SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 30-11-2016 19:47:59

Atep
Člen
Registrovaný: 05-12-2013
Příspěvky: 19

Přivaření patek

Zdravím, ve vaření hliníku teprve začínám ale většinou jsem všechno svaril a měl pěkné sváry, jenomže teď se mi dostal pod ruku jekl 100x60x2 z materialu 6063 a mám k němu privarit patku 60x180x20 z toho samého materiálu. Jenomže mám problém v tom že nemůžu vůbec natavit materiál. Vyzkoušel sem vseliake možné nastavení svarecky a už sem bezradný. Poradi mi někdo co bych mohl ještě vyzkoušet?
Děkuju za jakékoliv rady

Offline

 

#2 30-11-2016 21:24:11

Honza007
Člen
Místo: Český ráj 294 11
Registrovaný: 10-12-2011
Příspěvky: 2302

Re: Přivaření patek

Zkusil jsi ohrat tu patku?? Jinak je problem svaret svarenec s velmi rozdilnými tloustkami.

Editoval Honza007 (30-11-2016 21:24:58)


Jak šel čas KS250 Triodyna WLSP315 Unimig 400 Trafo po dědovi, invertor telvin,gama,autogen a dalsi.Dnes Migatronic Pilot2400 Flex330 Alfa-in 350 a 250 plazma Cebora Fronius 1400 Speedglas 9100XX a doma pro radost BWIG 180 BSP-40 WMP 200 s  AEK 024
Prosím než se zeptáte nebudte líní HLEDAT www.google.cz  http://cs.wikipedia.org  a hlavně používat mozek wink Lidi nebuďte líní přemýšlet a číst.

Offline

 

#3 30-11-2016 21:39:22

Atep
Člen
Registrovaný: 05-12-2013
Příspěvky: 19

Re: Přivaření patek

Nn to jsem nezkousel. Tak říkáš ze problém bude v tom že je jekl síly 2mm a patka 20mm?

Offline

 

#4 01-12-2016 07:36:45

Honza007
Člen
Místo: Český ráj 294 11
Registrovaný: 10-12-2011
Příspěvky: 2302

Re: Přivaření patek

Hlinik velmi dobre vede teplo to jiste vis .Je tedy logicke ze plotna o sile 20mm bude odebirat teplo mnohem rychleji naž 2mm jäckel ci trubka.


Jak šel čas KS250 Triodyna WLSP315 Unimig 400 Trafo po dědovi, invertor telvin,gama,autogen a dalsi.Dnes Migatronic Pilot2400 Flex330 Alfa-in 350 a 250 plazma Cebora Fronius 1400 Speedglas 9100XX a doma pro radost BWIG 180 BSP-40 WMP 200 s  AEK 024
Prosím než se zeptáte nebudte líní HLEDAT www.google.cz  http://cs.wikipedia.org  a hlavně používat mozek wink Lidi nebuďte líní přemýšlet a číst.

Offline

 

#5 01-12-2016 10:06:09

Atep
Člen
Registrovaný: 05-12-2013
Příspěvky: 19

Re: Přivaření patek

Díky moc. Už je to hotové. Zas sem se něco priucil

Offline

 

#6 02-12-2016 12:47:31

Radim
Člen
Místo: Severní Morava
Registrovaný: 17-12-2008
Příspěvky: 2796

Re: Přivaření patek

On to je poměr intenzity vedení tepla a tepelné kapacity.
Například ocel vede teplo méně a tak díl 2 mm silný na díl 20 mm silný přivařit ještě jde.

Offline

 

#7 24-12-2016 17:21:51

TaggerxXx
Člen
Registrovaný: 28-01-2012
Příspěvky: 548

Re: Přivaření patek

to znamena ze treba viac zvarat na platnu nech tam petku len tak zaleje ?
Ci viac nahriat platnu ?
Len tak ma to zaujma

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2019


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS