SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 27-04-2022 12:47:04

nxn
Člen
Registrovaný: 11-09-2008
Příspěvky: 16

Délka hořáku

Zdravím, chtěl bych se zeptat na zkušenost se 4m hořákem při svařování hliníku (vím že má být 3m... ale chtěl bych delší). Je to pro zlost, nebo to funguje ?
Díky

Offline

 

#2 27-04-2022 15:19:15

ZDENÁL
Člen
Registrovaný: 03-01-2009
Příspěvky: 1227

Re: Délka hořáku

Je to pro zlost. Čím kratší, tím lepší. na větší délku pouze spool gun.

Offline

 

#3 27-04-2022 15:48:23

nxn
Člen
Registrovaný: 11-09-2008
Příspěvky: 16

Re: Délka hořáku

To jsem nechtěl slyšet... :-( pobrečím a koupím 3m ;-) ... díky

Offline

 

#4 27-04-2022 16:17:38

E-Ryc
Člen
Místo: Praha / Horazdovicko
Registrovaný: 08-09-2020
Příspěvky: 575

Re: Délka hořáku

Pokud nebudes varit jen u stolu (ale treba nejaky regal), tak je podle me i 4m obcas kratky. Ale s hlinikem na MIG zkusenost nemam, takze je to OT informace wink

Offline

 

#5 27-04-2022 16:30:11

m.evil
Člen
Registrovaný: 22-10-2007
Příspěvky: 1862

Re: Délka hořáku

Dosť zaleží aj na použitom drôte.
AlMg5 je najmenej ohybný a niesu s ním až také problémy pri podávaní ako pri iných zliatinách prip. čistom hliníku .
Profi zváračky na hliník majú 2 podávače .
Jeden je na zváračke a druhý malý zabudovaný v horáku .


BERLAN BWIG 180 , Plazma DEDRA DESPi40, TMB-125, OMI 165 v krabici od powermatu ,  jednoduchý AC TIG domácej výroby , Bodové zváracie kliešte PPSZ 700 A1 .

Offline

 

Zápatí

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 139  -  2022


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče