SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 28-03-2018 10:19:35

vlkodlaktatra
Člen
Registrovaný: 28-03-2018
Příspěvky: 1

svaření jeklu 80x80x2 nerez

Chci se zeptat,budu svářet metodou MIG(Alfa In 320).. jaký si mam koupit plyn a jaké označení drátu. Jekl je pro interiové využití.
Děkuji za radu.

Offline

 

#2 28-03-2018 14:31:38

nellospeed
Člen
Registrovaný: 28-09-2009
Příspěvky: 269

Re: svaření jeklu 80x80x2 nerez

Asi bych spíš vařil tigem, ale plyn jsem kdysi používal arcal v poměru 2procenta co2 a zbytek argon drát na aisi304 nerez 308. mě se to vaření touhle metodou moc nelíbilo proto jsem ten plyn i sflaškou vrátil. Hlavně si nezapomeň koupit i kuklu.

Offline

 

#3 28-03-2018 19:34:29

Atlan
Člen
Registrovaný: 18-07-2011
Příspěvky: 1072

Re: svaření jeklu 80x80x2 nerez

A nebudes to mat oprskane od guliciek? Viem ide nalepit captonova paska nieco zalestit ale aj tak.

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2019


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS