SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

ferda-welding


#1 27-05-2015 10:11:37

VladoPlzen
Člen
Registrovaný: 09-04-2015
Příspěvky: 8

Faqnuc + lincoln (svařovací diagram)

Ahoj kluci,
potřeboval bych poradit, jak mám udělat dovaření které by mělo trvat několik sekund a pomalu se znižovat.
Robot je fanuc, svářečka od lincolnu.
nevím kde tato nastavení najdu..................

Svařuji v automotiv, tak je jasné že jedem rychle (cycle time) a hodně proudu (penetrace)
Na koci sváru se mi dělá hodně veliká slza která mi dělá malý zápal na druhém materiálu, což je podle quality neakceptovatelné.

Nevím jak dál, jen na konci pomalu snížit parametry a rychlost robota (penetrace).

Víte jak jinak ten problém odstranit?

Děkuji

Editoval VladoPlzen (27-05-2015 10:40:20)

Offline

 

#2 27-05-2015 13:17:09

jirkati
Moderator
Místo: Liberec
Registrovaný: 07-12-2007
Příspěvky: 4032

Re: Faqnuc + lincoln (svařovací diagram)

Trochu provokativní dotaz - máte dostatečné svářečské vzdělání? Umíte ručně metodou MAG svařovat? Pokud ne, tak je to povídání o ničem. Seřizovač svařovacího robota musí mít přímo vynikající znalosti o celém průběhu svařovacího procesu na sváru.

Offline

 

#3 27-05-2015 13:28:55

bobobo
Člen
Registrovaný: 20-08-2009
Příspěvky: 3303

Re: Faqnuc + lincoln (svařovací diagram)

Jinak bych si myslel , že v automotive je dost peněz na pronajmutí profíka na vyřešení problému ........

Offline

 

#4 27-05-2015 13:55:06

VladoPlzen
Člen
Registrovaný: 09-04-2015
Příspěvky: 8

Re: Faqnuc + lincoln (svařovací diagram)

vzdělání mám dostatečné.....svařuju s robotama už 10let.
Nemám problém s robotem ABB a Reis + svářečka od froniusu.
Bohužel nemám dostatek zkušenosti se svářečkama od Lincolnu.....jsou hodně očesané a nejde tam pomalu co dělat.
Vše se musí nastavovat přez teachpendat u robotu.
Na procesním parametru jde udělat doprsk kde ale dochází k tomu, že se robot zastaví. (já potřebuji aby se pohyboval)

bobo-
tThle je deden z mála problému které mám denně na starosti.....
Můžu to vyřešit tím že posunu druhu svařovací stranu nahoru.
Bohužel svařujeme na prostoru cca 3mm.
Svár se pohybuje těsně kolem hrany....a to je ten problém.
Při snížení parametrů je penetrace nedostatečná.....(musím se vejít do 3mm ak uberu co jen trochu jsem na 2,8 )

Editoval VladoPlzen (27-05-2015 13:55:35)

Offline

 

Zápatí

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 139  -  2021


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče