SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Dobrý den
Rád bych se zeptal jaký přídavný drát mohu použít pro přivaření pružiny
mat.EN-10270-1+ platle mat.S235.
Svařovat budu céóčkem.
Mnohokrát děkuji za odpovědi
Offline
Použij jakýkoli který je označen AWS E 312.
Offline
24paja napsal(a):
Dobrý den
Rád bych se zeptal jaký přídavný drát mohu použít pro přivaření pružiny
mat.EN-10270-1+ platle mat.S235.
Svařovat budu céóčkem.
Mnohokrát děkuji za odpovědi
Nevím, co si od takového spoje slibujete, ale svařování pružinové oceli s obsahem C až 1% bude asi problém. Bude nutný předehřev a tím může nastat ztráta původních vlastností pružiny.
Pro MIG drát ER-312 a ochr. plyn Ar 98%/O2 2%...
Offline
Frank napsal(a):
24paja napsal(a):
Dobrý den
Rád bych se zeptal jaký přídavný drát mohu použít pro přivaření pružiny
mat.EN-10270-1+ platle mat.S235.
Svařovat budu céóčkem.
Mnohokrát děkuji za odpovědiNevím, co si od takového spoje slibujete, ale svařování pružinové oceli s obsahem C až 1% bude asi problém. Bude nutný předehřev a tím může nastat ztráta původních vlastností pružiny.
Pro MIG drát ER-312 a ochr. plyn Ar 98%/O2 2%...
Ani ne tak může jako že na 100% nastane.
Offline
v oblasti sváru a TO ztratí pružinové vlastnosti určitě.Pokud se ale nejedná o namáhaný spoj ale třeba jen pojistný(aby mi pružina nevyskočila z mělkého usazení nemusí to až tak vadit)
Offline
Já sám jsem svařoval vinutou pružinu na svém mercedesu w 124. Jednalo se o přední vinuté pero, průměr drátu cca 15 mm, které prasklo zhruba 10 centimetrů od spodního konce. Použil jsem elektrodu ok 68.81, což je právě typ AWS 312. Drží to již mnoho let bez jakýchkoli potíží.
Offline
ZDENÁL-
Tak to je odvážné řešení svařit vinutou pružinu na automobilu. Faktem je, že na tu E-312 a vůbec svařování "nesvařitelných" ocelí s ní, nedám dopustit! Ne nadarmo je nazývána KRÁLOVSKOU ELEKTRODOU.
Svařoval jsem s ní listovou pružinu na veterána FORD, už asi před 13 roky a také prý dosud OK. Ale majitel ten auťák převáží na přívěsu jen po výstavách. Proto jsem souhlasil se svařením bez záruky
Offline
Frank a toto si zvaral
Offline
ihlan napsal(a):
Frank a toto si zvaral
Wooow!!! Kde jsi k tomu proboha přišel? O LOS ALAMOS SCIENTIFIC LABORATORY mám určité povědomí, ale nikdy jsem to Plutonium ani neviděl, natož abych ho svařoval. Každopádně je to zajímavé. Jo, ten WELGING BOX jsme měli ve škole, kde jsem působil, ale svařovalo se v tom vyjimečně pár speciálních drobných výrobků z Titania a Zirkonia. V tom se dá dosáhnout naprosto perfektního sváru bez zabarvení jeho okolí. To už je ale cca 30 roků zpátky.
Offline