SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 15-11-2016 23:20:37

Aron
Člen
Registrovaný: 27-12-2009
Příspěvky: 15

Böhler EAS 2 FD 0,9mm

Jak tenký plech lze  trubičkovým drátem Böhler EAS 2 FD  0,9mm ještě svařit na tupo?
Dík  za odpověď .  A.

Editoval Aron (15-11-2016 23:21:25)


Alfin 150E, Alfin 200Tig HF, Kit 225 Synergic, Autogen

Offline

 

#2 16-11-2016 12:22:54

Evita
Člen
Registrovaný: 27-05-2015
Příspěvky: 844

Re: Böhler EAS 2 FD 0,9mm

No, tak tohle jsme zkoušeli a opakovatelné výsledky nám dávala s 4mm, BW PA, austenit se hodně vlní, zdravím

Offline

 

#3 16-11-2016 15:29:43

JardaK
Člen
Registrovaný: 03-02-2009
Příspěvky: 1067

Re: Böhler EAS 2 FD 0,9mm

Tupý spoj ve vodorovné poloze od 1,5 mm, pokud jde o šikovného svářeče na trubičku. Zacvičený ca. od 2 mm, od 3 mm to musí dát každý.
Pokud se vaří v čistém CO2, tak spíš ty 2-3 mm. A zvedá se napětí o ca. 1-2 V.

Na stoupačku od 5 mm.

Minimální parametry v plynu M21 ca. 100 A, 23 V. Posuv ca. 9 m/min., volný drát 15 mm.

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005 Notice: Use of undefined constant Y - assumed 'Y' in /DISK2/WWW/svarforum.cz/www/forum/footer.php on line 137  -  2019


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS