SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
![]() |
Nejste přihlášen(a)
A že je shnilá více pravá strana? Je to "škarpová" strana, na té vše trpí více, nejen plechy, ale i podvozkové díly.
Offline
anoi je to jedna z teorii. Pre objektivnost to chce zrovnanie s autom z GB.
Ak je tam poskodena druha strana castejsie tak teoria sedi.
Offline
Radim napsal(a):
Řekl bych, že ten blatník s vyřezaným kouskem nevyhodil, ale vyřezal z něho ještě další kousky ještě pro dalších 5 aut.
Neboli nevalil zákazníkům do hlavy, že ten řez by tam byl vidět a že je třeba vyměnit (a zaplatit) celý kus, takže šetřil jejich peníze.
Az take jednoduche to nieje. Ak to robis pre poistovnu...musis zdokladovat novy diel ...vyrez ...a jeho umiestnenie na opravovanej karoserii.
Diel zaplatia sko prisiel. Vymenu len to co si pouzil a co si na karoserii prizvaral/prilepil.
Na vsetko musis mat foto dokumentaciu a archivovat to.
Cize to co zostane bud si vezme zakaznik alebo pouzijes len pre niekoho co plati priamo.
Pre poistovnu musis vzdy kupit diel novy /nech zije greendeal/ inac riskujes ukoncenie spoluprace....a to potom prerobis aj 50bocnic.
Ako to kto lepi po garazach je na inu debatu...ale aj tam to zalezi od konkretneho cloveka ako vsade.
Stlpik zvaranie tvrdou pajkou a bodovanie...prirez z bocnice.
Strecha lepenie a bodovanie.
Norma cca8h max. .)
Offline
Jole: Zkusím něco nafotit.
SO 545: Já se tím neživím, mám to jen jako koníček, ale samozřejmě nemůžu to dělat úplně zadarmo. Něco jiného je to dělat jako zaměstnání.
Offline
Ja si doma tiez privyrabam zvaranim a nieco malo obrabanim kovov.
Zadarmo ani kura nehrabe.
Karosarinu doma robim len pre seba.
Offline
zahajskej napsal(a):
A že je shnilá více pravá strana? Je to "škarpová" strana, na té vše trpí více, nejen plechy, ale i podvozkové díly.
tak dříve to bylo opačně, notoricky mnohem víc hnila levá strana.
Asi to závisí na způsobu sypání. Dříve se solilo rozhazování tuhé soli, často i ve větších kusech, a často nerovnoměrně. Takže uprostřed silnice se sůl rozjezdila se zbytkem sněhu na hodně zasolený mix, na kraji silnice se sůl rozředila neposoleným sněhem. Navíc se hodně sypalo škvárou a hodně byla na silnici i uprostřed šotolina, takže levá strana byla víc odlétajícími kusy otlučená než pravá
Dnes se solí solným roztokem a soli se tak dává mnohem méně. Z prostředku silnice se ježděním sůl postupně mechanicky odstraní, zůsane tam holý asfalt neho holý led a je tam sucho. Zatímco na krajích silnice se ta sůl se sněhem shromažďuje a je tam mokro.
Offline
To nevím, ale už jsem opravoval více starších aut, které měly právě více pohnitou levou stranu. Podle mě to ani tak moc s tímhle solením atd. nesouvisí, i když částečně ano.
Offline