná bude do nerezové vložená kolmo (T), díru jsme schopný udělat poměrně přesnou. V potrubí bude max. teplota 180°C a tlak max.4 atmosféry. Prosím o radu, Děkuji

Offline

 

#2 29-11-2012 15:31:45

jirkati
Moderator
Místo: Liberec
Registrovaný: 07-12-2007
Příspěvky: 4033

Re: Pájení nerezu a mosazi

Hledání pomocí funkce "HLEDAT" v horním hnědé řádku vás neuspokojilo? Např. http://www.svarforum.cz/forum/viewtopic.php?id=1730

Offline

 

Zápatí

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 139  -  2021


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče