SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

ferda-welding


#1 29-06-2011 20:50:41

hladikpm
Člen
Registrovaný: 29-06-2011
Příspěvky: 1

svarovaci teplota PE-LD a PE-HD

Dobry den,
jakou mam nastavit teplotu na polyfuzni svarecce na potrubi pro svarovani PE-LD a jakou pro PE-HD ?
Diky.

Offline

 

#2 12-07-2011 08:34:31

horákyně
Člen
Registrovaný: 12-07-2011
Příspěvky: 1

Re: svarovaci teplota PE-LD a PE-HD

Tadší zajímavé informace nejdete zde: <a href="http://lisovna-plastu.blogspot.com/">Poradna</a>

Offline

 

#3 12-07-2011 08:46:14

bobobo
Člen
Registrovaný: 20-08-2009
Příspěvky: 3296

Re: svarovaci teplota PE-LD a PE-HD

Dávám cca 200°C na PE .

Offline

 

Zápatí

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 139  -  2021


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče