SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 31-07-2017 17:57:44

martyy
Člen
Registrovaný: 04-06-2017
Příspěvky: 18

Řezání jeklů 45° (flexou)

Ahoj, máte nějaký fígl na řezání jeklů flexou (115) v úhlu 45°? Do této doby jsem řezal jen rovně a dával krytky nebo plech. Nějaké pokusy už proběhly, ale úplně se mi to nezdálo. Asi nejdůležitější je, orýsovat si jekl ze všech stran a pak nejprve z obou protilehlých stran proříznout 45° a pak rovně doříznout zbylé dvě strany? Co když po sestavení bude mezi jekly moc velká mezera (kvůli nepřesnému řezu)?

Offline

 

#2 31-07-2017 18:47:48

varok
Člen
Registrovaný: 20-11-2009
Příspěvky: 4696

Re: Řezání jeklů 45° (flexou)

Nejlepší je to samozřejmě řezat na třeba pásové pile, kde si nastavíte úhel jaký potřebujete. Ale flexou to jde taky. Nejlépe mít zámečnický úhloměr, takový ten kovový s páskem uprostřed. http://www.naradi-inna.cz/eshop-uhlomer … 22221.html
Orýsovat co nejpřesněji, ale říznout to asi 1mm od rysky směrem ven. Když si složíte konstrukci, tak to podle potřeby lamelákem dobrousíte.


Omicron GAMA 1900L HF; Powermat PM-IMG 220t.
NEJSEM ELEKTRIKÁŘ!!!

Offline

 

#3 31-07-2017 21:41:10

bourač
Člen
Místo: Doksy, Máchovo jezero
Registrovaný: 01-06-2009
Příspěvky: 3154
Web

Re: Řezání jeklů 45° (flexou)

martyy napsal(a):

orýsovat si jekl ze všech stran

to je absolutní nutnost, všichni to tak děláme při řezání flexou ručně, a otáčet to, řezat vždy pouze jednu stranu -tedy do hloubky max 2mm.
Dobrý je tenký kotouč, max 1,6.


Likvidace ocelových konstrukcí. Excelentní paliči železa.

Offline

 

#4 01-08-2017 00:36:26

Welda
Člen
Registrovaný: 23-04-2017
Příspěvky: 353

Re: Řezání jeklů 45° (flexou)

Možná jsi toto vlákno zdejšího fóra dávno proběhnul:
https://www.svarforum.cz/forum/viewtopic.php?id=5519
Tam je tolik skvělých inspirací, že jsem ho četl vícekrát. Nepovažuji to za ztrátu času.


Nechtěným efektem vývoje techniky je zviditelnění diletantů.

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2019


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS