SVARFORUM.cz - forum o svářečkách a svařování


Chcete-li přispívat do fóra, musíte se zaregistrovat !


Navštivte také:     SVAR BAZAR      SVAR INZERT      SVAR INFO
Reklama na SVARFORUM

Nejste přihlášen(a)

SVARBAZAR - internetový bazar svářeček      SVARINZERT - akční nabídky svářecí techniky      SVARINFO - magazín o praktickém svařování


#1 03-01-2017 15:03:01

mirra
Člen
Registrovaný: 03-01-2017
Příspěvky: 1

Svařitelnost AlMgSi0,5 a AlMg3

Ahoj,

potřebuji svařit za pomoci kondenzátorové svářečky s hrotovým zážehem elektrotechnickou krabičku z materiálu AlMgSi0,5 společně s faston konektory. Jediný faston konektor na bázi hliníku jsme našel AlMg3. Jsou tyto materiály vzájemně svařitelné? Jaká bude kvalita svaru?

Děkuji za jakoukoliv pomoc.

Offline

 

#2 03-01-2017 17:09:11

jirkati
Moderator
Místo: Liberec
Registrovaný: 07-12-2007
Příspěvky: 3017

Re: Svařitelnost AlMgSi0,5 a AlMg3

Pokud nebude AlMgSi0,5 vytvrzen na příliš vysoký parametr, tak by kondenzátorový spoj neměl být problematický. Doporučuji vyzkoušet svařovací parametry na horní hranici na vzorcích a při propálení postupně po 5% ubírat náboj. Postup "zdola" bývá u Al dílů hodně zdlouhavý. smile

Offline

 

Zápatí

REKLAMA na SvarFóru

O SvarFóru + Pravidla

Powered by PunBB

SVARFORUM diskusní fórum o svářečkách, svářečích a svařování kovů i plastů.
Ze skupiny SVARWEB - portál vašeho svařování.   2005  -  2017


Doporučujeme:  Dětské montérky a maskáče  ♦  Svářečky MIGO a ELDYS