SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 16-02-2017 09:40:51

droid
Člen
Registrovaný: 25-08-2011
Příspěvky: 2

nerezove vlnovce

Zdravím,

potřeboval bych poradit ohledně svařování nerez vlnovců.Jedná se osvařování vlnovce s běžným vlněním DN10 a s vnějším opletem.Něco sem okoukal z Youtube ale není tam nějaký podrobnější postup.Můj postup je,že rozlisuju první vlnu a svařím s objímkou.Pak navařím nátrubek.A teď nastává problém,že po přivaření nátrubku a pak zkoušce cca na 6bar.některý fučí,ale když kontroluju svar před přivařením nátrubku tak se zdá být všechno v cajku.Pokud máte někdo zkušenosti budu velmi rád za každou radu.

děkuju

Offline

 

#2 17-02-2017 15:26:44

Frank
Člen
Místo: USA
Registrovaný: 24-11-2007
Příspěvky: 1661
Web

Re: nerezove vlnovce

droid napsal(a):

Zdravím,

potřeboval bych poradit ohledně svařování nerez vlnovců.Jedná se osvařování vlnovce s běžným vlněním DN10 a s vnějším opletem.Něco sem okoukal z Youtube ale není tam nějaký podrobnější postup.Můj postup je,že rozlisuju první vlnu a svařím s objímkou.Pak navařím nátrubek.A teď nastává problém,že po přivaření nátrubku a pak zkoušce cca na 6bar.některý fučí,ale když kontroluju svar před přivařením nátrubku tak se zdá být všechno v cajku.Pokud máte někdo zkušenosti budu velmi rád za každou radu.

děkuju

Nepíšete co je to za třídu nerezu na těch vlnovcích, nátrubcích ap., ani příd. drát kterým jste to svařoval. Nepíšete způsob kontroly těsnosti sváru před tlakovou zkouškou, ani příčinu proč to při tlakové zkoušce "fučí" ... smile  Prostě neúplné informace.

Editoval Frank (17-02-2017 15:39:10)

Offline

 

#3 18-02-2017 08:03:59

droid
Člen
Registrovaný: 25-08-2011
Příspěvky: 2

Re: nerezove vlnovce

mat.vlnovce 1.4404(tl.stěny je 0,3mm),vnější oplet 1.4301,mat.objímky je tr.18x1-1.4301,mat nátrubku tr.12x1,5-1.4301,příd.drát používám 1,2 a 1,6 347si.Kontrola sváru před navařením je pouze"okem".Objímku svařuju 12A a nátrubek 30A.K té příčině,kdybych ji znal nezakládal bych totu diskuzi smile.

foto.před navařením nátrubku

http://www.imgup.cz/image/LNUG

Offline

 

#4 18-02-2017 10:39:39

Frank
Člen
Místo: USA
Registrovaný: 24-11-2007
Příspěvky: 1661
Web

Re: nerezove vlnovce

droid napsal(a):

mat.vlnovce 1.4404(tl.stěny je 0,3mm),vnější oplet 1.4301,mat.objímky je tr.18x1-1.4301,mat nátrubku tr.12x1,5-1.4301,příd.drát používám 1,2 a 1,6 347si.Kontrola sváru před navařením je pouze"okem".Objímku svařuju 12A a nátrubek 30A.K té příčině,kdybych ji znal nezakládal bych totu diskuzi smile.

foto.před navařením nátrubku

http://www.imgup.cz/image/LNUG

Tak především by to chtělo udělat po svaření PT test sváru před tlakovou zkouškou a zjistit případné vady! Pokud se vyskytnou, je to jasné. Pokud to je bez vad, potom provést zkoušku tlakem a když to fučí, zjistit během zkoušky potřením sváru a okolí roztokem saponátu ve vodě, kde to fučí. A potom třeba znovu ten PT test na určení rozsahu a určení vady, třeba praskliny. Oční test v těchto případech nezjistí mikro-praskliny. Jinak co se týče volby těch materiálů, podle všeho by to praskat nemělo.

Offline

 

#5 18-02-2017 21:17:54

kemppin
Člen
Registrovaný: 24-05-2011
Příspěvky: 801

Re: nerezove vlnovce

Svařoval jsem vlnovce do výroby a tak si myslím,že toto použití je nevhodné.
Vlnovec jako vsuvka pro trubku-potom svar přeplátováním PB,nebo I svar.
Rozehnutý nátrubek je na sponu.
Použitý drát je moc velký.


Už jenom doma.
KEMPOWELD 4000w , AFIN 280AC/DCw ,  KITIN 1700hf , KM 12c , BERLAN BPS 40 ,
autogen + řezací RS 12 , ARISTO tech , ARISTO air

Offline

 

#6 18-02-2017 22:54:36

Evita
Člen
Registrovaný: 27-05-2015
Příspěvky: 884

Re: nerezove vlnovce

Hmm, to už by bylo na mikroplasmu, zkuste slabší drát z cívky a přejet to ještě jednou bez drátu, takhle to vypadá na studeňák, ta 03 utíká vzlášť když je treba málo odmaštěná, ať se povede, zdravím

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2019


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS