SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 19-02-2018 00:32:40

Kloboucek
Člen
Registrovaný: 01-07-2014
Příspěvky: 4

sváření 7075 atp

Jak se vlastně svařují "nesvařitelné" slitiny typu 7075, 2024 atd? Zkoušel jsem hledat na zahraničních fórech, tam všichni svorně tvrdí že to nejde tak aby to pořádně drželo. Ale nějak to jít musí, když se z toho dělaj třeba rámy na kola.
Jediný co mě napadlo že se to před svářením vyžíhá a pak zase vytvrdí...

Offline

 

#2 19-02-2018 11:18:48

jirkati
Moderator
Místo: Liberec
Registrovaný: 07-12-2007
Příspěvky: 3517

Re: sváření 7075 atp

Trochu pohledejte. Ty nesvařitelné materiály se skutečně nesvařují. Používá se lepení, případně pájení natvrdo.

Offline

 

#3 19-02-2018 20:47:27

JardaK
Člen
Registrovaný: 03-02-2009
Příspěvky: 1073

Re: sváření 7075 atp

Budou tam trhliny a póry, zapomeňte na to. A není to kvůli vysoké pevnosti, ale kvůli obsahu mědi. Takže vyžíháním si nepomůžete.
Můžete si vybírat mezi přídavnými materiály, kdy to bude pórovat méně (AlSi slitiny) a kdy více (AlMgMn slitiny), ale i v nejlepším případě svar nebude akceptovatelný.

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2019


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS