SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 11-09-2014 14:19:31

Kropi
Člen
Registrovaný: 11-09-2014
Příspěvky: 1

Prasklina na svárem-odporové svaření

Dobrý den,

mám problém. Svařuji odporově 2 piny k sobě a cca 1mm za svařením mi vzniká prasklina.  Nemůžu přijít na to, čím by to mohlo být. Poradí někdo?

Jedná se o pocinovanou mosaz

děkuji

Offline

 

#2 11-09-2014 19:39:58

kemppin
Člen
Registrovaný: 24-05-2011
Příspěvky: 882

Re: Prasklina na svárem-odporové svaření

Můj odhad je-použít tavidlo


Už jenom doma.
KEMPOWELD 4000w , AFIN 280AC/DCw ,  KITIN 1700hf , KM 12c , BERLAN BPS 40 ,
autogen + řezací RS 12 , ARISTO tech , ARISTO air

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2021


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS