SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 23-02-2017 13:53:04

Atep
Člen
Registrovaný: 05-12-2013
Příspěvky: 19

Deformace lemoveho krouzku

Ahoj. Vařím trubky 88,3x2 a k ní lemovy kroužek 88,3x3 a kroužek se po zavareni po krajích stáhne. Jde tomu nějak předejít nebo ne? Dekuji

Offline

 

#2 23-02-2017 14:08:19

jirkati
Moderator
Místo: Liberec
Registrovaný: 07-12-2007
Příspěvky: 3421

Re: Deformace lemoveho krouzku

To by při normálním použití neměl být problém, protože příruba následně ten měkký nerezový kroužek srovná. Nebo rovnou při svařování utáhnout mezi příruby.

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2019


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS