SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#26 13-07-2019 22:50:43

pt.kbely
Člen
Registrovaný: 26-12-2011
Příspěvky: 875

Re: MIG/MAG CO2 svařovací invertor na karosařinu

Offline

 

#27 13-07-2019 23:45:18

Charon
Člen
Místo: Praha
Registrovaný: 17-08-2014
Příspěvky: 474

Re: MIG/MAG CO2 svařovací invertor na karosařinu

Díky, to vypadá dobře.

Offline

 

#28 14-07-2019 00:45:26

Adamw140
Člen
Registrovaný: 12-03-2019
Příspěvky: 274

Re: MIG/MAG CO2 svařovací invertor na karosařinu

No tak bacha na tu druhovyrobu nekdy to nepasuje jen o milimetry ale prave tenhle lem mi na vectru prisel blbej o centimetry takze nasledna prace zkuseneho klempire byla na celej den. Skoro se zdalo lepsi napad si to vyklepat z okapu....😀
Co se plechu tyka tak pri trose sikovnosti a hoodne trpelivosti se z hroudy oceli da udelat rytirske brneni a to je asi jine tema. Kazdopadne na svareni autoplechu staci i to nejhorsi ceocko.

Offline

 

#29 14-07-2019 07:54:55

varok
Člen
Registrovaný: 20-11-2009
Příspěvky: 4921

Re: MIG/MAG CO2 svařovací invertor na karosařinu

Opět špatně. Kazdý mele, že na karosařinu stačí to největší bláto na trhu jako modrý Einhel, Gude apod. Je tomu ale přesně naopak. Pokud to tedy myslíte s karosařinou vážně a chcete to mít pěkně provařené, né jen přilepené.


Omicron GAMA 1900L HF; Powermat PM-IMG 220t.
NEJSEM ELEKTRIKÁŘ!!!

Offline

 

#30 14-07-2019 20:57:12

Adamw140
Člen
Registrovaný: 12-03-2019
Příspěvky: 274

Re: MIG/MAG CO2 svařovací invertor na karosařinu

Pokud to s karosarinou myslite vazne nesbirate informace po forech ale ve skole a nelepite na starou popelnici nepasujici cajky z druhosky. Pak je to dobry taky nezabit v lakovne a razem je tu oprava za 2-3 x cena auta. Posledni problem vidim v kvalite svaru pokud to je oprava umerna cene vozu. Ja jsem sice blazen a cenu auta do opravy dam ale 2-3x to uz ne.

Offline

 

#31 14-07-2019 21:44:06

JirkaF
Člen
Registrovaný: 04-07-2019
Příspěvky: 13

Re: MIG/MAG CO2 svařovací invertor na karosařinu

Charon napsal(a):

Gratuluji, pokud je ted v pořádku tak mate nejhorší za sebou. Dejte pak vědět, jak se vám s ní vaří karosařina.

Prodávají se někde polotovary pro opravu, nebo je potřeba koupit třeba blatník z druhovýroby, z něj kus vyříznout a navařit do zrezlého místa?

Určitě se po pár svárech ozvu. Ještě čekám na regulační ventil  ... jinak všechno mám.

Offline

 

#32 23-08-2019 07:14:50

Vojta.kr
Člen
Registrovaný: 01-04-2019
Příspěvky: 25

Re: MIG/MAG CO2 svařovací invertor na karosařinu

Ahoj, chtěl bych se zeptat jak to je teda s těmi svařečkami na tenké plechy (karoserie) nejdřív jsem byl rozhodnut pro Powermat 210 jelikož stojí opravdu hubičku, ale teď koukám že na plechy nic moc. Co dalšího v cenové relaci do 6 ti tis.kč si může člověk pořídit na vyvařování aut? Díky za reakce.

EDIT. 6 tis.kč je asi opravdu málo když projíždím ty ostatní nabídky. Ale kolem 7 tis.kč už se dají pořídit nějaké ty MAGNUM svářečky.

Editoval Vojta.kr (23-08-2019 07:20:24)

Offline

 

#33 23-08-2019 09:08:54

varok
Člen
Registrovaný: 20-11-2009
Příspěvky: 4921

Re: MIG/MAG CO2 svařovací invertor na karosařinu

Já už jsem tu 220 poladil, tak jede slušně i na tenší plechy.


Omicron GAMA 1900L HF; Powermat PM-IMG 220t.
NEJSEM ELEKTRIKÁŘ!!!

Offline

 

#34 23-08-2019 09:25:32

Vojta.kr
Člen
Registrovaný: 01-04-2019
Příspěvky: 25

Re: MIG/MAG CO2 svařovací invertor na karosařinu

No já jsem úplný začátečník svářel jsem zatím jen a pouze starým MMA. Takže dám hodně na zkušenosti jiných, kteří už mají nějakou praxi. Každopádně by mě tedy zajímalo proč s tou 210 nejde svářet plechařina když jak říkáš s 220 jde.
Listinu už tři hodinky internetem a našel jsem pár adeptů pro sváření plechařiny, hledal jsem hlavně svářečky kde se dá nastavit proud od co nejmenší hodnoty 20-30A.
První adept je (novinka) TECNOMIG 202 Synergie nastavitelny od 30A a nebo jeho starší bratr TECNOMIG 200GD SYNERGIC nastavitelný od 25A. Co myslíte?

Offline

 

#35 23-08-2019 10:19:24

Vojta.kr
Člen
Registrovaný: 01-04-2019
Příspěvky: 25

Re: MIG/MAG CO2 svařovací invertor na karosařinu

varok napsal(a):

Já už jsem tu 220 poladil, tak jede slušně i na tenší plechy.

Nemůžeš jsem naházet nějaké fotky jak jsi ji poladil a jak teď sváří plechy?

Offline

 

#36 23-08-2019 12:15:14

varok
Člen
Registrovaný: 20-11-2009
Příspěvky: 4921

Re: MIG/MAG CO2 svařovací invertor na karosařinu

Jak jsem ladil tady raději nebudu psát. Je to tady sám odborník, těch se zeptejte. Zavařené plechy teď momentálně nemám, přes víkend vám něco vyfotím. A auta se většinou jen bodují. Podle mě jde svařovat i tou 210, jenže to jsou všechno ty nejlevnější mašinky, tak u těch nižších proudů je prostě problém. Ale jak tady někde psal myslím p. Rellík, tak je to i hodně o rukách.


Omicron GAMA 1900L HF; Powermat PM-IMG 220t.
NEJSEM ELEKTRIKÁŘ!!!

Offline

 

#37 23-08-2019 12:27:06

Vojta.kr
Člen
Registrovaný: 01-04-2019
Příspěvky: 25

Re: MIG/MAG CO2 svařovací invertor na karosařinu

No když to tak vidím tak do toho investuju asi i o pár peněz víc. Počkám co se tady dozvím o těch Tecnomig. Nebo popřípadě jěstě o nějakých těch svářečkách Synergie s LCD displeji, jestli by mi to neusnadnilo práci a učení s těmito mašinkami. Viz. TECNOMIG 205 ALU LCD nebo MAGNUM Inverter MIG 204 ALU MMA/TIG.

Offline

 

#38 23-08-2019 19:49:40

Adamw140
Člen
Registrovaný: 12-03-2019
Příspěvky: 274

Re: MIG/MAG CO2 svařovací invertor na karosařinu

Vsechny tyhle invertorovy svarecky s plynem jsou v pohode na plechy, vyfuky a dalsi. Osobne bych se vyhnul telwinu jako znacce celkove. Drahy a blby. Radeji podradnou cinu za par korun a vic ostatniho naradi na plecharinu.

Offline

 

#39 23-08-2019 21:18:24

smiki
Člen
Registrovaný: 26-02-2007
Příspěvky: 35

Re: MIG/MAG CO2 svařovací invertor na karosařinu

Odzkoušel jsem hodně svářeček. Zatím nejlepší na auto plechy 0,6-1mm je Weldman MIG220. Sice má nastavení od 50A ale moc tomu nevěřím, typuju tak 20A. Pěkně vaří s 0,6 drátem, malý rozstřik i s čistým CO2, pěkně jde uhlídat i průvar.
Samozřejmě vaří dobře i s 0,8 a 1mm drátem. MMA taky ujde.

Offline

 

#40 24-08-2019 00:38:22

Adamw140
Člen
Registrovaný: 12-03-2019
Příspěvky: 274

Re: MIG/MAG CO2 svařovací invertor na karosařinu

Mimochodem u toho magnum 204 uvadeji pajeni na tvrdo metodou mig...??? Neznici prej povrchovou upravu zinkovanych plechu...? Znate tuhle metodu oprav nekdo?  Asi to nebude spatnej stroj a jestli je to pravda rad bych to otestoval.

Offline

 

#41 24-08-2019 01:34:20

Ládes
Člen
Místo: Olomouc
Registrovaný: 04-12-2009
Příspěvky: 1863
Web

Re: MIG/MAG CO2 svařovací invertor na karosařinu

Je k tomu potřeba poměrně drahý přídavný materiál(klubko drátu)CuSi(?)


Fronius VST 357-2 +AW 5000;Fronius TT 3000W +TTW 3000P,KITIN 150LA;

Offline

 

#42 24-08-2019 05:23:15

Vojta.kr
Člen
Registrovaný: 01-04-2019
Příspěvky: 25

Re: MIG/MAG CO2 svařovací invertor na karosařinu

smiki napsal(a):

Odzkoušel jsem hodně svářeček. Zatím nejlepší na auto plechy 0,6-1mm je Weldman MIG220. Sice má nastavení od 50A ale moc tomu nevěřím, typuju tak 20A. Pěkně vaří s 0,6 drátem, malý rozstřik i s čistým CO2, pěkně jde uhlídat i průvar.
Samozřejmě vaří dobře i s 0,8 a 1mm drátem. MMA taky ujde.

No na tuhle svářečku jsem se díval a právě hodnota min 50A mě odradila. Těžko pak vybírat svářečku když ty hodnoty vůbec nesedí. big_smile

Offline

 

#43 24-08-2019 08:17:48

Evita
Člen
Registrovaný: 27-05-2015
Příspěvky: 915

Re: MIG/MAG CO2 svařovací invertor na karosařinu

hmm, šéf když na odbočce chtěl jít dolů tak mezi kostru a zemák připínal odpor, spirálu a funglovalo, myslím že to bylo v Wlsp 315,316, Formica to v mig měla, dneska když je i el . tlumivka nastavitelná by to mělo jet nastavit u všeho. Místní el. trust by to určo uměl odborně zdůvodnit, je to nějakej rl člen, já jsem spíš na ty řízky, sorry.....zdravím

Offline

 

#44 24-08-2019 08:41:31

varok
Člen
Registrovaný: 20-11-2009
Příspěvky: 4921

Re: MIG/MAG CO2 svařovací invertor na karosařinu

Vojta.kr: Proč nejdříve nevyzkoušíte nějaké auto vyvařit a potom můžete psát tak silné řeči. Méně jak 50A asi nebudete potřebovat. Navíc jak dnes mašinky ukazují záměrně proud vyšší, tak těch 50A bude v reálu tak 30-35A.


Omicron GAMA 1900L HF; Powermat PM-IMG 220t.
NEJSEM ELEKTRIKÁŘ!!!

Offline

 

#45 24-08-2019 08:49:54

Vojta.kr
Člen
Registrovaný: 01-04-2019
Příspěvky: 25

Re: MIG/MAG CO2 svařovací invertor na karosařinu

Já napsal nějaké silé řeči? big_smile Toho si nejsem vědom, jen zjišťuji co nejlepšího mohu dostat za své peníze na vyvařování plechařiny a věcí kolem baráku.

Offline

 

#46 24-08-2019 10:18:56

Adamw140
Člen
Registrovaný: 12-03-2019
Příspěvky: 274

Re: MIG/MAG CO2 svařovací invertor na karosařinu

No me se ten stroj libi a nemyslim si ze pod 50A to bude potreba regulovat. To pajeni na tvrdo bych chtel zkusit. Cena bude jiste vyssi ale reznuti klasicky vyvarenyho auta dehonestuje celou praci a tak tohle neni asi problem.

Offline

 

#47 24-08-2019 10:30:07

Vojta.kr
Člen
Registrovaný: 01-04-2019
Příspěvky: 25

Re: MIG/MAG CO2 svařovací invertor na karosařinu

Těžko vybírat na elektrospaw mají u prakticky všech těch LCD svářeček stejný popis, jen mění název svářečky. A když už bych šel do nějaké takové svářečky tak do odzkoušené Magnum 208. Na kterou jsem tu četl docela chválu.

Offline

 

#48 27-08-2019 21:12:50

varok
Člen
Registrovaný: 20-11-2009
Příspěvky: 4921

Re: MIG/MAG CO2 svařovací invertor na karosařinu

Vojta.kr: Omlouvám se za zpoždění. Tady ukázka bodování na tenkých plechách. Nevím přesně, ale odhaden 0,8mm na starém shnilém autě:
http://www.svarforum.cz/forum/uploads/thumbs/1503_img_20190827_101814.jpg

Ale jak už bylo psáno, není to jenom o svářečce ale chce to i trošku umět.


Omicron GAMA 1900L HF; Powermat PM-IMG 220t.
NEJSEM ELEKTRIKÁŘ!!!

Offline

 

#49 28-08-2019 18:14:11

Vojta.kr
Člen
Registrovaný: 01-04-2019
Příspěvky: 25

Re: MIG/MAG CO2 svařovací invertor na karosařinu

varok napsal(a):

Vojta.kr: Omlouvám se za zpoždění. Tady ukázka bodování na tenkých plechách. Nevím přesně, ale odhaden 0,8mm na starém shnilém autě:
http://www.svarforum.cz/forum/uploads/t … 101814.jpg

Ale jak už bylo psáno, není to jenom o svářečce ale chce to i trošku umět.

Pěkná práce, nevíš náhodou na kolik jsi měl nastavenou svářečku? Zajímalo by mě tedy proč se tu říkalo, že s těmi powermaty nejdou plechy svářet. roll

Offline

 

#50 28-08-2019 22:47:12

Adamw140
Člen
Registrovaný: 12-03-2019
Příspěvky: 274

Re: MIG/MAG CO2 svařovací invertor na karosařinu

Nekomu to nepujde nicim a nekdo to naboduje i elektrodou. Me osobne dela nejvetsi problem ze chci aby to drzelo tak to vzdy provarim a ono se to zvohyba, dostane lupavku a tak.
A jak jsem jiz uvadel levnou svareckou lze karosarinu na urovni vyse uvedeneho obrazku delat bez problemu. Daleko dulezitejsi je prace s ostatnimi nastroji nez to tam na tupo navarit - to se totis pri nehode urve (mam vyzkouseno)

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2019


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS