SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Na ochranu lze používat postřik na dutiny
Offline
Záleží, o co jde, např velké části strojů jako jsou válcovací stolice, dodavatel chrání při přepravě a montáži na stavbě konzervační vazelínou, ta se postupně odstraní a nahradí provozními mazivy. Menší věci se balí do voskovaných papírů a vkládá se silikagel, nejmenší se zavaří do igelitu spolu se silikagelem.
Offline
My jsme svého času používali přípravky na bázi lanolínu.
Tam jsou totiž dva požadavky, musí to chránit před korozí a současně to nesmí vadit následnému zpracování nebo použití. Vosky na dutiny sice chrání před korozí velmi dobře, ale pokud by se ty díly měly potom třeba dávat na nějakou povrchovku, mohlo by být to odmašťování velmi problematické.
A pokud se takové díly budou dávat do linky, kde jsou nějaké odmašťovací operace, v krajním případě by nevhodný přípravek mohl zlikvidovat celou odmašťovací lázeň a vyvolat pečlivé a zdlouhavé čištění linky.
Lanolín šel v odmašťovací lázni sice sundávat znatelně hůř než běžné oleje, kterými byly namaštěny plechy, ale šlo to a dokázal ty plechové díly nějaký týden ochránit před rezavěním i proti padající vodě - bedna se surovými díly jednorázově osprchovaná pod děravým okapem nebo převážená v kamiónu přes půl republiky jen pod plachtou za deště.
Online
Nemáte tip na šikovného a relativně levného karosáře v Praze a okolí? Koupil jsem za 6 tisíc navenek docela slušného Formana Pickup, ovšem rezne to jako každý favorit a bude třeba tam sáhnout COčkem a trochu to poléčit. Chtěl bych k tomu přistoupit tentokrát trochu zodpovědněji, nez ipou, montážní pěnou a gumoasfaltem. Podle mě tak 2 dny práce, je reálné za práci dát třeba 5 tisíc, tj. 2500 za den? (bez karosářských ND, ale vč. spotřeby plynu, drátu, kotouče flexy, opravných plechů, amortizace cočka, a maximálně jedné vrstvy kytu, bez lakování, a dutinale aby to bylo řemeslně dobré po svářečsko-karosářské práci... )
Offline
Tak když dokážeš říct jak dlouho to bude trvat ,tak by jsi si to jistě dokázal i udělat sám,za ten čas :-) já na tom vidím víc než dva dny
Editoval Jaryn (05-10-2017 20:51:54)
Offline
Taky vidim vic na te fotce to nebude chtit jenom nove prahy,ale i kusy nove podlahy zhnite je to radně abyste tam zachvili nedaval fošny a na cestu videl skrz podlahu tak jako ja kdysi u škody 120..
Offline
vidím prahy, vnitřní výztuhy, vnitřní práh asi taky.. část podlahy (půlka toho půjde poshánět.. přeci jen fávo.)
Něco se bude muset vyrobit.. zadní lemy, hrnce a vnitřní podběhy.. sem tam výztuha podlahy.. do plniče a kitu to bude někdo poctivě dělat 7-10dní
Offline
Autoklampiari sa takých to aut už stránia .
Keď som zašiel za autoklampiarom so svojím formanom , povedal mi že také to auta už neopravuje .
Vraj kopec roboty ktorú ľudia nezaplatia.
Jemu je lepšie zobrať novšie auto po búračke cez poisťovňu , než sa trápiť s formanom za par drobných ...
Offline
v okolí prahy se někdo najde... hledej domácího nadšence :-) zkus forum škoda..
přes dílnu i garážovou to bude ranec :-) kdyby dnešní mlaďoši měli trochu zájem o svou práci :-((( nebyl by problém hledat šikovné ruce
Offline
Protože s autokarosařinou vůbec nemám zkušenosti, a ani bych to sám nedělal, protože to neumím, tak jsem to sem hodil pro názor ostatních... Chápeme se všichni, že do relativně "slušnýho" auta napohled zvenku koupeného a šestku s STK na 2r a ekoškou nikdo ani já nechce a nebude dávat dvacku... Hodnotu auta to nijak rapidně nezvýší. Pak nastupuje obvyklá alternativa, že to proleju odrezovačem + pak klasika vše vylejt (osvědčený petrolej, resistin, A0), IPA a tmel a sprej a na podlahu ložné plochy hodit nějaký rošt/desku na rozložení váhy a 6 let to pojezdí nejspíš taky, coby varianta profi karosářské opravy.
Offline
Koupils to za šestku a chceš s tím ještě 6let jezdit tak nechápu proč nestojí za to vylepit těch 20 za pořádnou opravu.co myslíš že jinýho za 26tk pořídíš?
Offline
ked som nemal doma COcku tak som bol s jednym auto klampiarom aj lakoval povedal mi ze za vyvarenie ( coho bolo minimum asi tak na 3 hod roboty ) pripravy na lak a samostatne lakovanie bez interieru to spravi za 800 eu bol to garazovy nie moc poctivy majster
v tej dobe som mal doma okolo 1000 euro odlozenych na motorku no radsej som si za to kupil zvaracku drat flasu naucil sa troska a spravil si to sam vysledok bol ze som mal auto vyvarene a ako bonus mi ostala COcka
Offline
TaggerxXx napsal(a):
ked som nemal doma COcku tak som bol s jednym auto klampiarom aj lakoval povedal mi ze za vyvarenie ( coho bolo minimum asi tak na 3 hod roboty ) pripravy na lak a samostatne lakovanie bez interieru to spravi za 800 eu bol to garazovy nie moc poctivy majster
v tej dobe som mal doma okolo 1000 euro odlozenych na motorku no radsej som si za to kupil zvaracku drat flasu naucil sa troska a spravil si to sam vysledok bol ze som mal auto vyvarene a ako bonus mi ostala COcka
Prva cesta je platit /o cene prace atd sa nebavim/
Druha cesta je ta tvoja preinvestovat par penazi do vybavenia a spravit si to sam.
Na ten forman by som nesahol ani za 600e.
Je to presne tak ako sa pise vyssie , je lahsie /ako sa nato pozera/ spravit opravu na novom aute za tu istu sumu a nenahltam sa kila hrdze..
Moja prva motivacia opravovat auta bola tiez prazdna penazenka.-) a uz ma to 20rokov zivy.
Offline
A to plno dalších průserů nejde vidět. Co se divíte, jen za plechařinu dáte minimálně 5000,- kč a kde je potom práce a spotřební materiál.
Offline