SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#26 26-08-2022 22:49:59

Petsem
Člen
Registrovaný: 05-11-2020
Příspěvky: 129

Re: jak svařovat díry elektrodou

Doma som už upustil od experimentálnych elektród a všetko varím bazickými a vodorovné zvary aj kyselými elektrodami. Diery MMA elektrikou vyvarujem tak, ako bolo už naznačené vyššie "pulzným" zváraním - takým akože ťukacím naváraním. Väčšie diery diery však varím aj s pridávaním pridávneho materiálu. Dá sa pridať "čokoľvek", ale z ohľadom na kvalitu zvaru sú fakt najlepšie oklepané elektródy, príp. používam aj autogénový zvárací drôt. Pravou rukou (ako pravák) pod uhlom 45° držím elektródou oblúk a do tavnej lázne proti oblúku pridávam pridavný materiál. Otestované - osvedčené.  Niečo podobné ako TIG.


"Nezameňujte si pravdu s názorom väčšiny" (Aristoteles)

Offline

 

Zápatí

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 139  -  2022


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče