SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#51 11-08-2020 22:24:36

Juggernault
Člen
Místo: Karlsbad
Registrovaný: 19-12-2010
Příspěvky: 1011

Re: Kecame mimo temu (okrem politiky)

AndyS to je uchylka ... ale jinak rozebírám protože to opravujem.
Italský a Francouzký jsou na tom hůř než Čína jak konstrukčně,dispozičně , chlazení , pracho a bordelo odolnost tak hlavně i komponentama.
Zato Německý,Finský jsou fajn ale taky ne vždycky.

Že něco udělám pak to zaleju do lepidla co to má ochránit proti bordelu a nechám ho na to lítat taky nic moc není ..
Za mě jeden tunel kde proudí vzduch, bohužel tam bejvá někdy i trafo ale co by ..  a top je těsnění všude kolem včetně deklů.

Rozeberu Itala a je tam  půl kýble pilin a prachu.
Rozeberu něco fakt pěkně udělanýho a je to tam jak z fabriky.A v chladiči půl kýble prachu xD
Opravitelnost ... někde je to hned .. někde to je utrpení ... někde to vlastně ani nemá cenu jen když to člověk vidí z dálky.

Jestli je dobrá se pozná jestli vyvaří pár klubek za směnu xD

Vaří a Vaří je fuk každýmu se líbí něco jinýho. Teť jsem tu měl Metabo trafo ,uvnitř trafo jak ... . 140A 4% .... jako fakt 4% !!!!!! to je 36 vteřin !!! a to má větrááák . reálně tak 100A max ... a majitel je asi spokojenej xD  po 8cm sváru horký vinutí ... na smrkání dobrý.


Chtel bych nějakou hobby svářečku do garáže na smrkání prahu u auta a nejaký výfuk ale rád bych aby stím šel i nerezový a možná taky hliník a kolejnice vařit. Cloos MC3 333 ,Kemppi Minarc Evo 150,Cut60 ,Powwel 130P,
Na prodej:Powcon 400A,

Offline

 

#52 11-08-2020 23:43:56

varok
Člen
Místo: Havířov
Registrovaný: 20-11-2009
Příspěvky: 5801

Re: Kecame mimo temu (okrem politiky)

Pafik1605: Souhlasím. Sice já ještě pořád nepovažuji Omicron za ojebanou čínu, jestli to bylo na mě, ale i u mašiny za 100000,- kč se může stát, že někomu něco spadne při montáži dovnitř. Nemůže to najít, tak to tam nechá a nebo si ani nevšimne že mu to tam spadlo. Tohle se může stat a beru to. Jinak zpracováním to je na slušné úrovni. Co jsem viděl uvnitř jiných mašin na vlastní oči nebo různě na netu, tak k zblití. Tak samo jako je dnes moderní dělat mašiny co nejmenší. Trošku slušný výrobce dá výkonové součástky které se hřejí na kus žebrovaného profilu, žlutí dají kolikrát jen kousek rovného hliníkového plechu, v lepším případě ohnutý do U. Ale co když odejde ventilátor chlazení. Spoléhat na to že čidlo zareaguje včas? Připomíná mi to módu posledních let u aut. Kdysi se menší vozy velikosti Škoda Citigo, VW Lupo apod. osazovali motory třeba 800ccm, 1L, 1,2L apod. Větší auta typu Škoda Superb Combi, Ford  Focus Combi dokonce i PickUpy jako VW Caddy a jiné motory třeba 1,8; 1,8T; 2,0 a diesely 1,9Tdi, 2,0; 2,0TDi apod. Dnes vám do aut i velkého typu nacpou motory 1,2T; 1,4T diesely i 1,4Tdi. Dokonce i do SUV jako třeba VW Tiguan a jiné. Cenově jdou sice auta trošku níž, ale zaa jakou cenu? Auta z 90. popř. starších let neměly problém vydržet i 10ky let. Ty dnešní jsou po pár letech zralé na odpis nebo GO. Myslíte že to bude u svářeček jiné? Koupíte mašinu za řekněme 25000,- kč renovované fy nebo jak se tomu říká a máte jistotu že i třeba po 10 letech budou ND kdyby něco náhodou. U toho hnusu z číny za 6000,- kč máte takovou jistotu? Třeba po 2,5letech odejde. Co vám zbyde? Vyhodit a koupit jinou? Takže ve výsledku vás ta dražší vyjde možná. I levněji.


Omicron GAMA 1900L HF; Omicron GAMASTAR 176L
NEJSEM ELEKTRIKÁŘ!!!

Offline

 

#53 11-08-2020 23:46:06

varok
Člen
Místo: Havířov
Registrovaný: 20-11-2009
Příspěvky: 5801

Re: Kecame mimo temu (okrem politiky)

Juggernault: Je to opravdu 36 vteřin?
Se divíte, když ty trafa velikosti trafa do nabíječky autobaterií mají přenést přes 100A? A ve většině případů jsou větráky uvnitř jen designový doplněk.

Editoval varok (11-08-2020 23:48:43)


Omicron GAMA 1900L HF; Omicron GAMASTAR 176L
NEJSEM ELEKTRIKÁŘ!!!

Offline

 

#54 11-08-2020 23:58:05

rcp
Člen
Registrovaný: 28-08-2010
Příspěvky: 2769

Re: Kecame mimo temu (okrem politiky)

to je asi pre podvodne zvaranie > nadych, ponor, 36sekund zvar, vynor, vydych, cigaretka a zase od zaciatku....

inak jugg to este mozno prehnal - 36 sekund to je pre 15min. zatazovatel

pokial by to bolo pocitane na 10min. zatazovatel, tak je to 24 sekund - a to uz moze pod vodou zvarat aj zvarac s covidom big_smilebig_smilebig_smilebig_smile


Fronius MagicWave 3000 Job + FK 2500 FC + TTW 3000AF
Fronius MagicWave 230i + CU600t + THP300i + TTB300A/P
Fronius TransSteel 2200 + MTG 2100
Fronius Vizor 4000 AIR Professional, Fronius Vizor 3000 AIR Professional, Speedglas 9100XXi

Offline

 

#55 12-08-2020 00:06:35

varok
Člen
Místo: Havířov
Registrovaný: 20-11-2009
Příspěvky: 5801

Re: Kecame mimo temu (okrem politiky)

Jen jsem se ptal, protože se mi to zdálo taky nějak moc. Ono to podle mě už ani v dnešní době ani nemá cenu kupovat, když invertory stojí podobné peníze, jsou mnohem lehčí, menší, mají většinou vyšší zapalovací napětí, takže se lépe zapaluje oblouk, mají vyšší účinnost a zatěžovatel. I ty nejlevnější dokáží dodat kolem 70A trvale a vyšší proud krátkodobě, ale v minutách, ne vteřinách.


Omicron GAMA 1900L HF; Omicron GAMASTAR 176L
NEJSEM ELEKTRIKÁŘ!!!

Offline

 

#56 12-08-2020 08:37:03

jirkati
Moderator
Místo: Liberec
Registrovaný: 07-12-2007
Příspěvky: 3783

Re: Kecame mimo temu (okrem politiky)

Varoku, u profi svářeček je to trochu jinak, než si představuješ. Např. u profi synergického Froniusu s trvalým svařovacím proudem 400 A je trafo o velikosti cca 150 x 100 x 60 mm, na frekvenci 100 kHz, o váze cca 2 kg. Měl jsem ho v ruce přímo na montáži svářeček v rakouském Velsu v jejich hlavním závodě. Všechny součástky se před osazováním na desky zkoušely na testerech. Každá svářečka se po montáži "zahořovala" na trenažéru, kde dostávala zabrat. Teprve pak do krabice a expedice. Už v té době kupovala daná firma i osazené desky pro levnější stroje, ale i ty desky všechny procházely před montáží testovací stolicí se simulací 100 hodin provozu.
Samozřejmě, pak takový stroj stojí i 300 000 Kč. Ve firmě jsme jich měli v každém závodě desítky na robotizovaných svařovacích pracovištích. V každém závodě byla jedna servisní v záloze pro případ poruchy (zdarma od firmy). Za 12 let v Automotive pamatuji jediný případ použití záložní svářečky Fronius. Přesně totéž platilo pro americké svářečky Miller.
To samozřejmě asi nebude cesta pro domácího kutila.
Nebude to ani cesta pro pidifirmu, která se snaží šetřit i za cenu kupování nespolehlivých, ale levných svářeček, co nejlevnějších přídavných materiálů a ještě používá jako ochranný plyn CO2.

Offline

 

#57 12-08-2020 09:23:50

pafik1605
Člen
Místo: matička stověžatá
Registrovaný: 04-03-2013
Příspěvky: 969

Re: Kecame mimo temu (okrem politiky)

varok napsal(a):

Pafik1605: Souhlasím. Sice já ještě pořád nepovažuji Omicron za ojebanou čínu, jestli to bylo na mě .....

To nebylo na Omicron, to platí obecně.
Stran těch padajících matiček, šroubečků a dalších nepatřičných věcí: Tyhle čínské levné stroje se obvykle jedou pro více koncových firem na pásu a dotyčný ani nemá čas v nich něco spadlého hledat; to by za tou mašinou musel běžet smile.

Offline

 

#58 12-08-2020 10:14:56

varok
Člen
Místo: Havířov
Registrovaný: 20-11-2009
Příspěvky: 5801

Re: Kecame mimo temu (okrem politiky)

Jirkati: Pochopil jsem vás, ale já psal o mašinách z kategorie do řekněme 50000,- kč. U těch hodně profi za stovky tisíc se tady asi nemá cenu bavit. Měl jsemna mysli porovnání svářečky jako psal Juggernault, tedy trafosvářečka nejspíše MMA a levný invertor MMA. Jestli to byla odpověd na můj příspěvek 52, tak možná ano.


Omicron GAMA 1900L HF; Omicron GAMASTAR 176L
NEJSEM ELEKTRIKÁŘ!!!

Offline

 

#59 12-08-2020 11:20:11

rcp
Člen
Registrovaný: 28-08-2010
Příspěvky: 2769

Re: Kecame mimo temu (okrem politiky)

Varok - aj mala zvaracka za 50000 moze byt profi stroj - vid. Transpockety, transtigy od froniusu, rozne pico modely od ewm atd....

To co napisal jirkati - vsetky tie detaily a operacie - to je ten rozdiel v cene, ktory zaplatis, ked si kupis profi stroj a nie lacnu cinu.
To ti ziadny cinan neda, pretoze mu to nikto nezaplati!
Dalej vyvoj, testovanie, ....
Akekolvek porovnavanie profi stroja z lacnou cinou je uz z principu nezmysel.
Ale to nevadi, o dva dni tu opat niekto napise, ze nejaka "zazracna" masinka s cinskym rodnym listom plne nahradi profi stroj. big_smilebig_smile
A o dalsie dva dni sa od toho isteho zdroja dozvies, ze to uz nie je pravda...

Editoval rcp (12-08-2020 11:23:19)


Fronius MagicWave 3000 Job + FK 2500 FC + TTW 3000AF
Fronius MagicWave 230i + CU600t + THP300i + TTB300A/P
Fronius TransSteel 2200 + MTG 2100
Fronius Vizor 4000 AIR Professional, Fronius Vizor 3000 AIR Professional, Speedglas 9100XXi

Offline

 

#60 12-08-2020 16:46:14

Juggernault
Člen
Místo: Karlsbad
Registrovaný: 19-12-2010
Příspěvky: 1011

Re: Kecame mimo temu (okrem politiky)

jo počítal jsem to na 15min moje chyba... xD
http://www.mediafire.com/convkey/ce0c/089ppu3llmzh0s64g.jpg


Chtel bych nějakou hobby svářečku do garáže na smrkání prahu u auta a nejaký výfuk ale rád bych aby stím šel i nerezový a možná taky hliník a kolejnice vařit. Cloos MC3 333 ,Kemppi Minarc Evo 150,Cut60 ,Powwel 130P,
Na prodej:Powcon 400A,

Offline

 

#61 12-08-2020 17:50:20

varok
Člen
Místo: Havířov
Registrovaný: 20-11-2009
Příspěvky: 5801

Re: Kecame mimo temu (okrem politiky)

Juggernault: nevadí, jde tam hlavně o ten princip. I kdyby to byla ta půl minuta. Vždyť to vypálíte tak jednu elektrodu a 9 minut čekat až to vychladne. Na těch 60% to má jen 35A, vždyť to ani nezapálí elektrodu. Možná s problémy 1,6ku?

rcp: Nevím jestli si zase děláš legraci, nebo jsem to asi spíše nepochopil. Psal jsem o svářečce co psal Juggernault a invertoru za zhruba cenu do 5000,- kč. Prostě hobby do dílničky nebo garáže. Těmi 50000,- kč jsem se možná trošku uklepnul, ale psal jsem, že myslím mašiny, které si je člověk ještě schopný koupit domů do dílničky. Profi stroj bylo myšleno nějaká velká mašina s cenovkou kolem 100000,- kč a výše. Kolik je tady takových lidí, kteří mají doma mašinu nad třeba 30000,- kč? Asi moc ne. A napíši to znova. Jestli považuješ mašiny od Omicronu za levný čínský šmejd, máš na to právo. Já ti to rozmlouvat nebudu. Asi jsi ještě neviděl naživo ty super děla do 10000,- kč a nejlépe v multifunci.


Omicron GAMA 1900L HF; Omicron GAMASTAR 176L
NEJSEM ELEKTRIKÁŘ!!!

Offline

 

#62 12-08-2020 18:25:15

pafik1605
Člen
Místo: matička stověžatá
Registrovaný: 04-03-2013
Příspěvky: 969

Re: Kecame mimo temu (okrem politiky)

Já bych řekl, že jsou tu v zásadě dvě skupiny lidí. Ti, co to myslej se svařováním vážně, a ti, kterým chybí doma do sbírky vercajku svářečka. Ti první uvažují o tom, co všechno s ní budou moct sami svařit, a budou tím průběžně šetřit peníze, které by jinak vrazili do někoho, kdo jim to udělá. Ti si pak spočítaj, že když si sami svařej tohleto a támhleto a ještě tohle... , tak třeba na věcech kolem baráku ušetřej sto tisíc. A protože potřebujou makat a ne se jebat s nějakou sr..., která jim každou chvíli udělá něco nepředvídaného, tak si klidně koupěj mašinu za 50-70 tisíc. A jsou pořád v plusu. Vědí, co se s tou mašinou dá dělat, i do budoucna, a když občas něco někomu svařej za mírný peníz, tak to je jenom plus.
Ta druhá skupina sice netuší, co všechno bude chtít se svářečkou udělat, fůra z nich dokonce ještě nedržela hořák nebo kleště v ruce, ale barevnou krabici už mají všichni kamarádi, tak jí chtěji taky. Nechtěj se samozřejmě napálit, tak se tady ptaj, ale předem si dají limit, co za to chtějí utratit, a toho se drží. Velká část z nich dokonce už má dopředu vybranou konkrétní krabici (úmyslně nepíšu svářečku smile ) a jdou sem proto, aby jim zdejší osazenstvo jejich volbu potvrdilo. Když jí zkritizujou, jsou tu většina arogantní blbci a nemá cenu sem chodit.
A tyhle dvě skupiny se moc neshodnou, protože se moc nechápou. Já nechápu někoho, kdo si koupí krabici za 6 tisíc z lídlu, a on nechápe mě, že si koupím Lincolna za 70. Ale je to stejný, jako se ženskejma. Já nechápu, jak s tou šeredou může někdo chodit, já bych si o ní neopřel kolo, a on jí miluje až za hrob.
Není potřeba to chápat, ale je potřeba to respektovat.

Offline

 

#63 12-08-2020 18:30:13

autocross
Člen
Místo: Bystřice
Registrovaný: 08-12-2015
Příspěvky: 235

Re: Kecame mimo temu (okrem politiky)

Varoku, proč si myslíš, že menší motory nevydrží najezdit kilometry? V autech


Sharks 250-Y10 MIG/MMA IGBT - čínská šmajda, ale fungovala dobře, WF Bi-Pulse 201 a Parkside PPS 40

Offline

 

#64 12-08-2020 18:53:13

pafik1605
Člen
Místo: matička stověžatá
Registrovaný: 04-03-2013
Příspěvky: 969

Re: Kecame mimo temu (okrem politiky)

autocross napsal(a):

Varoku, proč si myslíš, že menší motory nevydrží najezdit kilometry? V autech

varok myslel ty současný downsize motory, který jsou "vyhnaný práškama". Objem 1,2 litry výkon jako 1,8 litru. Nebo aj víc.

Editoval pafik1605 (12-08-2020 18:53:35)

Offline

 

#65 12-08-2020 19:04:25

autocross
Člen
Místo: Bystřice
Registrovaný: 08-12-2015
Příspěvky: 235

Re: Kecame mimo temu (okrem politiky)

pafik1605: no a ? Vždyť to ničemu nevadí


Sharks 250-Y10 MIG/MMA IGBT - čínská šmajda, ale fungovala dobře, WF Bi-Pulse 201 a Parkside PPS 40

Offline

 

#66 12-08-2020 19:25:58

ihlan
Člen
Místo: Nový Svet
Registrovaný: 11-05-2012
Příspěvky: 2915

Re: Kecame mimo temu (okrem politiky)

pafik to je tvoj pohlad ja to vidim aj inak
a) ludia ktorych zvaranie zivi... remeselnici alebo priamo zvaraci nie iba zamocnici
b) robotnici - to je taka kategoria co jazdi na starom crepe kym na tom drzi farba a tmel idu od fusky k fuske
c) domaci majstri kutilovia... ti si potrebuju opravit branku motyku 3-4x za rok nieco zvaria
d) potom modelari ktori poebuju zvarat specialitky to boli ti mikrospotisti tam patrim aj ja parne strojceky tak preto TIG


kazda skupina ma svoj cenovy limit a ine potreby aj prijmy nieje vylucene ze niekto zacne ako modelar a skonci ako dobry zvarac zalezi ako ho to chyti ake ma moznosti si zarobit tak.. alebo ako na sebe pracuju a ci to vobec
potrebuju ...

e) specialna kategoria ludia z profi vyroby tj automotive roboticke linky nonstop 3 smenna prevazdka
ale to je uplne iny svet

ja som zacal odpovedat na prispevky tak ze pokial napise niekto poradte zvaracku na kolajnicu vsetko v cene EINHELL
cusim ale ked da aspon 2-3 modely mam predstavu kde a co chce kupit napisem nazor ked ma napadne
alebo je to typ ktory si prisiel po "posvetenie" svojho vyberu kaslem na to vlakno nech si kupi co chce
myslim ze to krasne napisal pred rokmi Jirkati


Link : Stavba kompresora www.bit.ly/2fywe1u  Lacne hobby CO2 zvaracky www.bit.ly/2EO3SQk Kukly www.bit.ly/2eSAlrB
Hladam zvaracku do XXX http://bit.ly/2wDObaP Pasove Pily www.bit.ly/2iOcpXj TIG www.bit.ly/2KdU02O
som pichlavy od narodenia a co je horsie picham z kazdej strany rovnako wink

Offline

 

#67 12-08-2020 19:43:20

varok
Člen
Místo: Havířov
Registrovaný: 20-11-2009
Příspěvky: 5801

Re: Kecame mimo temu (okrem politiky)

Pafik to napsal přesně.
autocross: Nevím, třeba mám na to špatný názor zbytečně, ale nějak mi to nejde pod nos, nebo jak se to říká. Motor který není schopný běžně ten výkon dodat a je uměle donucený, to není dobré. Třeba kdysi byly motory možná až moc poddimenzované a zvládly by mnohem více. Třeba motory kolem 1L měly výkon kolem 30kW. Motory 1,3L výkon do 50kW. A tak řada pokračuje, až třeba 2,0 měl kolem 100kW. Samozřejmě to je jen zhruba a každá automobilka měla trošku jiné parametry. Auto o hmotnosti řekněme do 1tuny tahal motor do 1,3L úplně v pohodě, myslím si že se ani moc netrápil.Nebylo to samozřejmě na závodění, ale co. Větší auta kolem 1,5tuny a více osazovali motory kolem 2L. Dnes nacpou do auta o hmotnosti kolem 1,5tuny motor o obsahu 1,0L a přebuří to turbem na výkon 2x takový. Takže ve výsledku motor který by měl pracovat při řekněme 50kW což je necelých 70 kobylek v režimu třeba 80kW, to je asi 110 koní. O karoserii a celkově dílenském zpracování nemá ani cenu se bavit. Antikorozní ochrana téměř žádná.
Mě to připadá úplně stejná jak už jsem psal. Trafosvářečky mívaly trafa velké jako mají dnes svářečky celou bedýnku, některé ještě větší. Proud daly do 160A, spíše ani to ne. Svářečka mohla svařovat dlouhé minuty i na maximum a to kolikrát neměla ani ventilátor. Dnes dají do svářečky trafo o velikosti PC zdroje a tak ho přesytí, že není kolikrát schopné běžet ani naprázdno delší dobu jak se hřeje. Proud 120A dodá jen pár vteřin, v lepším případě pár minut. To ještě s chlazením ventilátorem. bavíme se o klasických trafosvářečkách, ne invertorech. Opět kdysi bývaly trafa v nabíječkách autobaterek velké jako jsou dnes ve svářečkách. Před pár lety jsem koupil nabíječku v kauflandu značky Filson. Po pár hodinách nabíjení shořela. Smradu jak v cařihradu a dýmová clona. Koupil jsem tu samou v OBI v domění, že je o asi 100 korun dražší že bude kvalitnější-omyl. Tak jsme to s tatíkem rozebrali. Uvnitř minitrafko s plechů asi EI 20x25mm. Štítek na skříňce nabíječky udával max. proud 4A. Když jsme ale nabíječku napojili na úplně vyždímanou baterii a změřili, tak maximální proud byl jen necelé 3A. Po asi hodině smrad, trafo úplně vařící jako u Juggernaultové svářečky, ale nabíječka vydržela. A tak je to dnes se vším.


Omicron GAMA 1900L HF; Omicron GAMASTAR 176L
NEJSEM ELEKTRIKÁŘ!!!

Offline

 

#68 12-08-2020 19:55:39

autocross
Člen
Místo: Bystřice
Registrovaný: 08-12-2015
Příspěvky: 235

Re: Kecame mimo temu (okrem politiky)

Varok: no nevím o tom, že by dřív byly motory poddimenzované, prostě je dobrej a špatnej motor. A když novej malej lehkej motor dobře jede, nežere a drží, tak proč s sebou tahat takovou těžkou litinovou šestiválcovou píčovinu, která je tupá a žere jako prase, jakou jsem měl ve Fordu Sierra - 2.3 V6. Sierra shnilá na sračku a spoustu dalších aut po ní. A že to dneska není protikorozní ochrana? Tak to je ještě větší blbost jak s tím motorem.

Motor je udělanej dobře nebo špatně, jakej má objem nebo počet válců, to je úplně jedno. A že každej držkuje na turbo? Podívej na diesely, kam se posunuly, když dostaly přeplňování a vím jistě, že dneska už by nikdo dieselem bez turba jezdit nechtěl, tak proč to vadí u benzínů? Já pár benzínovejch turbáků měl a vždy to bylo to nejlepší svezení. (Vovlo, SAAB, Renault)

O svářečkách se bavit nebudu, protože tomu nerozumím, ale každopádně si vždy pořídím invertor, než nějakou starodávnou těžkou svini i když by mě možná přežila, ale nechci.


Sharks 250-Y10 MIG/MMA IGBT - čínská šmajda, ale fungovala dobře, WF Bi-Pulse 201 a Parkside PPS 40

Offline

 

#69 12-08-2020 20:05:51

pafik1605
Člen
Místo: matička stověžatá
Registrovaný: 04-03-2013
Příspěvky: 969

Re: Kecame mimo temu (okrem politiky)

autocross napsal(a):

pafik1605: no a ? Vždyť to ničemu nevadí

No když ti to nevadí ...... 
Zeťák dělá v autorizovaným škodováckým servisu (spíš koncernovým, nejen škodovky). Tak o tom něco asi ví.
No, a pokud si vzpomínám, dalším důkazem je, a není to tak dávno, co FIA vydala podmínku, že závodní motor musí vydržet trénink a následný závod, protože jim ty motory odcházely už po tréninku, jak byly výkonově vyštvaný.

Offline

 

#70 12-08-2020 20:28:22

varok
Člen
Místo: Havířov
Registrovaný: 20-11-2009
Příspěvky: 5801

Re: Kecame mimo temu (okrem politiky)

Autocross: Mě turbomotory nevadí. K těm dieselům kolem 2L to nějak patří. I benzín 1,8T jsou asi dobré motory. Ale prostě ty kolem 1L ee. Co se týče karoserií, no jak myslíš. U Octavií I taky každý chodil s nosem nahoru že to nebude hnít, že to má pozink kastli. A dnes.....? To samé třeba Fabia I, Octavie II atd. Už jsem jich pár opravoval. Největší problém je v tom že ty nové auta každý vychvaluje teď když jsou nové. Počkejme tak 20 let a až budou mít ty suprové motory 500000km na krku.


Omicron GAMA 1900L HF; Omicron GAMASTAR 176L
NEJSEM ELEKTRIKÁŘ!!!

Offline

 

#71 12-08-2020 20:40:56

autocross
Člen
Místo: Bystřice
Registrovaný: 08-12-2015
Příspěvky: 235

Re: Kecame mimo temu (okrem politiky)

pafík1605: koncern V.A.G. nepovažuju za nic extra a tahat sem motorsport, to je úplně mimo...

varok: asi stejná odpověď, ale podívej se na karoserie Renaultů a PSA (Francouzi nic neumí - trochu blbost, ne?)

No a proč by litrovej motor turbo nebyl dobrej? Spoustu lidí si do stejných aut kopovalo 1.4 MPi a tam já právě nevidím nic dobrého.


Sharks 250-Y10 MIG/MMA IGBT - čínská šmajda, ale fungovala dobře, WF Bi-Pulse 201 a Parkside PPS 40

Offline

 

#72 12-08-2020 21:02:25

varok
Člen
Místo: Havířov
Registrovaný: 20-11-2009
Příspěvky: 5801

Re: Kecame mimo temu (okrem politiky)

Tak s auty tedy skončíme, psal jsem to předtím spíše jen jako porovnání.


Omicron GAMA 1900L HF; Omicron GAMASTAR 176L
NEJSEM ELEKTRIKÁŘ!!!

Offline

 

#73 12-08-2020 21:09:36

autocross
Člen
Místo: Bystřice
Registrovaný: 08-12-2015
Příspěvky: 235

Re: Kecame mimo temu (okrem politiky)

Ale ono se na tom nechá i dost nachytat, třeba VW 2.5 V6 TDi je lepší než 1.9 TDi? Ani náhodou, stejně jak ISUZU 3.0 používané v Renaultech, Opelech a SAABech, mnohem horší než Renaultí nebo Fiatí 1.9 čtyřválec.

Takže přirovnání naprosto pokulhává.


Sharks 250-Y10 MIG/MMA IGBT - čínská šmajda, ale fungovala dobře, WF Bi-Pulse 201 a Parkside PPS 40

Offline

 

#74 12-08-2020 22:07:07

pafik1605
Člen
Místo: matička stověžatá
Registrovaný: 04-03-2013
Příspěvky: 969

Re: Kecame mimo temu (okrem politiky)

autocross: no jestli považuješ francouzský auta za dobrý (technicky), tak už taky končím.

Offline

 

#75 13-08-2020 08:10:07

AndyS
Člen
Registrovaný: 09-06-2020
Příspěvky: 100

Re: Kecame mimo temu (okrem politiky)

varok: myslim že maš skreslený názor na kvalitu, je to aj tým že po otvorení trhu sem začali dovážať preudoprodukty, ktoré nepodliehaju skoro žiadným certifikatom kvality, ale ked sa budeš držať známych značiek, zistíš že pokrok je tam citeľný, či je to Bosch, Siemens, Lincoln, Fronius, BMW, proste v každej oblasti. Veľa vylepšení je častokrát smerovaných nielen do výkonu ale aj komfortu a spotreby energie a materiálov, ide sa na plánovanú životnosť a nie produkty pre 3 generácie, a je to aj prudkým vývojom elektroniky čo je citeľne poznať u zváračiek, nepotrebuješ ťažké trafá aby si dostal potrebný výkon a kontrola nad parametrami je ďaleko inde ako to bolo kedysi, les si musíš vybrať konkretny produkt, konkretnu značku a sledovať evolúciu výrobku. A na to všetko je to aj cenovo dostupnejšie, aj ked aj mna serie trochu že za život musim riešiť 10x pračku, 15x chladničku alebo mikrovlnku. Ale povedme si dnes kvoli novej kuchyni ludia vyhodia plne funkčne zariadenie iba preto že má zlu farbu.. Mam rád skromnosť domácností našich babičiek ked v kuchyni bolo iba to čo sa používalo.. Končim už som sa rozcitlivel :-D


konstrukter v Caterpillar, Bobcat, Thermoking, JLG.. /hobby zváranie / Omicron GAMA 1500

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2020


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS