SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Stránky: 1
Ahoj, opravuji karoserii auta a jde mi o zatěsnění spár mezi plechem a nosníkem. Moje představa je že po opískování bych vše natřel antikorozní barvou plničem a vrchní barvou po té bych na místo spoje nanesl polyuretanový tmel a spojil bych tyto dvě části k sobě. Jelikož nemám Bodovou svářečku tak bych v místě svaru odstranil barvu a provedl bych svaření MIG svářečkou. Chtěl jsem se zeptat jestli by byl takový technologický postup možný.
Offline
Napřed se snad svařuje a potom konzervuje @.@
Offline
Já bych to taky nejdřív svařil a pak udělal nějakej ochrannej nátěr celého spoje. Polyuretanovej tmel má teplotní odolnost v průměru -50°C až +100°C. Víc asi není třeba psát.
Offline
No jedná se mi o to že nelze provést antikorozní ochranu v těch spojích po svaření v místě svaru bude odstraněn nátěr aby se to dalo svářet a místní opálení tmelu mi přijde méně závažné než nekrytý spoj.
Offline
Tak ve fabrice to snad celé svaří a poté se to konzervuje .Dutiny se voskují pokud jde o normální auto a ten zateče všude , i do těch spár.
Offline
Ano ve fabrice se to svaří a pak to jde do kataroforézy ale toto není v domácích podmínkách zajistitelné proto se snažím najít způsob abych zajistil ochranu podobnou té originální.
Offline
Tak určitě to bude pracnějíší to čistit v bodech co jsou vlastně jeden vedle druhého.Čichat tu opálenou barvu taky nic moc .
Všichni to svaří a pak konzervují.Jenže někdo použije nějakej gumoasfalt pod kterym to prej nehnije ale za 2 roky se to musí dělat znova. Nebo se použije něco lepšího atd..
Pokud to nutně chcete zkusit tak je dotaz vlastne uplně zbytečný...
Offline
Chtěl bych napsat dopis,mám zalepit obálku a až potom do ní vložit psaní? Pokud to má za něco stát je potřeba aspoň oblast svárů očistit na kov
Offline
Pavkocz napsal(a):
Ano ve fabrice se to svaří a pak to jde do kataroforézy ale toto není v domácích podmínkách zajistitelné proto se snažím najít způsob abych zajistil ochranu podobnou té originální.
No ona kataforéza je zařízení pořádně složité a drahé. Kdyby se to mohlo dělat na zařízení a technologií "zajistitelnou v domácích podmínkách", tudíž hodně levnou a jednoduchou a přitom se zajistila ochrana podobná té originální, tak by automobilky ty auta dělaly takhle a nenamáhaly se se složitou a drahou kataforézou.
Neboli u povařeného auta se už nikdy nepodaří dosáhnout tak kvalitní antikorozní ochrany jako u nového auta, bude vždy výrazně horší. Mimo těch aut, kde na kvalitu kataforézy programově kašlou, protože potřebují, aby ty auta za takových 5 let venku zrezla a zákazník musel kupovat nové.
Editoval Radim (19-03-2020 23:09:40)
Offline
Ja som to riesil pri zvarani pojazdného vycapu tak ze miesta neprístupné pre farbu kde sa malo zvarat som nastriekal zinkovym sprejom nwm aký to presne bol ale bol odolny do cca 500'C a elektrovodivy takže sa dá na ňom zvarat a po zvareni mi vypálilo cca 1mm zinkovej farby v okolí zvaru co bolo celkom dobre
Toto som narýchlo našiel myslí že sa dajú nájsť aj spreje co viac odolaju
http://www.primalex.sk/products/643-pri … _sprej/470
Ešte ma napadlo ze v práci sme kedysi na dutiny používali kontaktnú farbu na zváranie ale nepamätám si presný nazov
Editoval saiyadzin (20-03-2020 10:18:08)
Offline
Pouzi odhrdzovat, potom to zvar, pretri odhrdzovacom, pockaj kym to dobre zaschne a osetri farbami.
Offline
Dutiny a přeplátované spoje je dobré ošetřit pomocí voskového nátěru Resistin ML. Docela spolehlivě se dostane i do malých spár a zůstává dlouhodobě měkký a mastný.Silnější a mechanicky odolnější vrstvu na stejné bázi vytváří Resistin Car.
Offline
Stránky: 1