SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARINFO - magazín o praktickém svařování


Oznámení

Upozornění! Forum je dočasně pouze pro čtení. Nelze přidávat nové příspěvky!

#1 21-10-2010 13:40:09

fred
Člen
Registrovaný: 18-10-2009
Příspěvky: 8

bezeěvé trubky chrommolybdenové

Můžete mi prosím poradit kde sehnat bezešvé (přesné) trubky do průměru 50 mm s tloušťkou stěny 2 mm z chrommolybdenové oceli (třída oceli 15 /15 130, 15 230 atd/). Děkuji

Offline

 

#2 21-10-2010 14:37:41

morseee1
Člen
Místo: tomášov
Registrovaný: 05-05-2010
Příspěvky: 207

Re: bezeěvé trubky chrommolybdenové

http://shop.evektor.cz/Mettals---Hutni- … ---Trubky/

predpokladam ze to chces na ochrannu klietku do auta :-)

myslim ze tu je nieco take co potrebujes ...


--- ALFA IN Alf 180 HD ---
  ---      AS-3000F      ---
   ---  BINZEL MB 15  ---
    ---        ruky        ---

Offline

 

#3 21-10-2010 16:32:42

fred
Člen
Registrovaný: 18-10-2009
Příspěvky: 8

Re: bezeěvé trubky chrommolybdenové

Zatím děkuji. Trubky potřebuji na rám buggy. Některé rozměry použiji, ale budu vděčný i za jiné kontakty.

Offline

 

#4 22-10-2010 08:04:03

morseee1
Člen
Místo: tomášov
Registrovaný: 05-05-2010
Příspěvky: 207

Re: bezeěvé trubky chrommolybdenové

skus pozret nejake tunning fora ... ked das do googlu vyhladat "chrommobdylenové trubky site:.cz" najde ti to iba ceske stranky .... na jednom fore som nasiel priamo ludi co s tym robia a dohodili tam par kontaktov na priamich predajcov.. len to uz zavisi aj od bydliska .. 

btw .. bezsvove chrommobdylenové trubky sa pouzivaju aj na vyrobu hlavni do brokovnic .-) (to aspon tvrdili na nejakom polovnickom fore :-))

informacii je dost... musis si len vybrat tu pre teba naj ...


--- ALFA IN Alf 180 HD ---
  ---      AS-3000F      ---
   ---  BINZEL MB 15  ---
    ---        ruky        ---

Offline

 

#5 20-11-2010 08:48:35

Pavel ZRX
Člen
Registrovaný: 29-05-2009
Příspěvky: 70

Re: bezeěvé trubky chrommolybdenové

Prosím o radu. Jaký je nejvhodnější příd. materiál pro vaření chrommb. trubek průměru 22x1,5 tigem? Prodává se stejný materiál - plech o tl. 2mm? Díky.


Fronius MV 3000, Einhel CO2 a starý dobrý autogen.

Offline

 

#6 20-11-2010 17:40:31

JardaK
Člen
Registrovaný: 03-02-2009
Příspěvky: 1154

Re: bezeěvé trubky chrommolybdenové

Např. Union ICrMo, Böhler DCMS-IG a další. Je ale potřeba počítat s tím, že ty trubky mají zvýšený obsah uhlíku a bývají dodávány i v zušlechtěném stavu. Svarový kov má logicky nižší pevnost než základní materiál a s tím je třeba při návrhu svařence a dimenzování svarů počítat.
Není vhodné se snažit o stejnorodý spoj, např. použitím odstřižků nebo sháněním přídavného materiálu přes 1000 N/mm2. Spoj ani tak nikdy nedosáhne parametrů základního materiálu a jen se sníží tažnost na stěží čtvrtinovou hodnotu a bude to náchylné na praskání.   

Pavel ZRX napsal(a):

Prosím o radu. Jaký je nejvhodnější příd. materiál pro vaření chrommb. trubek průměru 22x1,5 tigem? Prodává se stejný materiál - plech o tl. 2mm? Díky.

Offline

 

#7 20-11-2010 23:04:23

Pavel ZRX
Člen
Registrovaný: 29-05-2009
Příspěvky: 70

Re: bezeěvé trubky chrommolybdenové

Doporučuje se tedy po svaření konstrukce např. žíhání aby se zamezilo praskání?


Fronius MV 3000, Einhel CO2 a starý dobrý autogen.

Offline

 

#8 19-03-2012 18:17:39

tomape
Člen
Registrovaný: 10-01-2012
Příspěvky: 1320

Re: bezeěvé trubky chrommolybdenové

Chlapy, stačilo by na výrobu buggyny použít staré (nerezavé) trubky topenářské? Myslím přůměr od 5 cm výš. Spodní část bych vyrobil z U profilu- bude trochu větší, než samotný rám z trobek- budou na něj napojeny. U profil bude suplovat nárazník. na něm budou zavěšeny kola, tažné zařízení, atd. Plánuju jí udělat ze subarz justy. Myslíte, že je lepší náhon na zadek, či předek? A motor ve předu, či vzádu?


Invertor GAMA 165, plazma Berlan, MIG-MAG Fronius, řezák Harris+30m hadice.

Offline

 

#9 19-03-2012 18:37:31

Michal01
Člen
Registrovaný: 05-07-2011
Příspěvky: 316

Re: bezeěvé trubky chrommolybdenové

tomape napsal(a):

Myslíte, že je lepší náhon na zadek, či předek? A motor ve předu, či vzádu?

Zdravím,
když buginu,tak určitě motor vzadu a pohon 4x4.
A pořádný motor cool


MIG/MAG - WLSP 315si ; WTU 315-34 MIG + MIG 30 ; GCE autogen - C2H2+O2 ; PB + O2 ; navařovací souprva NPK-1;RSOMA řezací stroj
MMA - Triodyn RK 320 ; WTU 500-3 ; WTU 315-3 ; UTA-200-1
TIG - MA 315 AC/DC ; Triodyn TIG 30 (DC)
CUT - PLASMA CUT 40 - 70(pro ruční) ;  CNC vypalovací automat (plasma/autogen) 3000 x 8000 mm (PLASMA CUT 120)

Offline

 

#10 19-03-2012 18:39:24

tomape
Člen
Registrovaný: 10-01-2012
Příspěvky: 1320

Re: bezeěvé trubky chrommolybdenové

ok, dík................. Takže nejlépe sehnat auto 4*4, a jak dostanu pohod na zadní nápravu, když je motor u většiny aut vzádu? Vím, je to možná pro vás jasnačka, ale já jakožto laik, ale šikovnej, ta se raději zeptám, než to auto rozeberu a nebudu vědět co a jak dál..............


Invertor GAMA 165, plazma Berlan, MIG-MAG Fronius, řezák Harris+30m hadice.

Offline

 

#11 19-03-2012 21:13:44

Michal01
Člen
Registrovaný: 05-07-2011
Příspěvky: 316

Re: bezeěvé trubky chrommolybdenové

Zdravím,
k tomu abys postavil buginu 4x4 nepotřebuješ celé auto s náhonem na všechna kola.
V době když jsem se touhle problematikou zabýval já,nebylo vůbec jednoduché sehnat auto 4x4 pro běžné užívání a už vůbec ne aby se  s něj stavěla nějaká bugina.
Takže jsem se držel osvědčené konstrukce kterou užívala MladoBoleslavská Škodovka na soutěžích s vozem Škoda Rapid 4x4.
Jednalo se o vůz,který má motor i převodovku Škoda,který Není umístěn podélně za zadní nápravou,tak jak známe asi všechni,ale na příč místo zadních sedaček.To znamená,že nemáš vývody s převodovky do stran; ale dopředu a dozadu.Potom stačí jen sehnat dva totožné diferenciály,které osadíš na nápravy.
Aby nedocházelo k prokluzu mezi zadní a přední nápravou,tak v originíl soutěžním voze byl samosvorný mezinápravový diferenciál;ale tobě bohatě stačí když středový dif. zavaříš.
Jestli si dobře pamatuji tak jsem měl na nápravách diferenciály Bmw E21 se svorností 75%,převodovku Š-130(5-ti stupňovou) se zavařeným dif. a motor Fiat 1600 DOHC.


MIG/MAG - WLSP 315si ; WTU 315-34 MIG + MIG 30 ; GCE autogen - C2H2+O2 ; PB + O2 ; navařovací souprva NPK-1;RSOMA řezací stroj
MMA - Triodyn RK 320 ; WTU 500-3 ; WTU 315-3 ; UTA-200-1
TIG - MA 315 AC/DC ; Triodyn TIG 30 (DC)
CUT - PLASMA CUT 40 - 70(pro ruční) ;  CNC vypalovací automat (plasma/autogen) 3000 x 8000 mm (PLASMA CUT 120)

Offline

 

#12 19-03-2012 23:05:09

tomape
Člen
Registrovaný: 10-01-2012
Příspěvky: 1320

Re: bezeěvé trubky chrommolybdenové

Michal, díky za adu. Dneska jsem sehnal v hospodě Subaru Justy! 4x4, jdu do něj. Za 10 tisíc!!!!!


Invertor GAMA 165, plazma Berlan, MIG-MAG Fronius, řezák Harris+30m hadice.

Offline

 

Zápatí

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 139  -  2024


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče