SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 16-08-2018 17:23:25

g.n.r111
Člen
Registrovaný: 16-08-2018
Příspěvky: 1

Zváranie nerezoveho potrubia do 2mm pomoc

Zdravím,

Robím, si kurz na nerez. potrubie a potreboval by som poradiť ohľadom techniky zvárania.  Zatial to zváram bez medzery a na kyvačku, Koren tam je ale obcas sa stane ze zvar sa niekedy trocha prepadne alebo je za rovno. Niekto hovorý ze je to dobre iny ze zle. Preto by som sa chcel naucit zvarat aj s pridavnym materialom. Viete mi prosim poradit ako ten material pridavate do tavnej lazne ? Nechavate pridavny material len odtavovať ? Alebo ho rychlo pridavate ? Za vase rady veľmi dakujem.

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2019


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS