SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARINFO - magazín o praktickém svařování


Oznámení

Upozornění! Forum je dočasně pouze pro čtení. Nelze přidávat nové příspěvky!

#1 15-12-2008 13:30:21

Luckysowicz
Člen
Registrovaný: 15-12-2008
Příspěvky: 5

Pravou nebo levou??

Ahoj jsem totální laik a pořídil jsem si trafosvářečku (prej je to jako když děláte autoškolu ze stodvacítkou) a rad bych se zkusil naučit trochu svářet (asi to pro začátečníka není úplně ono, ale lepení už mám za sebou a oblouk chytám vcelku slušně) a bylo mi řečeno, že se správně svařuje z prava do leva a pravou rukou, což je u mě problém páč jsem levák, ale jak na to koukám jako začátečník tak mi to připadá, že je to jedno... Tak kde je pravda?  dík

Offline

 

#2 15-12-2008 21:49:42

soban
Člen
Místo: Olomouc
Registrovaný: 09-11-2008
Příspěvky: 76

Re: Pravou nebo levou??

To máš jedno - tak jak jsou leváci a praváci tak můžeš svařovat doleva nebo doprava - pravou nebo levou rukou.

Důležitý je sklon-rychlost elektrody.

Offline

 

#3 15-12-2008 21:50:47

Petr
Moderator
Registrovaný: 10-02-2007
Příspěvky: 703
Web

Re: Pravou nebo levou??

Neexistuje žádné svařování zleva nebo zprava. Existují pouze postupy nazvané vpřed nebo vzad. Pokud jste levák, klidně svařujte z té strany z které vám to víc vyhovuje. U obalené elektrody se používá svařování vzad.

Offline

 

#4 19-12-2008 21:42:15

fastrac8250
Člen
Registrovaný: 18-05-2008
Příspěvky: 66

Re: Pravou nebo levou??

no ja som tiez lavak a vacsinou zvaram lavou ale niekedy je potrebne aj pravou tak to dam lavou

Offline

 

Zápatí

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.