SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Bicyclecafe napsal(a):
Zde pájení nerezových tepelně zpracovaných trubek Reynolds 953 (2050 MPa) natupo stříbrem. Tloušťka stěny (double butted) od 0,8-0,3-0,8 mm do 0,5-0,3-0,5 mm
http://www.svarforum.cz/forum/uploads/t … g_0463.jpg
http://www.svarforum.cz/forum/uploads/t … g_0462.jpg
Zde pájení natupo mosazí. Pokud spoj vypadá dobře a zákazník si tak přeje, nebrousí se do hladka.
http://www.svarforum.cz/forum/uploads/t … razing.png
Ony ty trubky jsou v sobě vzájemně zasunuté, ve stolici zafixované,následně spájené a ve finále hlavová,sedlová trubka i středová mufna vystružené.
Editoval Ládes (08-07-2016 21:29:27)
Offline
konzultoval som to s bouracom,ten ma s tymto asi najvacsie skusenosti z tu pritomnych,hadice beriem ako spotrebny material,stoja malo takze to bude urcite tiez nove akurat sa snazim kupit rezak ale neni som si isty ci bude fungovat aj s PB zajtra zbehnem do zvaracskej skoly maju tam aj predajnu som zvedavi co mi tam slecny poradia...urcite kupis origo rezak na PB stoji cez 100 eciek na bazosi ich je momentalne niekolko cisto novych za 50 eur...uvidime
Offline
Carcharot napsal(a):
Svařování ocele PB + O2 (doufám že takhle už to chápeš) není svařování, ale lepení. PB nemá ani s kyslíkem teplotu na to, aby udělal kloudný svar. Pokud tomu cintání říkáš svařováni, prosím, ale doufám že tím nelepíš nic, co bude nějak zatíženo, nebo by mohlo někoho ohrozit.
Nejjednodušší bude, když to kolínko vezmeš do kabele a zaneseš to někomu kdo umí svařovat (letovat)
a má doma klasický švajc. Ušetříš si čas a určitě to bude lepší než lepení pomocí PB.
P.S.: Borax je bílej
z Vasich odpovedí vidim,ze ze sebe delate velkeho chytraka a odbornika,ovsem i s arogantni příchutí a sklonem delat z nekoho,kdo se chce neco dozvedet, blbce.
Ucel a dostupne vybaveni jsem uvedl,netreba tedy k tomu hloupych komentaru.
Inu, kazdy jsme nejaky.
Ale take vidim,ze tu jsou i kovanější od kterych mohu načerpat uzitečné informace,aniz bych chtel ovsem podcenovat vase vedomosti.
Offline
Hořákem PB-O2 lze skutečně svařit ocel, ale vlivem, který popsal Jirkati je svarový kov nekvalitní. Proto je hlavním účelem těchto hořáků ohřev a tvrdé pájení. Já jsem nikdy o použití těchto hořáků na sváření ani neuvažoval.
Online
Nikdo z z tebe blbce nedělá. Pokud máš ten dojem, je mylný, jen se ti celou dobu snažím vysvětlit, že svařovat ocel propanem +O2 sice lze, ale nemá to z praktického hlediska význam kvůli jakosti svaru. Pokud to tak děláš, O.K. tvoje věc, ale uvědom si to riziko, příkl. - zalepíš tak výfuk, fajn, ušetřils pár korun co bys dal garážníkovi odvedle za zavaření MIGem, jezdíš, pak jednoho krásnýho dne výfuk upadne a poškodí auto jedoucí za tebou... Stálo to za to?
Jsou prostě zavedené postupy, které vykoumali jiní a chytřejší dávno před námi a nemá cenu o tom špekulovat, pájet, nahřívat, pálit propanem ano, svařovat ne.
Offline
OK, jak bylo uvedeno,resp. snad z toho vyplynulo, jedna se mi o tvorbu malych soucasti na mopeda, tedy si udelat kolinko s prirubou.
proto tedy primarne se dotazuji na to tvrde pajeni s mosazi,
ten jeden pripad co jsem si zkousel u kamose PB s kyslikem bylo opet male kolinko a udelat mu prirubu,i kdyz jinam a protoze to bylo drobne, tak se to opravdu dobre slilo i fe dratem.
cinem to delat nechci,to uz je moc mekky spoj.
trubky prumeru do 20mm,sila steny cca 1-1,5mm, sila priruby cca 3-4mm, proste kde nic tu nic, jen se to nesmi uklepat.
kolena starych karbecu se take tak vyrabela
Offline
Protože jak sám píšeš nemáš kyslík, zbývají ti jen dvě možnosti - buď kámoš kterej má PB+O2,nebo možnost číslo dvě - nachystat, tzn. pečlivě slícovat, aby šlo jen o svar (netrváš-li třeba z estetického hlediska na letovaném spoji) a dal bych to někomu kdo má švajc, COčko nebo TIG a umí s ním, za špinky/škopek ti to svaří, pro zručného svařeče je to otázka minuty, dýl mu bude trvat rozmotání hadic než vlastní svar. Ušetříš si s tím trápení a budeš to mít nafurt.
Editoval Carcharot (09-07-2016 20:34:49)
Offline