SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 08-05-2020 18:53:12

Miro_TIG
Člen
Registrovaný: 23-10-2018
Příspěvky: 1

Deformácia potrubia

Zdravim, chcem sa pýtať akým sposobom zvarate tenkostenne nerezové potrubia tak aby sa v mieste zavru nelámali.

Offline

 

#2 08-05-2020 21:08:50

jirkati
Moderator
Místo: Liberec
Registrovaný: 07-12-2007
Příspěvky: 3955

Re: Deformácia potrubia

Těch zásad - triků - je hned několik.

1, V každém případě nastehovat na čtyřech místech po 90°
2, Svařovat z vnitřku úhlu ven
3, Svařované díly spolehlivě upnout

Nerezové materiály mají menší tepelnou vodivcost, a proto mají dvojnásobnou deformaci proti ocelovým svařencům. Toho se využije i "předehnutím" svařence.

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2021


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS