SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 07-02-2013 20:34:08

conex
Člen
Registrovaný: 07-02-2013
Příspěvky: 3

pájení měďi a oceli

zdravím. chtěl bych se zeptat, zda je možné spájet k sobě měd a ocel. jedná se mě o měděnou trubičku 8mm (o síle stěny 1mm) , která bude procházet ocelovým plechem o síle 3mm a tam bych to potřeboval utěsnit spájením jestli to je možné a hlavně čím. pokud by bylo, tak mě prosím poraďte trochu postup. díky

Offline

 

#2 07-02-2013 22:08:38

jirkati
Moderator
Místo: Liberec
Registrovaný: 07-12-2007
Příspěvky: 3459

Re: pájení měďi a oceli

Požadavek conexe je celkem banální případ pájení na tvrdo mosazí. To za pomoci autogenu zvládne každý svářeč  plamenem. Výběr pájek různých výrobců je široký.

Offline

 

#3 08-02-2013 17:42:26

conex
Člen
Registrovaný: 07-02-2013
Příspěvky: 3

Re: pájení měďi a oceli

díky já o tomhle nemám šajnu, tak sem potřeboval vědět co by bylo nejideálnější. někdo mě říkal i cínem že by to mělo jít ale potřebuju aby to něco vydrželo kvuli vodotěsnosti.

Offline

 

#4 08-02-2013 17:46:34

Famater
Člen
Místo: Hradec Králové
Registrovaný: 24-01-2012
Příspěvky: 2363

Re: pájení měďi a oceli

Pokud to nebude moc mechanicky a tepelně namáhané tak i cínem.


TP1500, KITin 170LA, JLT250 ACDC,vodní chlazení vl. výroby, hořák SR18, Binzel SR26 s pot., Plasma CUT55, autogen PB-kyslík
Křemíková 3fáz 200A vl. konstrukce

Online

 

#5 08-02-2013 19:45:55

conex
Člen
Registrovaný: 07-02-2013
Příspěvky: 3

Re: pájení měďi a oceli

zhruba max 90 stupnu , a mechanicky vubec

Offline

 

#6 09-02-2013 14:17:06

JardaK
Člen
Registrovaný: 03-02-2009
Příspěvky: 1072

Re: pájení měďi a oceli

Jaký bude mít ta kapalina tlak? A jaká je styčná plocha, to je zásuvný spoj, nebo jaký?
Podle toho, co zatím píšete, klidně i to měkké pájení. Např. tedy Fontargen A611 nebo UTP 570 a tavidlo Fontargen F600. Tj. SnAg4 s pájecí teplotou ca. 220°C a tavidlo, co funguje i na oceli.
S teplotou máte ještě malou rezervu, toto se používá do 110°C.

Offline

 

#7 10-03-2015 08:04:30

JiříBařina
Člen
Registrovaný: 10-03-2015
Příspěvky: 1

Re: pájení měďi a oceli

Zdravím, vím, že se to zde nehodí, ale potřeboval bych doporučit pájení stříbra na měděnou podložku(firmy,OSVČ). Předem děkuji za odpověď a ochotu.

Offline

 

#8 10-03-2015 17:57:48

Štěpán
Člen
Registrovaný: 01-02-2008
Příspěvky: 86

Re: pájení měďi a oceli

Dobrý den  nevím co přesně chcete pájet ale stříbrem pájím ve své dílenské praxi při výrobě různých výrobků  i opravách dílů na veterány celkem často tak pokud chcete  můžete se na mne obrátit a třeba se na něčem domluvíme. Zdravím Štěpán

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2019


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS