SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Dělám v bývalé Žosce České Velenice (platí docela dobře, práce je dost- opravy, repase vagonů a výroba novejch nástaveb). Dnesk se to jmenuje Legios. Takže jsme se domluvili, že vezmeme ty clean airy. 17 kousků pro svářeče je pěknej počet (doufám, že se prodejce ukáže a dá k tomu nějakou patřičnou slevu..) Sady budeme mít po každýho- 2 baterky, nabíječka a pro začátek 3 krabice předfiltrů a jedna krabka filtrů (šéf se s tím nechce tak často objednávat- tak prý ať si to nafasujeme a budeme mít na čas vystaráno.) Dneska jsem dodělal s jedním kolegou rozvody tlakovýho vzduchu po hale (už nás nebavilo tahat těžký krávy Orlíky mezi vagonama (kvůli plazmě). Tak teď jsme je spojili k sobě a máme je v jedný vedlejší místnosti (tam byly dřív stejně...) Rozvody jsou dělaný z těch silnějších tlakových hadic (stěna cca 3mm- do 25 barů- my tam budeme mít jen do 17ti). Žádný profi provedení, jen aby to makalo bezpečně. Plynaři nám to zkousli a darovali razítko pro ouřady..
Offline
tomape napsal(a):
Chlapy, nevíte, zda se dají u těch filtrů vyměnit pásky za např. starší obnošenej z kalhot? Nebo je to všechno na pevno?
Zdar
tady sem ti udělal foto origo opasku po 13 letech aktivního svařovaní,vesměs v těžkých provozech...
Offline
Georg.H napsal(a):
tomape napsal(a):
Chlapy, nevíte, zda se dají u těch filtrů vyměnit pásky za např. starší obnošenej z kalhot? Nebo je to všechno na pevno?
Zdar
tady sem ti udělal foto origo opasku po 13 letech aktivního svařovaní,vesměs v těžkých provozech...
http://imgshack.cz/images/5263119308157 … _thumb.png
ono když ho člověk kryje po kůží tak jo vydrží dlouho... já ho měl 4 roky
Offline
mám ho na volno,na kožené bundě...prostě si dávám majzla....
Offline
Díky za foto! Pásek, ten toho určitě přežije víc, jak filtr Dneska jsem řezal plasmou starý počkozený díly z vagonu a je to dost nepříjemný (jak se využíval suřík (nebo co to je za sajrajt?- červená základovka, tlustá cca 2mm)- měl jsem tam větrák, ale stejně..
Offline
Georg.H napsal(a):
mám ho na volno,na kožené bundě...prostě si dávám majzla....
tak to klobouk dolů
já musím schovávat, přírubu kterou svařuji tam je přes 200 stupnů a občas se opřu, nebýrt krytý tak je KO
Offline
tomape napsal(a):
Díky za foto! Pásek, ten toho určitě přežije víc, jak filtr Dneska jsem řezal plasmou starý počkozený díly z vagonu a je to dost nepříjemný (jak se využíval suřík (nebo co to je za sajrajt?- červená základovka, tlustá cca 2mm)- měl jsem tam větrák, ale stejně..
kdo nepozná filtraci nikdy neví.... !!!!
kdo pozná filtraci, ví že už bez toho nikdy nebude dělat.... a nemyslím jen svařování ale i broušení, řezání plasmou tam je opravdu sajrajt!!!!
Offline
jj když miluješ není co řešit
Offline
TOMAPE NAPSAL: Šéf byl původně neoťukanej blbeček- prostě obyčejnej manager. Pak nakoupil einhelly do tvrdýho vagonářskýho provozu (během jedný směny byl ze všeho šrot).... Pak zjistil o čem to je (dotáhli jsme ho na plac, ať maká tejden s náma (on se vztekal, vyhrožoval nám hromadnýma výpověďma.)
Tak by mě TOMAPE zajímalo jak jste toho šéfa dokázali dostat na plac??? V práci máme podobného nažehleného manažera, akorát, že jeho nikdo do dílny nedostane snad jedině násilím (SVÁZAT A ROUBÍK DO HUBY) jenomže to by bylo omezování osobní svobody
Offline
Když nakoupil ty Einhelly, tak on se strašně divil, že je z toho za jednu směnu šrot- tak jsme mu pohrozili, že se mu na to můžeme vysrat... (v tu chvíli byla zakázka za 10 mega rozdělaná tak ze třetiny). On nás pak chtěl uklidnit a ptal se, jak může teda pomoct (tak jsme jej dotáhli na dílnu, ze skladu mu dali monterky a šel.. ) Vím, byl to risk, ale když se mu vzbouřila celá dílna, že pokud on neustoupí, tak my půjdeme pryč Od tý chvíle je jak beránek- my pracujeme, jak to jde (on ví, že u nás je pečlivost na prvním místě) a na druhou starnu on na nás nechává výbr nářadí (my s tím pracujeme, nám by to mělo vyhovovat). Teď zrovna máme menší kšeft na sváření betonářský ocely- test pro 3 nový hochy (aby se ukázalo, zda jsou šikovní, nebo doostanou vyhazov po zkušební době......
Offline
Manažer a v montérkách? Tak to bych chtěl vidět
Offline
Prvně se práce štítil, pak musel makat- alespoň nám udělal úklid ve skladu a vzal to pěkně z kraje-včetně inventury.......
Offline
Tomape nemáš nějaké fotky z práce? http://fotoalba.cz/svetchlapa
Editoval menzo (30-03-2013 21:05:13)
Offline
Pokud máte zájem, tak zde mám se svolením od kolegy, co fotil on: http://dvoric.rajce.idnes.cz/prace_ZOS/
Repasujeme a opravujeme staré parní mašiny, staré vagony. Když není práce na historických mašinách, tak děláme na opravách vagonů- o nehodách, přestavby, nové vagony pro speciální tratě (např. pro jindřichohradeckou úzkokolejku- děláme pro ně i přestavby jejich lokomotiv, kterým už dochází dech- podvozky jsou ok, ale motory a oplechování jde vždy do šrotu (rez je hold sviňa)
Offline
Paráda,staré fabriky milují....
ty průstřely ne,maj chybu....
Offline
Stará fabrika má své klady, i zápory- myslím, že nikdo by nechtěl dělat v dílně, která se takřka nedá v zimě vytopit- furt někde táhne, dále že v létě musí takřka každej rok lest po střeše a opravovat ji (kvůli tomu máme 4 chlapy udělaný lezecký kurz). A pakn ty komíny- letos by měla být oprava- aby to fungovalo jako nucený větrání- už dnes to tudy pěkně protahuje- lepší jak centrální odvětrávání NAvíc je to takřka zadarmo- teda krom chvíle, kdy se to začne opravovat.......
Offline
Tak ve čtvrtek přišli nové Clean airy (celkem 10ks) a druhá část svářečů chtěla raději adfa- tak je má (celkem 6ks). V každým balíku dostal svářeč 2 baterie, nabíječku, 3 krabice předfiltrů a 1 krabici filtrů. Šéfovi to bylo jedno, že budou 2 druhy jednotek na dílně- dealer s ocranýma pomůckama měl obojí za stejnou cenu (prý výprodej), a navíc pak spotřebák má k obojímu za stejnou cenu.
Offline
adflo je dobré ale těžké oproti clean airu
Offline
Zdravím chlapy, tak ty filtrační jednotky jsou luxus- úplně něco jinýho, než pořád čuchat smrad z elektrod či spálených barev. Jen ty pásky musím měnit obden. Dneska jsme rozebírali parní lokomotivu (prý stála někde na slepý koleji v křoví). Ale toho prachu v ní bylo jak naděláno (celejch 20 koleček......
Offline