SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

ferda-welding


#1 06-05-2021 22:28:31

Michall
Člen
Registrovaný: 24-01-2021
Příspěvky: 23

Ohybani trubek

Zdravim, dalsi "problem" se objevil v poskozenych  plotech a zabradlich po odklizeni snehu... Trubky jsem nikdy neohybal je to kulata cca 48/3mm je toho 10 kusu (20 ohybu). A ted k tematu zda ma nekdo zkusenost s Produktem z nejmenovaneho webu hydraulicka ohybacka 16t, cervena barva, Cena CCA 4500Kc... Diky

Offline

 

#2 14-06-2021 16:23:05

coviha
Zablokovaný
Registrovaný: 09-05-2008
Příspěvky: 44

Re: Ohybani trubek

odkud jsi tak ohýbačku na takove trubky mam

Offline

 

#3 14-06-2021 16:37:39

Michall
Člen
Registrovaný: 24-01-2021
Příspěvky: 23

Re: Ohybani trubek

Dekuji za nabidku, Ale jsem z ruky... Ta ohybacka je objednana, ale nevim kde je -sef ji vzal asi z ciny ....

Offline

 

#4 15-06-2021 10:22:14

jean
Člen
Registrovaný: 27-06-2010
Příspěvky: 563

Re: Ohybani trubek

Potom napíš, či to fungovalo, tiež by som si to chcel kúpiť. Dík. A napíš ten nemenovaný eshop, nech zbytočne nehľadám, ktorá čína fungovala....

Editoval jean (15-06-2021 10:22:25)

Offline

 

#5 16-06-2021 21:48:51

Michall
Člen
Registrovaný: 24-01-2021
Příspěvky: 23

Re: Ohybani trubek

Ja ji nasel na Aukro i eBay... Ale koupil z Alibaba...je to uz prez mesic... Dam vedet.

Offline

 

#6 Včera 17:31:02

Jakobo
Člen
Registrovaný: 20-09-2010
Příspěvky: 69

Re: Ohybani trubek

Predpokladam, ze myslis neco takoveho https://www.profigaraz.cz/ohybacky/hydr … 12t-kd338/

Pouzival jsem ji loni na ohybani palcovych trubek se stenou neco pres 2 mm silnou pri vyrobe voziku. Neni to zadna hitparada a chce to trochu nacvicit. Pocitej s tim, ze bez nejakeho plneni piskem apod. se trubka v miste ohybu trochu zplosti, coz ale vetsinou nevadi.
Pokud pozadujes velky uhel ohybu, musis ohybat po castech. Ohnut, posunout, ohnout, posunout... Ne na jednom miste ohnout o 90 stupnu.
Touto ohybackou neni mozne (nebo nesmirne obtizne) ohnout ve vice smerech. Musel bys trubku nejak upnout sverkami a ohybac prisrubovat ke stolu nebo tak. Bohuzel prave ohybani ve vice smerech je obcas nutne. Pokud je vzdalenost mezi ohyby delsi nez delka ohybacky tak pak ano.

Par rad:
Dopredu si oznac fixou mista ohybu a dopredu si oznac stejne ta mista na vsech dilech, ktere budes stejne ohybat (pokud ohybas nekolik kusu a museji byt stejne). Po ohnuti uz nezmeris misto ohybu.
Pokazdne delej stejne dlouhy pohyb pistem hydrauliky a pocitej kolik, at to zopakujes na vsech dilech stejne.
Uvazuj take, ze nekdy je lepsi trubky svarit nez ohybat, zvlast pokud se jedna o nejakou konstrukci. Ten ohyb zabere dost mista pokud ma byt hezky, takze nekde, kde musis ohnout na kratke vzdalenosti se svareni nevyhnes.
Z pocatku mi nejak samo hned nedoslo, ze ta ohybacka se muze i polozit a pracovat na lezato. Casto je to vyhodnejsi. Dokonce je na to i vybavena tusim nejakymi operkami.

Editoval Jakobo (Včera 17:37:08)

Offline

 

#7 Včera 20:34:54

jean
Člen
Registrovaný: 27-06-2010
Příspěvky: 563

Re: Ohybani trubek

Jakobo, ty mas konkretne tuto 12t? Alebo 16, ako objednal Michall? Colova trubka s 2mm stenou by mi stacila, aj ked 3 mm by bola lepsia

Offline

 

#8 Včera 21:06:01

Michall
Člen
Registrovaný: 24-01-2021
Příspěvky: 23

Re: Ohybani trubek

Jakobo : dik za rady, budu ohybat na 90° na celkove delce ohybu CCA 35-40 cm (celkem pozvolna). trubky maji delku3m.  Ano tento druh ohybacky- ale 16t. Jen doufam ze sef vzal tu16t.pisek mame:) je "skoro" dulezite at vypadaji vsechny stejne- jsou to zabradli vedle sebe takze male rozdily se ztrati...
Dik

Offline

 

Zápatí

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 139  -  2021


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče