SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 02-06-2020 13:35:49

Yrkki
Člen
Registrovaný: 02-06-2020
Příspěvky: 1

Tepelné zpracování mosazi

Při pájení mosazné trubky na šroubení  CuP pájkou došlo v okolí spoje po ochlazní k změknutí mosazné trubky. Jakým způsobem postupovat aby pevnost mosazi byla co nejméně ovlivněna?
Díky Jirka

Offline

 

#2 02-06-2020 14:08:48

Frank
Člen
Místo: USA
Registrovaný: 24-11-2007
Příspěvky: 1863
Web

Re: Tepelné zpracování mosazi

Yrkki napsal(a):

Při pájení mosazné trubky na šroubení  CuP pájkou došlo v okolí spoje po ochlazní k změknutí mosazné trubky. Jakým způsobem postupovat aby pevnost mosazi byla co nejméně ovlivněna?
Díky Jirka

Teplotně bude při pájení tvrdými pájkami ovlivněna původní pevnost vždy. Použijte místo CuP pájky pájku stříbrnou, která má co nejnižší bod tavení a lepší mechanické vlastnosti. Ale tak jako tak ta snížená pevnost se  dostane sama časem do normálu. smile

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2021


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS