SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#26 21-05-2019 20:41:02

Adamw140
Člen
Registrovaný: 12-03-2019
Příspěvky: 92

Re: Čínsky invertor

Poslal jsem znamymu co schani svarecku na profily 2-4mm steny odkaz na laston 120 coz je uplne nejslabsi a nejlehci svarecka. Podle me to bude uplne v pohode stacit a doufam ze budu mit prilezitost to vyzkouset tak az budu neco vedet poreferuju. Neco mi rika ze i 3,15 bude varit.

Offline

 

#27 21-05-2019 21:19:36

Famater
Člen
Místo: Hradec Králové
Registrovaný: 24-01-2012
Příspěvky: 2528

Re: Čínsky invertor

Já bych rozhodně bral silnější. 4 stěna to se jedná i o větší rozměr a je to na 3 elektrodu. Chce to vždycky nějakou rezervu.

Editoval Famater (22-05-2019 07:06:20)


TP1500, KITin 170LA, JLT250 ACDC,vodní chlazení vl. výroby, hořák SR18, Binzel SR26 s pot., Plasma CUT55, autogen PB-kyslík
Křemíková 3fáz 200A vl. konstrukce

Offline

 

#28 22-05-2019 21:44:20

Adamw140
Člen
Registrovaný: 12-03-2019
Příspěvky: 92

Re: Čínsky invertor

To jsem psal jen pro ilustraci zhruba jde jen o male lepeni na stavbe.

Offline

 

#29 30-05-2019 22:53:53

Adamw140
Člen
Registrovaný: 12-03-2019
Příspěvky: 92

Re: Čínsky invertor

Tohle je jeden z prvnich svaru s laston 160 ale asi jen na 90A takze ten slabsi by stacil. Sila je prez 10mm proto v miste napojeni plat prez.
(Teprve ted jsem prisel na to jak sem dat fotku)
http://www.svarforum.cz/forum/uploads/thumbs/8972_2572cfab-b184-41fb-9954-499ba32e0e48.jpeg

Offline

 

#30 30-05-2019 23:14:01

bourač
Člen
Místo: Doksy, Máchovo jezero
Registrovaný: 01-06-2009
Příspěvky: 3161
Web

Re: Čínsky invertor

ještě musíš přijít na to jak se svařuje a bude to OK smile


Likvidace ocelových konstrukcí. Excelentní paliči železa.

Offline

 

#31 31-05-2019 16:36:24

jankop
Člen
Registrovaný: 21-09-2013
Příspěvky: 140
Web

Re: Čínsky invertor

Famater napsal(a):

Já bych rozhodně bral silnější. 4 stěna to se jedná i o větší rozměr a je to na 3 elektrodu. Chce to vždycky nějakou rezervu.

Rád bych se zeptal, není mi úplně jasné, jak je to s tím průměrem elektrody? Žil jsem v představě, že i tenčí elektrodou lze udělat kvalitní svár v silném materiálu s tím, že musím použít třeba více vrstev a efektivita je nízká. Nebo je prostě mez, při které už maximální proud dané elektrody není schopen prohřát dostatečně oblast sváru a nelze dobře svařovat? Opravdu na 4mm plech potřebuji elektrodu 3,2mm?


Gama 160, Proteco 600E, „Hi-Fi" H07RN-F 3G2,5  TITANEX 35m
http://www.fancon.cz/

Offline

 

#32 31-05-2019 16:50:16

Atlan
Člen
Registrovaný: 18-07-2011
Příspěvky: 1090

Re: Čínsky invertor

Ano na urcitu hrubku potrebujes rozumny prud aby to prehrialo. Ale bezne sa 4mm svari 2 alebo 2.5 koren, a vrch mozes ist 3,2 aby si sa stym dlho nebavil.

Zase je to vec zvaracskej skoly kde ti to vysvetlia.

Offline

 

#33 31-05-2019 17:18:34

Zdenek11
Člen
Místo: kousek od Brna
Registrovaný: 23-02-2010
Příspěvky: 1866

Re: Čínsky invertor

Ten rozdíl je v přípravě dílů. Plech 4mm se dá svařit třeba oboustranným svarem I a elektrodou 3,2, díly se pouze přiloží k sobě s mezerou 2mm a svaří po obou stranách. Je to rychlé a jde to velice dobře. Pak se dá tento plech svařit třeba svarem V, slabými elektrodami, kdy se musí obě strany vybrousit do šikma, zavaří se spodek (kořen) a pak se postupně vyplňuje spára. Jde to pomalu, ale zato někdy blbě. Na netu jsou myslím k tomuto nějaká povídání i s obrázky.

Offline

 

#34 31-05-2019 21:57:10

Adamw140
Člen
Registrovaný: 12-03-2019
Příspěvky: 92

Re: Čínsky invertor

No na stole na dilne to taky vypadalo jinak. Tenhle obrazek je varenej na zemi v klece - samostmivaci kukla nestmivala a tak stit dodavany se svareckou slunce se mi v tom odrazelo do ksichtu no krasa. Jinak nabrousene v z obou stran - koren nekoren proste vyvareno z obou stran, vybrouseno a zespod ze stejneho materialu vyztuzeno a to rozhodne drzi i timhle svarem. Vyfotil jsem to jen z radosti ze to vubec timhle zarizenim slo.
Dnes jsem varil s 2,5 eb 121 drzak motoru 12mm k 8mm plochaci - myslel jsem si ze kdyz nakotlim vetsi proud pujde to lip ale ono pri 120A coz je realne tak 140 uz nezvladne udrzet oblouk takze pri mych 90 coz je 110A krasne provari a jde to opravdu lip. Nejaky krasy jako z ucebnice ja nepotrebuju nevarim lode zato to musi drzet takze vzdy jeste pojistim.

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2019


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS