SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#26 05-05-2019 13:52:20

Daniel 141
Člen
Registrovaný: 20-10-2015
Příspěvky: 23

Re: svařování nerez potrubí bez podfuku

Urcite to roztahni.. Dej si vic amper (70A) at jsi rychlejsi ale s obloukem uz nezasahuj do roury  svar roztahni od konzole max do 2mm k roure.. Nic horsiho se stat nemuze.. Kvalita svaru je v pohode.. Nejde o spoj rour ale koutovy.. Snad jsi to neprepalil.. Je to docela kvalitni nerez o tlousce 2,5mm?

Offline

 

#27 05-05-2019 16:35:51

tarzan
Člen
Místo: Makov na Slovensku
Registrovaný: 20-06-2015
Příspěvky: 448

Re: svařování nerez potrubí bez podfuku

je to nerez 304 a hrubka 2mm, lepšie by bolo 2,6 ale fitingy su tiež 2mm,
teraz idem na tie rurky...


kutil - zvarač začiatočnik, na pracu s drevom profik,
.MAHE Hyper MIG 400 DPS Plus-3..Hyper TIG CWK 400...
https://www.modrastrecha.sk/blog/martin … a-radost/#

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2019


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS