SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

ferda-welding


#1 24-03-2013 22:26:52

vlan
Člen
Registrovaný: 08-03-2013
Příspěvky: 13

řezání litiny plazmou

máte prosím někdo zkušenost jak to jde? ničí to hodně trysky? je hloubka průřezu shodná s ocelí nebo méně? děkuji za radu

Offline

 

#2 24-03-2013 23:02:21

vyrobca
Člen
Místo: Bratislava
Registrovaný: 05-05-2012
Příspěvky: 1166
Web

Re: řezání litiny plazmou

Rezal som liatinovu vanu z kupelne na 4 casti. Smer srot. Hrubka liatiny bola 5 - 10 mm. Rezalo sa mi to trochu horsie ako ocel, ale to bolo asi tym ze z vnutornej strany vane bola vypalovana glazura. Trysku som neznicil, pouzival som na rezacom horaku vozik ktory mi udrziaval stalu vysku nad materialom.


Formica FOR mig 169, Kuhtreiber KIT in 1500 HF, ALFA in Pegas 40A Plazma, Welder Fantasy JET TIG III AC/DC 200, Dnipro M SAB 210,
Speedglas 9100XX, Kowax KWX820 ARC+, Bomar STG 120, Parkside PKO 400 B2, Profi3Dmaker, Ender 3 PRO,Ender 5+, BIQU B1 2x,Tronxy XY-2, pieskovaci box Lincos 110L,klima Whirlpool PACW12CO :-) https://lnk.sk/pE05 - vypocet rozostupov tyciek v rame

Offline

 

#3 25-03-2013 00:24:04

jole
Člen
Místo: Ústí nad Labem
Registrovaný: 26-05-2010
Příspěvky: 451

Re: řezání litiny plazmou

Toto patří do vlákna "Řezání plazmou". Jole.

Offline

 

Zápatí

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 139  -  2021


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče