SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Zdar, budu svařovat prasklinu na kyvce ze čtyřkolky, materiál předpokládám že by měl být 25CrMo4 prasklina je cca 3-4cm není dokola takže to ještě neupadlo je to v míste profilu kde nebyl svár a je staršího data takže je zasažena korozí, ale nic výrazného, bude to dle historie stroje něco únavového. Zajímá mě jestli to mám takzvaně přejet nebo bude lepší bodovat trochu větším proudem. já bych tak nějak intuitivně volil ten druhý postup. plyn 8Co2 92Ar drát ještě nemám ale sháním něco příslušného k materiálu.
Offline
Böhler DCMS-IG, Union ICrMo atd. Svary by měli být větší, případně koutové. Jsou sice podobně legované, ale mají nižší obsah uhlíku a nižší pevnost, než ta trubka.
A chce to předehřát. U tenkostěnných trubek a metody WIG nemusíte tolik, ale ca. 150°C-200°C chybu rozhodně neuděláte.
Offline
Dík za informaci, je to profil jekl a prasklina je z části přez ten profil jako dokola. Takže je to na ploše a zasahuje to zaroh toho jeklu. přibližně uprostřed té kyvné nápravy, to je jasný jak se stím skáče tak to praská. ještě přez to v ose hrany toho jeklu dám zesílení- výztuhu ten CrMo materiál mám.
Offline