SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 27-10-2017 16:44:50

Miller 200
Člen
Registrovaný: 27-10-2017
Příspěvky: 4

Skoro žadna krezba pri svarovani hliniku

Chlapy mam prozbu,kdyz svaruji hlinikove trubky nebo housenku na plech.tak tam nemam zadnou krezbu v tom svaru..svařuji pri50A elektroda 1,6..prumer plechu1mm.rychlost tak prumerna jak se natavi material pred elektrodou pridavam drat.vysku elektrody nad materialem mam tak akorat divne.dik za rady!

Offline

 

#2 27-10-2017 18:23:31

jole
Člen
Místo: Ústí nad Labem
Registrovaný: 26-05-2010
Příspěvky: 393

Re: Skoro žadna krezba pri svarovani hliniku

To je naprosto normální. Abys docílil hezké kresby, bylo by nutné použít pulzace. Částečně jde kresbu dosáhnout pohybem elektrody dopředu a zpět a ve stejném rytmu přidávat drát. Jole.

Offline

 

#3 27-10-2017 20:09:45

pat
Člen
Místo: Č.R.
Registrovaný: 15-04-2016
Příspěvky: 1759

Re: Skoro žadna krezba pri svarovani hliniku

Pulz třeba používám málo  je to více o přidáváni drátu a práci  s hořákem

Offline

 

#4 27-10-2017 20:51:04

Miller 200
Člen
Registrovaný: 27-10-2017
Příspěvky: 4

Re: Skoro žadna krezba pri svarovani hliniku

Diky za rady!Pulz zapinat nechci.zkusim to stim pusunovanim horaku v pred a vzad jednotne v pondeli.ALe na youtube jeden american co tam ma hromadu videi tak nijak horak nevraci.a furt jede kupredu.akorat ma vetsi prosklenou hubice na2mm plechu.tak vyskousim v pondeli v praci.dik.

Offline

 

#5 27-10-2017 23:20:38

m.evil
Člen
Registrovaný: 22-10-2007
Příspěvky: 1698
Web

Re: Skoro žadna krezba pri svarovani hliniku

Kresbu tam nemáš žiadnu ,lebo ty ten drôt leješ v kuse.
Princíp je jednoduchý .
Normálne sa posúvaj horákom a každých napríklad 5 mm pridaj drôt.
Rob ako keby medzery .
Ťahanie v pred a v zad sa zas používa pri MIG-u .


BERLAN BWIG 180 , Plazma DEDRA DESPi40, TMB-125, POWERMAT S-MAT 160 - OMI 165

Offline

 

#6 27-10-2017 23:24:52

pat
Člen
Místo: Č.R.
Registrovaný: 15-04-2016
Příspěvky: 1759

Re: Skoro žadna krezba pri svarovani hliniku

On ho nevrací bo je dobréj ,já si ho přibrzdím at si nenatáhnu wolfram nečistotami. Také je otázkou  jestli vaříš v koutě  trubku a nebo rovné plechy.

Offline

 

#7 28-10-2017 06:25:43

kemppin
Člen
Registrovaný: 24-05-2011
Příspěvky: 830

Re: Skoro žadna krezba pri svarovani hliniku

Jemna kresba je při použití slabého drátu. Zkus silnější.


Už jenom doma.
KEMPOWELD 4000w , AFIN 280AC/DCw ,  KITIN 1700hf , KM 12c , BERLAN BPS 40 ,
autogen + řezací RS 12 , ARISTO tech , ARISTO air

Offline

 

#8 28-10-2017 12:20:59

jole
Člen
Místo: Ústí nad Labem
Registrovaný: 26-05-2010
Příspěvky: 393

Re: Skoro žadna krezba pri svarovani hliniku

m.evil napsal(a):

Ťahanie v pred a v zad sa zas používa pri MIG-u .

Ano, to je pravda, ale u MIG-MAG se to používá ne kvůli kresbě, ale kvůli zajištění provaření kořene, kdy při posunu vpřed provaříš kořen a při posunu zpět vyplníš úkos. Tento posun může být docela velký (10 i 15mm).
Při onom svařování hliníku se samozřejmě neposunujej tak razantně, maximálně několik mm. Tím, že "ujedeš" svarové lázni, se vytvoří onen vrub, který vytváří onu požadovanou kresbu. Jole.

Offline

 

#9 28-10-2017 19:03:16

kemppin
Člen
Registrovaný: 24-05-2011
Příspěvky: 830

Re: Skoro žadna krezba pri svarovani hliniku

V #1 se píše elektroda 1.6........,asi jsme odbočili k jiné metodě.


Už jenom doma.
KEMPOWELD 4000w , AFIN 280AC/DCw ,  KITIN 1700hf , KM 12c , BERLAN BPS 40 ,
autogen + řezací RS 12 , ARISTO tech , ARISTO air

Offline

 

#10 28-10-2017 20:03:45

m.evil
Člen
Registrovaný: 22-10-2007
Příspěvky: 1698
Web

Re: Skoro žadna krezba pri svarovani hliniku

Tým bol myslený priemer volfrámovej elektródy .


BERLAN BWIG 180 , Plazma DEDRA DESPi40, TMB-125, POWERMAT S-MAT 160 - OMI 165

Offline

 

#11 28-10-2017 23:55:30

kemppin
Člen
Registrovaný: 24-05-2011
Příspěvky: 830

Re: Skoro žadna krezba pri svarovani hliniku

m.evil napsal(a):

Tým bol myslený priemer volfrámovej elektródy .

ANO


Už jenom doma.
KEMPOWELD 4000w , AFIN 280AC/DCw ,  KITIN 1700hf , KM 12c , BERLAN BPS 40 ,
autogen + řezací RS 12 , ARISTO tech , ARISTO air

Offline

 

#12 29-10-2017 06:08:23

Miller 200
Člen
Registrovaný: 27-10-2017
Příspěvky: 4

Re: Skoro žadna krezba pri svarovani hliniku

Chlapy dik za odpovedi v pondeli budu zkouset neco zprasit:)

Offline

 

#13 29-10-2017 09:36:02

Famater
Člen
Místo: Hradec Králové
Registrovaný: 24-01-2012
Příspěvky: 2717

Re: Skoro žadna krezba pri svarovani hliniku

Na kresbu není potřeba puls. Ta vznikne přidáváním drátu. Přidáváním se lázeň ochlazuje. Správnou kombinací postupové rychlosti, průměru drátu, proudu se udržuje optimální teplota tavné lázně. Přitom ta kresba vznikne sama. Když bude teplota lázně moc vysoká (malá rychlost, slabý drát), vypadá svár jako pájený.


TP1500, KITin 170LA, JLT250 ACDC,vodní chlazení vl. výroby, hořák SR18, Binzel SR26 s pot., Plasma CUT55, autogen PB-kyslík
Křemíková 3fáz 200A vl. konstrukce

Offline

 

#14 29-10-2017 20:23:33

Miller 200
Člen
Registrovaný: 27-10-2017
Příspěvky: 4

Re: Skoro žadna krezba pri svarovani hliniku

Presne to asi mam mala rychlost slabi drat a jeste 4 hubici na 1.5mm  plech.je ten svar prepaleny.

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2019


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS