SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařováníChcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat ! Navštivte také: SVAR INFO |
Nejste přihlášen(a)
Tak ten blbec z Polska snad ani není polák, možná vietnamec anebo automat. Dvy dny mu píšu mejly, že ruším objednávku a on točí pořád dokola: poslano na adres; zitra budu u was;
Dnes mi odpovídal:Dnes budu; poslano; poslal i číslo zásilky samozřejmě neexistující; zitra budu svarec.
Já už na něj kašlu, pokaždé mu píšu že už to nechci, v podstatě jsem to zrušil ještě před odesláním, tak mu to nezaplatím až to někdy přijde na poštu.
Když se nedá s blbcem mluvit...
Offline
Vobec ma to neprekvapuje Najdi si komentar RUDO 26.cervna https://obchody.heureka.cz/elektrospaw- … cenze/?f=2
tento to vystihol nechcem moc pisat nepotrebujem mat 2000 prispevkov na tohto predajcu ale nedalo mi to
Popozeraj aj ostatne strany to ze nieco da pozitivne hodnotenie moze byt aj dohoda medzi zakaznikom
skor si pozri co pisu negativne ze tie dovody a postupy sa opakuju - automat to nieje je to nejaky pologramota.
Editoval ihlan (13-02-2018 13:09:07)
Offline
Doslo k zmene kontaktnych udajov www.svarecky-velkoobchod.cz predtym boli ine pozri sem
Svářečky-velkoobchod.cz
ul. Hornicka 1790
73532 Rychvald
IČ:03722511 (ze by ich ČOI donutila na web konecne uverejnit tieto udaje )?
tel: 735 242 062 (da sa tam dovolat? je to ceske alebo polske cislo?)
elektrospaw[zavinac]seznam.cz
ale stale naprd cestina ala Babis...
"VEĽKOOBCHODNÁ PONUKA" "Naša firma bola založená v roku 2008." alebo
"Při koupi několika produkt možnost snížení ceny za dopravu !!!"
Toto je aka skusenost hmm velmi podobnu som mal aj ja 9/2016(2017)
zdroj referencie je tu
Poslednej dobe sa to asi zlepsilo... ale myslim ze ludia co ich takto dourazal uz tam nekupia ani elektrodu...
zrejme aj kvoli tomu doslo k zmene domeny a loga na web stranke a uz existuje ako dalsi subjekt aj na heureke
Editoval ihlan (08-04-2018 09:57:30)
Offline
Ja by skor povedal,že ten týpek nevie ani česky a ani polsky. Predpokladám,že na preklad do jeho jazyka a spat používa translator. Asi to bude skutočne nejaký žltkastý krpec.
Offline
Som sa schuti zasmial posledne 2 tyzdne az 2 mesiace https://obchody.heureka.cz/elektrospaw- … z/recenze/
Ma este jeden regnuty obchod na Heureke ale tam je zatial ticho https://obchody.heureka.cz/svarecky-vel … z/recenze/
Editoval ihlan (18-05-2018 15:58:28)
Offline
Já to nechápu, všichni pořád píšou že je to lump, teď jsem od něj objednával už druhou svářečku konkrétně tohle - https://www.elektrospaw.eu/Zvaracka-Inv … -d8447.htm . nejdřív sice napsal že nestíhaj a budou mi to posílat až za týden, ale přišlo to už po třech dnech. Zabaleno orig od Číňanů, jen prořízl shora izolačku a vsunul dovnitř záručák a paragon, a to za cenu kterou maj uvedenou na webu 10023,- vč. pošty.
Vaří to pěkně, nastavení z fabriky není moc dobré, chce to poladit výlet drátu, dohoření i tlumivku, dofuk je nastavený hodně dlouhý atd. Jakmile si to každý nastaví podle svého jede parádně. Prská trochu víc než Weldman Mig220 co jsem kupoval taky od něj, ten při vaření jenom krásně bzučí a kuličky skoro nelítaj, ale je to spíš o nastavení, tak budu ještě laborovat. Magnum jsem zatím jen odzkoušel. Mimo jiné má i možnost připojení Spool Gun.
Offline
Mozno pochopis keby ti prisla este od cinana nevybalena krabica a nieco by nefungovalo ako sa dohodnes stym predajcom
Skus sa ho nieco opytat a odpoved zverejni. Skus sa ho opytat nieco na co nevie odpovedat ANO/NIE
Ludia sa nestazuju na to zepreda alebo ze by neposlal takmer vsetky vyhrady sa tykaju servisu a komunikacie ta je zla.
A na tom nezmeni nic ani dobra nizka cena niekomu to staci pokial sa nepopali dalsi daju prednost obchodu so servisom.
Mimochodom ked som kupoval od Emilie sama minapisala ze stroj vybalila a otestovala setri to dost problemy aj predajcovi.
Skus ze sa ti zlomil pant alebo hmatnik toho sroba co reguluje pritlak kladiek ci nemoze poslat nahrady diel?
by ma zaujimalo ci vobec odpise. Lebo napr u chobolu ked sa ti takato vec zlomi tak ti to vedia predat.
A mozes mi verit ze pokial mas ulomeny zamok na dvierkach cievky vie to dost znervoznovat.
Editoval ihlan (20-05-2018 07:45:46)
Offline
ihlan napsal(a):
Ludia sa nestazuju na to zepreda alebo ze by neposlal takmer vsetky vyhrady sa tykaju servisu a komunikacie ta je zla.
Myslím, že to Ihlan napsal výstižně.
Já mam od něj také svářečku. Objednání bez problému (komunikace horší), svářečka přivezená až do domu,. Riziko, že přijdu o peníze minimální, platil jsem při předání zboží. U zboží byla faktura, manuál a vše na čem jsme se dohodli. Zboží nový, v originál krabici. Vše fungovalo od začátku. Jsem spokojen, tak by to mělo být.
Nerad bych zažil reklamaci u tohoto prodejce (ale i jinde to je špatný, např. s nedávnou reklamací u českého O2 operátora mam hodně špatné zkušenosti), tam by bylo hodně problémů. Do toho rizika jsem při koupi šel. Ušetřil jsem 1/3 ceny za zboží oproti jinde a doufám, že případná oprava v době reklamace se do ušetřené částky vejde. Vyšší pravděpodobnost je, že se zboží rozbije po záruční lhůtě a tam na tom budu stejně jako někdo, kdo koupil u dražšího prodejce. Zaplatím komplet opravu a s ní spojené náklady, stejně jako jinde. Spíš by došlo ke koupi nového zařízení, tak jako u jiných výrobců. Oprava je nerentabilní, pokud se něco opravuje tak výměnou celého bloku (při ulomené páčce se mění celý podavač, při spáleném kondenzátoru celá deska ….)
Offline
Chlapik kupil tovar ani sa to zjavne nesnazil reklamovat rovno si to opravil
https://obchody.heureka.cz/elektrospaw- … z/recenze/
Moje zkušenost není s obchodem, ale s výrobkem. Po prvním zapnutí nešlo nastavit proud svařování. Tak jako vývojáři mi to nedalo a po rozebrání jsem zjistil, že při montáži subdestičky dochází k jejímu vychýlení z roviny a násilím se zpříčí potenciometr a v něm pak dojde k poškození drážky (přerušení odporové vrstvy). Po výměně potenciometru se upevní deska a pak se mechanicky přizpůsobený potenciometr teprve zaletuje a je vše v pořádku, nastavování proudu funguje bezchybně. Zaloha
neviem dat link na jeho recenziu ale je to aktualne druhy zhora. Ostatne su obohrata pesnicka predajca nema a nekomunikuje.
Niet nad takych sikovnych zakaznikov co objednaju tovar, opravia aj pochvalia eshop takych potrebuje
Stale cakam ze sa objavi nejaky pribeh kde zakaznik reklamuje tovar ako to prebieha.
Ales_ napisal celkom vystizne ako to je
Editoval ihlan (05-11-2018 02:13:04)
Offline
ihlan- jedna reklamace je tam popsaná s očekávatelným průběhem:
Objednal jsem si produkt, který dodavatel během přepravy poškodil. O této skutečnosti jsem byl informován a zásilku jsem tedy nepřevzal. Okamžitě jsem firmu kontaktoval a informoval o vzniklé situaci.
Nejprve se zdálo vše v pořádku. Byl jsem ujištěn, že mi objednaný produkt zašlou znovu. Hned druhý den firma stanovisko změnila.
Po měsíci komunikace firma začala mé emaily ignorovat a nereagují ani na jiný kontakt (telefon).
Úroveň emailové komunikace, no řekněme, úroveň veškerá žádná. Krátké zprávy bez vysvětlení důvodu.
Jeden z emailů vypadal následovně:
"neposylamy"
Toť vše. Bez hlavičky, oslovení atd. Prostě komunikace bez jakékoliv úrovně. Po zpravě, kdy jsem žádal o podrobnější vysvětlení, firma přestala komunikovat úplně.
Offline
Daho asi jseš opravdový mistr. Možná i majitel obchodu.
Offline
Takze novinky k tejto teme
1) Myslel som si dali odstranit tie stare prispevky zakaznikov ale oni maju 3 firmy na Heureke.
2) Aktualne tam zakaznik chcel reklamovat to si pozrite kym to nezmizne
https://obchody.heureka.sk/elektrospaw-eu/recenze/
3) Firmy na heureke ktore su nejako prepojene: elektrospaw-webnode-cz a elektrospaw-eu a tretia je svarecky-velkoobchod-cz
Zaloha cert nikdy nevie kde sa to vypari...
skoda ze zakaznici co napisu na heureku nenapisu viac aj na svarfore lebo cenu objavia ale SF az ked prihara..
Tento je pekny. Podstate totozny s mojou skusenostou pocas asi 3 mesiacov co som sa snim trapil
Uz len zo zaujimavosti by som rad vedel co za umelu inteligenciu maju na obsluhu objednavok
Editoval ihlan (02-08-2018 15:05:28)
Offline
Dnes som kvoli varokovi otvoril elektrospaw.cz a pozrel obchodne podmienky (zaloha) a co tam vidim ...
Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli, a to elektronicky na emailovou adresu obchod@eshop-zahrada.cz nebo písemně v provozovně dodavatele. Při odstoupení doporučujeme uvést číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu a předložit originál nebo kopii dokladu o koupi zboží. Zásliky ze kterých není patrné, proč k nám byli zaslány budou vráceny odesílateli. zdroj
a este jeden odstavcek ...
Veškeré informace v eshopu www.eshop-zahrada.cz jsou dostupné bez zadávání jakýchkoliv údajů - obchodní podmínky, návod jak nakupovat, ceny, popisy produktů atd. Pro realizaci obchodní transakce a dodání zboží na Vámi určené místo s Vámi potřebujeme komunikovat a znát výše zmíněné údaje a tyto s Vaším souhlasem získáme při Vaší registraci a to buď trvale nebo dočasně. zdroj
Bud im zobral obchodne podmienky a preco zrovna jemu to je otazka skor na SERVISMAN-a
Zaujimavy ten odkaz na TR-Weld (IČ:03617793) z elektrospaw-u ale rozhodne oni mu tu komunikaciu nezabezpecuju...
lebo v TR-welde som nieco riesil a bolo to uplne v pohode narozdiel od poliaka tam ani raz...
Editoval ihlan (25-10-2018 17:48:05)
Offline
Objavila sa na stranke VYZVA pre predajcov na spolupracu asi dostal rozum ze takto to dalej nepojde.
Kontaktné údaje
Zdravím srdečně. Jsme generální distributor zařízení na Polském trhu a hledáme odběratele v České republice a na Slovensku, zajímala by Vás spolupráce ?
Hledáme odběratele z České republiky a Slovenska. Nabízíme dvouletou záruku, záruční i pozáruční servis, dodání zdarma i odběr do servisu zdarma. Nabízíme rovněž nejnižší ceny. Zveme firmy ke spolupráci.
http://spaw2.pl
Zrejme preto aj tak komunikuje jeho zaujimaju predane skladove zasoby (krabice) nie zakaznici...
Pozrite si reklamacie a obchodne podmienky jedna je slovenska a druha Gtranslate a nevyhovuje SK legislative.
Je to ako Dankova praca cize kompilat nejakej inej stranky a este je to aj z Dankoveho silneho regionu (Cadca)
Editoval ihlan (18-11-2018 06:57:23)
Offline
ako si vobec dovolujes takto verejne hanit pana kapitana !!! mal by si sa hanbit ihlan
Offline
ihlan napsal(a):
.........Je to ako Dankova praca cize kompilat nejakej inej stranky a este je to aj z Dankoveho silneho regionu (Cadca)
kua chalan, to si si dovolil vela
aby sme si u teba na dvore nespravili medzipristatie, az potahneme na tankoch na budapest .....
Editoval rcp (18-11-2018 20:58:21)
Offline
.... Netreba ti kuklu, anebo promazat podvozek.... do Pešti dlhá cesta. Já jen aby ti do dojelo aspoň do p..Byči.. držím palce
Offline
Já se možná blbě zeptám, ale proč tam kupujete? Když se mrknu na tu firmu v Polsce na streetview - rodinnej barák kajsik v lese, plakát u toho. V Česku adresa chatky v zahrádkářské kolonii. Jako pro mně je tohle docela dost zpochybňující důvěru i v Česku, na tož v Polsku přes eshop.
Offline
Nakupuje se tam ze stejného důvodu jako se nakupuje na ebay, alliexpres .... Ještě jsem neslyšel, že by někdo po uplynutí ochranné lhůty portálu úspěšně reklamoval zboží. A tento polák zlevní dopravu těžké krabice, postará se o clo a dokonce někdo psal o prodeji bez DPH. Navíc zboží posílá na dobírku.
Pokud chcete jistotu kvalitního stroje, zajištěný záruční a pozáruční servis, náhradní díly po mnoho let, oficiální help desk podporu .... tak kupujte jen u tradičních v oboru zavedených výrobců. Jen to nebude a nemůže být za tyto ceny.
A ani od značkových výrobců a prodejců nedostanete jistotu na mnoho let. Příbuzná byla nadmíru spokojená s ledničkou značky Fagor. Rozbil se jí závěs dveří, kus plastu ani ne za dolar, v servisu odhaduji za 100 Kč. Jenže Fagor zkrachoval a náhradní díly nejsou. Příběh má dobrý konec za 2600Kč, opravář na vrakovišti vymontoval díl z vyhozené ledničky. Nevím zda budete chtít shánět po vrakovištích za takovouto cenu náhradní díly.
Offline
tak to mala prakticky "zadarmo" za tu cenu by som si to dal spravit na 3D tlaciarni alebo rovno vyfrezovat z duralu ale predpokladam ze taketo moznosti nemala,neznasam zmrdov ktory na takomto dacom dokazu ryzovat
Offline
pavol.sk napsal(a):
tak to mala prakticky "zadarmo" za tu cenu by som si to dal spravit na 3D tlaciarni alebo rovno vyfrezovat z duralu ale predpokladam ze taketo moznosti nemala,neznasam zmrdov ktory na takomto dacom dokazu ryzovat
Jsem téhož názoru. Jenže důchodkyně a když jsem se to dozvěděl tak mi nezbývalo než ji nekazit radost. Ten z..d ji nejdřív ledničku vychválil, pak ji zavolal a že se musí rychle rozhodnout zda díl chce či nikoliv.
Offline
Ludia uz maju prve skusenosti s reklamaciami takze podla recenzenta tovar vymeni ale peniaze nepusti
zdroj: treba si najst prispevok priamy link nejde vytvorit
Aspon mu to 3x vymenil 30eur "usetril" no niekto ma stastie niekto nie...
Editoval ihlan (29-11-2018 04:15:57)
Offline
Strana 3 tvého linku je zajimavá.
Offline
Zváračka ani po pätnástich dňoch neprišla. Predajca nereaguje na emaily. Odporúčam nestrácať čas z týmto "obchodom" a nebrať ani ohľad na nízke ceny. Nech sú aj o polovicu nižšie, ale čo z toho keď tovar aj tak nedostanete.
Maximálna neserióznosť. Aspoň keby odpísal, že tovar nemá.. Tak by som si vybral iný model. Mám ale pocit, že nič predať nechce.
Emília odpisuje raz za tri dni...
Každý nech sa rozhodne, ako a odkiaľ bude niečo kupovať.. Tadiaľ ale cesta nevedie...
Osobne ešte stále neviem čo a skade kúpim. Prípadne nákup počká.
Offline
Osobně si myslím, že si to ten pšonek nechává poslat přímo z číny a to taky nějakou dobu trvá.
Offline