SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

ferda-welding


#1 19-01-2018 12:41:22

jiste22
Člen
Registrovaný: 20-05-2016
Příspěvky: 5

Svařování Al na RTG zkoušení

Dobrý den, nevíte někdo , kde se svařuje Al (AlMg4,5Mn , AlMgSi05 atd..) a následně  se  provádí defektoskopická RTG zkouška? Jedná se o tloušťky 5-8 mm. Nějak se mi nedaří udržet opakovatelně kvalitu  svaru. Díky za info

Offline

 

#2 19-01-2018 17:40:35

jirkati
Moderator
Místo: Liberec
Registrovaný: 07-12-2007
Příspěvky: 4033

Re: Svařování Al na RTG zkoušení

Kde máš na RTG vady? V kořenové vrstvě, v krycí vrstvě nebo mezi nimi. Jak vypadají nařezané, vyleštěné a naleptané řezy? Svařuješ TIG se stále stejným kvalitním argonem nebo MIG s nějakou výrobcem drátu předepsanou variantou ochranného plynu?

Offline

 

Zápatí

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 139  -  2021


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče