SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 16-05-2014 00:06:39

pawka
Člen
Registrovaný: 22-07-2010
Příspěvky: 707

Rovnání plamenem

Musim tady zalozit toto tema, protoze tato technologie ke svarovani patri a ja ji potrebuju pouzit, v jakych mistech mam nahrivat tuto nadrz, je to promackly o trubku o 4cm a panennka to neutahne ani po trajích,je to asi 2mm plech,necekal jsem to tak odolný
http://s22.postimg.org/t7aqwcxst/Fotka4732.jpg http://s22.postimg.org/w2nu381st/Fotka4733.jpg http://s22.postimg.org/kg3q23ehp/Fotka4736.jpg

http://s22.postimg.org/6npb6gnq5/Fotka4739.jpg http://s22.postimg.org/t9umj71gd/Fotka4740.jpg


jen co2 a mma
kutil wink
omi204,js90n,uda160

Offline

 

#2 16-05-2014 08:30:07

bourač
Člen
Místo: Doksy, Máchovo jezero
Registrovaný: 01-06-2009
Příspěvky: 3008
Web

Re: Rovnání plamenem

nafouknout


Likvidace ocelových konstrukcí. Excelentní paliči železa.

Offline

 

#3 16-05-2014 11:09:19

bobobo
Člen
Registrovaný: 20-08-2009
Příspěvky: 3061

Re: Rovnání plamenem

Tohle , jedině vyříznout a navařit nové .

Offline

 

#4 16-05-2014 13:01:14

jirkati
Moderator
Místo: Liberec
Registrovaný: 07-12-2007
Příspěvky: 3454

Re: Rovnání plamenem

Vždycky se dá najít nějaké řešení, otázkou ale jsou možnosti a vybavení. V tomto případě je potřeba najednou ohřát celou zdeformovanou plochu do červeného žáru a vytlačit ji zevnitř ven. Nejde to dělat po kouskách. Při dostatku místa by to zručný klempíř dokázal při tom ohřevu i vyklepat zevnitř. V daném případě, kdy rozměry nádoby nejsou pro práci uvnitř zrovna ideální, je nejrozumnější deformované místo vyříznout a udělat přesnou záplatu. Ale určitě se najde i vtipálek, který doporučí proláklinu vykytovat a přetřít big_smile .

Offline

 

#5 16-05-2014 14:10:49

pawka
Člen
Registrovaný: 22-07-2010
Příspěvky: 707

Re: Rovnání plamenem

cele misto do cervena? no dirou tam sotva dam hever a muzu ho i ustanovit,takze je to jentak tak. klepani nema cenu,to je tuhy, ten hever zvedne kolem 3-4 tuny je z traktoru RUMUN. nyni mam sice paku dlouhou 15cm,takze hever tlaci radove 2-3 tun. v krajich sem to uz trochu nadzvedl,ale prostredek drzi. ja myslel ze nahreju jen vystouplé mista,rohy.
jinak musel to byt kloudna mrda do trubky, eperti jsou vsude.. kdyby to neslo tak to necham,je to pouze estetika. ve vnitr je jeste odzhora az dolu prepazka a ta je cela utrzena, takze by ji chtelo tim otvorem 20cm pripodovat zpet... 90cm hloubka prepazka oddelu teply a studeny olej,jinak tam je k hovnu


jen co2 a mma
kutil wink
omi204,js90n,uda160

Offline

 

#6 16-05-2014 14:22:58

evik
Člen
Registrovaný: 20-04-2010
Příspěvky: 438

Re: Rovnání plamenem

Hmm, vyříznout, jak píše pan Jirkati, ale už mi několikrát ukazovali ty dolíky přesne přeplátované a zaleštěné lamelákem, kyt praská, no já bych to nepoznala.Nafouknout je o hubu, taky to děláme na výfukových svodech, ale to je tenší a chce to praxi.

Offline

 

#7 16-05-2014 16:59:46

ivko
Člen
Registrovaný: 13-03-2012
Příspěvky: 583

Re: Rovnání plamenem

Navariť z vonku na potrebné miesta nejaké háky, za ktoré by sa ťahalo bucharom a nahrievať a bucháť, presne tak ako sa rovnajú plechy na karoseriach áut. Jediný rozdiel je že u auta často netreba ani nahrievať

Editoval ivko (16-05-2014 17:01:35)

Offline

 

#8 16-05-2014 18:29:15

Radim
Člen
Místo: Severní Morava
Registrovaný: 17-12-2008
Příspěvky: 2731

Re: Rovnání plamenem

Nebo provrtat , prostrčit šroub, uvnitř s nějakou podložkou našroubovat  a tahat za toto. Po vyrovnání potom díru zavařit.
??????

Offline

 

#9 16-05-2014 19:39:14

Sender
Člen
Registrovaný: 21-04-2008
Příspěvky: 700

Re: Rovnání plamenem

Pokud je na to pořádnej plamen,tak věřím že by to šlo.Pokud by tohle bylo na plechařině auta,tak je plech natáhlej a potřeba ten plech ohřátím a rychlým zchlazením stáhnout.Nejednodušší to bude vyříznout srovnat,nebo dát nový a navařit s pečlivostí zpět.

Offline

 

#10 16-05-2014 22:39:36

pawka
Člen
Registrovaný: 22-07-2010
Příspěvky: 707

Re: Rovnání plamenem

plech u auta ma 0,8mm, toto ma tak min 2mm,tady zadny bouchaní neprekona 3 tuny tlaku z panenky. ja myslel ,ze by nekdo rekl ,kde nahrat, vetsinou se nahriva bříško. tak jestli cely nebo jen krajni kruh zlomu .az se dostanu k autogenu,tak to zkusim,neni, potreba to min rovny,je to jen estetika,urcite to nebudu vystrihavat, to tam radsi naboduju nejakej plíšek.


jen co2 a mma
kutil wink
omi204,js90n,uda160

Offline

 

#11 16-05-2014 22:55:57

JARDA V
Člen
Místo: Velké Meziříčí
Registrovaný: 20-03-2011
Příspěvky: 830

Re: Rovnání plamenem

pawka napsal(a):

... ja myslel ,ze by nekdo rekl ,kde nahrat, ....

Ale kolega jirkati ti řekl naprosto přesně, kde:

jirkati napsal(a):

... V tomto případě je potřeba najednou ohřát celou zdeformovanou plochu do červeného žáru a vytlačit ji zevnitř ven. Nejde to dělat po kouskách. ...

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2019


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS