SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Stránky: 1
Prosím o smazání vlákna. Děkuji!
Editoval Taca (16-12-2016 15:02:29)
Offline
Pokud by to poznal na TK,tak by to neprošlo.
Jinak-vaří se i nosný části,dokonce i krky řízení.Funguje to.
>Co je třeba k dosažení maximální pevnosti a důvěryhodnosti svaru? < Nechat si to někde svařit,kdo se pod to podepíše. Jinak to ,co jsi psal + zkušenosti se svařováním ap.
Offline
Pokud to ti zmiňovaní pánové umí dělat, tak co vám brání si to u nich objednat?
Je to dynamicky namáhaný bezpečnostní prvek, navíc provozovaný při vysokých rychlostech. A navíc zřejmě nějaká kombinace Al slitin s předem neznámou svařitelností. Ani při zaručené svařitelnosti vstupujících dílů, dostupnosti správného přídavného materiálu pro danou kombinaci, dostupnosti AC/DC TIG svářečky s potřebným ochranným plynem, bych do takových svárů nešel.
Tím netvrdím, že to nejde udělat.
Editoval jirkati (14-12-2016 20:30:04)
Offline
Nechcem sa hrat na mudreho ale pri obrazku c.2 mam pocit ze majitel motocykla si nevazi svoj zivot.
Offline
Proč vařit, držák třmene je součástí spodní části vidlice? Když je třeba posunout třmen, je lepší adaptér a našroubovat na původní držák. Jednokotouč je dobrý na nějaký lehký jednoválec 150-170kg, s velkým kotoučem, na větším stroji bude třeba občas v krizovce vyhodit kotvu
Offline
Mě teda ty sváry přijdou jak Migem.. Nevím jestli bych si na to sedl vědět to.. Co je potřeba ? Minimálně znát oba svařováné materiály, podle toho zvolit přídavný mat., ac/dc tig a někoho hodne šikovného a odvazneho. Ale co svari se popraskaný liťáky, trubky vidlic popraskany při rovnani, praskly rámy a krky.. A fakt je ze nevím o nikom kdo by si kvůli tomu rozbil hubu.. Ale beztak je to prasecina.
Offline
jees napsal(a):
Proč vařit, držák třmene je součástí spodní části vidlice? Když je třeba posunout třmen, je lepší adaptér a našroubovat na původní držák. Jednokotouč je dobrý na nějaký lehký jednoválec 150-170kg, s velkým kotoučem, na větším stroji bude třeba občas v krizovce vyhodit kotvu
320mm kotouč funguje spolehlivě
Offline
Přijde na to na jakém stroji a v jaké situaci funguje spolehlivě, ale to je každého věc pokud jede sám. Já mám 310mm na jednom 150kg stroji a sem tam bych užil i kotouče dva
Offline
Také se mi jeví, že to není TIGem a jen to tam někdo nachrchlal a pak to bruska zahladila. a jestli to je TIG tak se u vás hodně před svařováním slavilo. Jste kaskadéři. Hliník se po svaru smrští a potom deformujek a praská. Proto jsou slitiny hliníku na smrštění odolnější. Dělat takové to práce na brzdách mi připadne trochu nezodpovědné a snad to STK neprojde a tím někomu třeba zachráni život
Offline
Na závodní moto jsem dělal podobné frézováním na CNC centru, pokud si pamatuju EN AW-7075 + nějaké krytí protože nemá rád slanou vodu.Pokud by se toho dělalo víc vyplatí se udělat univerzální forma na přesné lití a nechat odlejt v jedné Moravské špičkové slévárně kde se rengenuje a měří.
Offline
Ještě taková drobnost ,ten matroš ze kterýho jsou odlitý origo konce je něco jako naše slitina Al sedmatřicítka což je materiál který je vytvrzenej tepelným zpracováním(myslím že ty vaše taky nebo něco hodně podobnýho), tak že něco na to vařit zvlášť když je to na tý trubce je asi hodně blbej nápad.Samozřejmě to nějak drží až do chvíle než bude potřeba za to vzít.
Offline
Konečně něco rozumného. Já se kolikrát jen divím ,jak někdo svaří auto ze tří kusu . Takové by měli zavřít za úmyslné ohrožení.
Offline
sorry ale to je hrozná prasárna, to bych si na mašinu nedal ani za boha užj en kvuli vzhledu a jak psal fmodel protože to je odlitek, lepší adaptér nebo nechat vyfrézovat novy spodek.
Offline
Už jsem zažil,že se lidi chlubili i daleko horšími svary. Tam.kde si profík láme hlavu s pevností
a třeba i odpovědností,tak to amatér zalepí a ono to nějak dopadne. Někdy i dobře.
Offline
No je to jednoduchý ,když to vydrží a nenastanou podmínky k destrukci nikoho moc nezjíma jak je to udělaný .Když si jezdec zadělá na invalidní vozejk soudce nazajímá že to bylo svařený v dobré víře.Je to ublížení na zdraví nebo obecné ohrožení s následkem ... a placením poškozenému -ným do konce života pokud to přežije.
Offline
Stránky: 1