SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR BAZAR SVAR INZERT SVAR INFO |
![]() |
Nejste přihlášen(a)
peta62> treba tady. Ten muj z obrazku je konus velkeho prumeru asi 120mm, o pulku mensi nez ten na eshopu slevneny na 286Kc, nicmene kupovat ty filtry nove za plnou cenu asi neni ekonomicky moc smysluplne. Ale asi by stacil i ten malicky zakladni bavlneny na odvetrani klikove skrine.
Editoval Dawe (16-08-2020 21:52:31)
Offline
cez tie malé filtre na odvetranie bude malý prietok vzduchu. A ako som písal,najlepší filter z výroby mal Parkside,tie ostatné filtre čo tam dávali-či molytan alebo filc zachytávali len pomerne velké nečistoty.
Offline
Brembo - když si představím, co pobere molitanový filtr na motokrosu/enduru když je sucho, tak bych molitan nepodceňoval, jen to chce namazat ho
Offline
uz som to spominal ale zopakujem tie drziaky filtra maju rozne zavity co znacka to ine prekvapenie
treba zistit aky je tam zavit a bezne sa daju kupit. Cena od 3-7eur stoja ale tu su drahsie link je ilustracny
https://www.strojeslovensko.sk/vzduchov … oromkovovy
my sme taky uz ani neviem preco prerabali navrtali sme maticu a navarilo sa to tam funguje to dodnes 5-6r
Editoval ihlan (17-08-2020 19:57:37)
Offline
Brembo napsal(a):
cez tie malé filtre na odvetranie bude malý prietok vzduchu...
Rozhodne by i ten maly balvneny pro odvetrani klikovky byl o hodne lepsi nez ten pseudo filtr co tam je originalne od Scheppach - to je totiz "molitan" o prutocne plose tak 5cm2 Navic je to hruba "houba", ne takovy ten jemny molitan z ktereho jsou treba filtry na crosskach. Takze klade znacny aerodynamicky odpor i suchy a navic ani namazany poradne nefltruje. No fakt ten original je hruza.
edit: udelal jsem i fotku, kdyz jsem to menil a porovnal ty Scheppach filtry s takovym tim beznym low cost filtrem co ma kazdy druhy hobby kompresor. Celkem tristni, co?
Editoval Dawe (17-08-2020 22:26:44)
Offline
No tie takzvané filtre,čo ti tam dali,tk zachytia maximálne muchy.
Jees ja som písal o molytanových filtroch v kompresoroch a to je dost rozdiel. Navyše tie filtre z kompresorov je zbytočné impregnovat nejakým filtračným olejom,pretože ho ten molytn v sebe neudrží-kompresor vysaje všetok olej z filtra.
Ja som tam mal 3 plstené kružky-boli síce o dost jemnejšie,ako na tom Schepachu,ale doveru určite nevzbudzovali,ked boli vždy čisté. Pokusil som sa ich impregnovat olejom pre KN filtre. Po pár munutách boli kružky suché.
Offline
Brembo - to originál molitanové kolečko opravdu moc kapacity nemá, to je pravda
Offline
peta62 napsal(a):
Zdravim vsechny,
koupit jsem si plasmu PPS 40 B2 a ted k ni hledam kompresor.
riesenie ukazal panak-ml dal plne info aj ked sa povodne pytal na ochranu oci ale info sa zide vtomto vlakne.
http://www.svarforum.cz/forum/viewtopic … 07#p157907
a tym je asi tema vycerpana.
Editoval ihlan (22-08-2020 15:20:59)
Offline
Brembo> ten KN olej je určený pro úpravu bavlněných filtru. Tyhle řídké molitanu by se měly pokrýt hustším olejem. Nějaký lepivý o viskozitě 100 a vic, jako se používal na dratenkove filtry před 50 lety. Třeba prevodový průmyslový dle ISO VG 100 -150 normálně vyhovuje. Nikoliv ale pro takhle miniaturní jimezikruží že Scheppahu.
Offline
ja som ho dal na plstený filter,tiež som skušal i motorový,no za krátku dobu bol von,tak som sa na to vykašlal. Hlavne pozor na tu vodu a dážd,to krytie je tragické. A tiež na ten olej,men ho každý rok,tieto rýchlovlaky ho zničia už za kratku dobu.
Offline
Brembo> já mám ten Scheppach jako zdroj vzduchu pro CNC frézku, tam frčí už asi dva půl roku bez údržby. Jen trochu fluse olej ale to dělal od nova. Odejde, koupím nový...za tu cenu.
Jinak tedy u toho modelu (HC53DC) specifikace kecá nejen stran výtlaku ale i nominálního tlaku. Z výroby není regulátor nastaven na 10 bar jak by měl ale jen na 9 bar. Takže po natlačeni a vychladnutí je ve vzdušniku sotva 8.5bar. Když ho člověk chce poladit na vyšší vypínací tlak, tak už na 9.5bar zasahuje osazena a neoznačená přetlaková pojistka. Takže když jsem vážně chtel 10bar musel jsem osadit novou 11bar přetlakovku a přitvrdit ten regulátor. Vzdušnik samotný je ok, myslim že 12 barovy.
Editoval Dawe (24-08-2020 12:39:02)
Offline
Dawe, mohl bys mi prosím u Scheppachu změřit venkovní průměr válce? Je litinový?
Offline
panak-ml> bohužel, už je zastaveny tak že k němu skoro není přístup a musel bych rozdělávat krytovani masiny. Ta fotka je z dílny kde jsem ho měl teď jen dočasně kvůli servisu hlavního šroubového kompresoru. Sorry
Offline
peta62 napsal(a):
...
Dawe : Presne ten mi dorazi zitra...
Peto, jeste jsem si vzpomnel na jednu zabavnou vec co me potkala u toho Scheppachu.
Kompresor od nova trochu uchazel kolem vypustaku. Kdyz jsem ho vyndal tak jsem nevedel jestli se mam smat nebo plakat.
Viz fotky jak ten ventil nejaky sikula dokazal vyrobit a nejaky jiny flegmatik dokazal namontovat. Tak si to zkontroluj
Offline
Diky, podivam, akorat jsem se vratil z dovolene, tak jakmile se mi vse foma zase usadi, prohlednu a udelam i ten slibeny test.
Offline
Gude mal valce liatinové,takže i Schepach to bude mat rovnako. Ja som tam mal miniventil,ten tesnil dobre,len som ho pootočil a bol otvorený. Ale zase som musel hned na začiatku vymenit plastovu nalievaciu zátku oleja-závit nedržal a bol z tak tenkého a makkého plastu,že tam mohli rovno dat sáčok. Ale tlak mi uchádzal,nebolo to počut,ale o 2 dni bol vzdušník na 2 baroch.Tlakový spínač vypínal pri 10 baroch.
Editoval Brembo (07-09-2020 09:15:30)
Offline