SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#26 28-11-2018 10:35:52

Zdenek11
Člen
Místo: kousek od Brna
Registrovaný: 23-02-2010
Příspěvky: 1726

Re: Převrtání otvoru vrtákem do laserem vypáleného otvoru

S tím sražením hran (#24) by to mohlo jít celkem dobře, já bych na to ale pořídil klasický tříbřitý záhlubník, na sražení hran by byl lepší, než vrták, nerozkmital by se. Následně pak vrták by vlastně už šel do kuželového otvoru a nebezpečí jeho rozkmitání a uštípnutí by se hodně snížilo.
Pokud je okraj částečně povrchově zakalený, pak HSSE.

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2019


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS